onsdag 11 april 2012

iPhone 5 2012-04-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

10 April 2012

Tjo!Var jätte trött när mobilen ringde klockan 8 imorse. Har vaknat hela natten av att min telefon låter. Har tappat min iPhone så jag kan inte stänga av ljudet och n2...
Läs mer

Download Game Design Foundations Tillganglig for anvandare inom Stockholms universitet pdf ebook. Buy cheap pdf ebooks/audio books

Created page with "==

Download Game Design Foundations Tillganglig for anvandare inom Stockholms universitet pdf ebook. Buy cheap pdf ebooks/audio books.
==
Läs mer

Häftig

Ja, det stämmer - HÄFTIG! ALLT ÄR FRÅN playman.se Fina Iphone skal/fodral , spana in HOLLYWOOD IPHONE FODRALEN FÖR TJEJER, riktig ''Bling bling'' ! Jag tycker mycket om...
Läs mer

visar han inget intresse, låt han gå.

Tjenatjena! Denna morgonen började inte allt bra eftersom att jag knappt kunde säga något alls för att jag är förkyld. Sen har jag snackat lite skype med min älsk...
Läs mer

KLAR

ÄR SÅ OTROLIGT NÖJD HADE INTE KUNNAT GJORT DEN BÄTTRE!!  KLAR, alltså..  Som på bilderna ser slutresultatet ut alltså, riktigt fin om ni fråga...
Läs mer

skolan !

heeellluuu skuuuulan slutade för en timmesen och sitter här uppe i blåa på östergårdsskolan. Jag och nana lånade en killes iphone och bombade den med cp bilder p2...
Läs mer

Jobb utforskning av en app

Hej du där som ändå läser min blogg!   Nu är de så att jag nyss nääääästan kom hem från jobbet, för er som inte vet vart jag job...
Läs mer

Nu ska vi se

Om jag lyckas lägga upp bilder, ska ju iofs inte vara så svårt men det funkade inte från min iPhone så därav att de inte kommit upp.   En orange fisk som jag i...
Läs mer

Paket!

Fick hem två paket jag beställt idag som innehöll mitt nya iphone skal och Konad produkterna till att designa naglarna! Lägger upp en bild när jag gjort mina naglar sen...
Läs mer

Glad!

Idag är jag glad! Fick ett sms från mamma när jag vaknade, min fina iphone 4s ligger hemma och väntar på mig! Det strulade när vi skulle hämta ut den igår, men...
Läs mer

Ingen service?

Det där med att min iphone tappar teckning exakt hela tiden? Jag har tele2. Har aldrig haft problem med dem förut men exakt hela dagen har det gått från att ha minimal mottagning...
Läs mer

Min Shoppingrunda

God Dag Då har man hämtar Hubbi i stan då hon inte orkade vänta så länge på nästa buss. När vi ändå var i stan så kunde vi lika gärna...
Läs mer

Månadens handlare har stenkoll på skal

Då har vi kommit till den ärofyllda uppgiften att återigen kora Månadens handlare på Fyndiq, denna gång för mars månad. Den som kammade hem titeln är ing...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Efter jobb blev de handla. Sen gym och fixar min brors Iphone. Nu läggdags. Godnatt
Läs mer

Eiffel Tornet <3

Bilder kommer på lördag, jag vill inte förstöra med dåliga iPhone bilder x)
Läs mer

Nokias uppgång och fall

Telekombolaget Nokia tvingades på onsdagen ännu en gång varna för att deras vinstprognos inte håller. Trots en redan pressad aktiekurs blev det en överraskning för...
Läs mer

Större skärm i nästa iPhone?

Det cirkulerar just nu väldigt många rykten om att nästa iPhone kommer att ha en större skärm. Hur stor den blir går såklart inte att berätta just nu, då...
Läs mer

Rumble: Bra ordspel till iPhone

Rumble är ett relativt nytt och riktigt bra ordspel till iPhone. Gillar du Wordfeud, så måste du testa Rumble! Spelet går ut på att hitta så många ord som möj...
Läs mer

knckabcksaciksacka

ÅÅÅhhh ni anar inte hur gooood kladdkakan vaar assåååå... Den var så good att jag vill baka en till... Vi ska baka en till frukost imorgon. hihi XD Juust nu ...
Läs mer

KILLARNA I KLASSEN

- TIO frågor om dina vänner Vem vet allt om dig? - Bea vet verkligen allt :P Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Marcus , han bor i Los Angeles , eller Erika och And...
Läs mer