måndag 16 april 2012

iPhone 5 2012-04-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Skolan

Hej alla ! Jag har sjukt tråkigt just nu .. Sitter och räknar matte -.- ända jag ser är massor av siffror som jag inte fattar , men i alla fall som ni märkt så har jag...
Läs mer

BigRAudio Madison Avenue Headphones For iPhone, iPad iPod Review by CHRISVOSS


Läs mer

Handelsbanken app

I veckan så kom jag på att det faktiskt finns en App för Iphone (och android också) från handelsbanken. Så jag har laddat hem och provat denna. Den är mycket enke...
Läs mer

MASSOR MED GRATIS!

HÄR KOMMER EN LITEN SAMMANFATTNING! För dig som hade problem i början av kampanjen så tipsar Vanish om att det fortfarande finns en massa gratis startpaket att ge bort (och det f...
Läs mer

Filmtips till tvååring

Siri vill helst bars se vinjetterna till de barnfilmer vi har. Just nu är Nalle Puh favoriten och den ska hon se från början om och om igen. Hon älskar musiken. Samma när hon...
Läs mer

App app app, lunchdags!

När ST Mediehuset nu lanserar den populära ”Lunchguiden” som en app för mobiltelefoner, ville dom marknadsföra det med radioreklam. Vi fick jobbet och just nu snurrar våra pr...
Läs mer

1:a löpturen

Igår så hade jag tänkt åka till gymmet och träna, men att byta däck på våra bilar, passa på att tvätta dem och att städa upp i garaget (bl.a. s...
Läs mer

Brave Hedgehogs – Sällskapsspel för två till tre spelare

”Brave Hedgehogs” är ett sällskapsspel där man lär sig enklare addition och subtraktionKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Test av min blogg

Idag har jag tänkt testa min blogg via iPhone för att hur jag kan i fortsättning kan jobba med detta.
Läs mer

Missat samtal?

På missatsamtal.se kan du snabbt och enkelt söka efter telefonnummer.Tjänster som Eniro eller Hitta listar ofta inte telefonnummer från telefonförsäljare, dessa kan du d...
Läs mer

I’m a Movie maker

God Eftermiddag Sedan jag kom hem har jag hunnit med mycket jag har redigerat klart de första 2 minuterna av filmen som jag lovade att producera efter min fantastiska resa ute i skogen med Tj...
Läs mer

Nu ska jag ut

Måndag, ny vecka och med många månaders stillasittande i bagaget finns det inte längre någon anledning för mig att skjuta upp mina må bättre planer. Om jag in...
Läs mer

sunny monday

Början på en ny vecka, förra veckan var inte den bästa så jag hoppas på lite medvind den här veckan.. Hoppas. Har precis kommit hem från Ashkan, (min po...
Läs mer

Reparera iPhone - Blogg om iPhone reparationer

Har du en trasig iPhone? Läs denna blogg som eventuellt kan hjälpa dig att reparera din iPhone. Här finns tips och tricks på hur du laga din iPhone på bästa möjliga...
Läs mer

Dunkar musik!

Hejhej fortfarande i staffanstorp skulle igentligen ta bussen hem vid 4 men misade den nästa går om 10 minuter får se om vi hinner till den :). Juste glömt att berätta att...
Läs mer

plugggg

Inte sovit ett skit inatt och nu har jag 5 läxor som måste göras, riktigt stressande och jobbigt. Tror det är en av anledningarna till att jag inte kan äta längre, 228...
Läs mer

Workshop med 23video om agil videoproduktion och publicering

Fredagen den 4:e maj så är Björn med och håller i ett gratis seminarium under rubriken “Agil videoproduktion och publicering”. Evenmanget görs tillsammans med Charlotte Love...
Läs mer

vart har jag tagit vägen.. ?

Satt  här om dagen och kom och tänka på min kära blogg, och hur otroligt mycket jag bloggar osv.. Och så tänkte jag att jag kunde ju börjat blogga lite mer, el...
Läs mer

On maaay way home!

Jaaaaa vet jag suger på o blogga just nu, sorry, är fortfarande sjukt mycke i skolan, fast de e ingen ursäkt.. Ska verkligen försöka med bloggen nu, så fort jag får...
Läs mer

Svaren dåee!

Ellen :D E du bäst? Jag tycker det!! :) : om du tycker de så!! :D Snygg o dum/ful o snäll? : Ful o snäll! :) Favoritland? : Spanien!!!!! Favoritsak att göra? : rida!!!! L22...
Läs mer

Beställt hem en ny mobil

Jag beställde precis hem en Samsung galaxy s 2! Jag skippade helt en gammal samsung eller en Iphone (alla har iphones). Mobilen är väldigt ny och har toppbetyg vilket kä...
Läs mer

try to steal your heart

har dator nu, gött är det! har haft en skit go dag idag. skolan var chill, den gick snabbare än vanligt. direkt efter åkte jag in till stan med bianca och linn, sen träffade...
Läs mer

Super Mario 64 - Spel revolutionen

När jag spelade Mario 64 för allra första gången, så kunde jag knappt tro mina ögon. Jag trodde typ att allt var scriptat eller något. Men kameran var fri, och v2...
Läs mer

Va med och tävla då!

Inte en jävel är med och tävlar... Hallå? Det är över 300 som läst inlägget men ingen av er vill ha ett iPhone skal??? Tar bort tävlingen imorgon om ingen...
Läs mer