lördag 14 april 2012

iPhone 5 2012-04-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Rumble

Att jag får mina ryck ibland och verkligen toknördar saker och ting är inget jag tänker sticka under stolen. Vanligtvis är det korta faser jag genomgår, men ibland 228...
Läs mer

fuck fredag den 13:de

säger bara fuck fredag den 13:de! man kan inte ha mer otur än mig och emma. först var jag med madde, zlatko och hassan, sen kom malin och emma så löste jag och malin vår...
Läs mer

Nej, jag vill inte se en mindre iPad

Det diskuteras flitigt om huruvida Apple arbetar på en iPad med en mindre skärmen än den i dagens modell. Tillverkare av tillbehör påstår att det redan finns färdig...
Läs mer

fredagen den 13/4

Igår fyllde jag år! Fett nice att det var fredagen den 13:onde då! Jag fick en vit Iphone 4s och ett par äkta converse..... Har fett bra camera på Iphonen och roliga spel...
Läs mer

Breakfast time

Dags för frukost - kan inte lägga upp bild min iphone är typ gott som död idag! Idag ska jag i alla fall till Pub och köpa likadana strumpor som igår fast med vit rosett...
Läs mer

Opel kapitän, kakapitän

sitter o äter frukost nu dennis kom upp o väckte mig idag igen, han väckte mig för en halvtimme sen :) idag blire valbo med mamma sen hem o städa :) btw så har jag m...
Läs mer

Inloggat från min iPhone

God morgon! Vaknade för någon minut sen och ligger fortfarande i sängen ska strax dra mig upp till frukosten och sedan ska vi gå och k2...
Läs mer

Hissar och Dissar

♥ Fint väder!  Det har börjat varit så fint väder på sista tiden, och jag känner verkligen hur mycket gladare jag börjar bli! Snart är sommaren här...
Läs mer

Balla balla

Igår blev riktitgt kul dock inte så mycket folk ute i ovädret men men :D Igår kanske sista bilden tagen med Feffans iphone , för igår när jag kollade ner i toan...
Läs mer

Denna dag går till filmhistoria

God Morgon! Då var man uppe. Nu är dagen här. På med värmen under kastrullen och koka lite fibergröt + 2 rostade fullkorns bröd så är frukosten klar. Och...
Läs mer

Instagrams förvridna filter

Gud vilket tjat det är på mig och appen Instagram. För er som inte vet vad det är kanske dessa bilder kan hjälpa er att förstå... med en stor droppe ironi förs...
Läs mer

God natt ;*

Hej på er!  sitter vaken helt själv... och tråkar framför datorn. Får passa på och ta de lugnt nu när de är helg, försöker lägga mig s229...
Läs mer

Information

Hejhej alla söta! Josefin gjorde nyss en ny blogg till mej, AHHAA hon verkar verkligen vilja att jag ska blogga.  Menmen, kan ju faktiskt vara rätt bra, eftersom jag gillar att uttryc...
Läs mer

snart blir det till att nanna kudden..

haha har inget att skriv om idag :(   har vatt i burlöv och hejat på 99orna i dm :) dom vann alla matcherna och imorgon väntas semifinal i munka ljungby mot simrishamn!  ...
Läs mer

Hej sötnosar!

Jag har haft extremt dålig uppdatering, jag vet! Men till mitt försvar så har jag haft krångel med datorn... Men nu har jag en "ny" (en av pappas datorer) så ny kan...
Läs mer

Miike Snow till Way Out West

Miike Snow, Kindness och Oberhofer till Way Out West i sommar. Psst, inför våra släpp ger vi ibland ut ledtrådar på Instagram, följ oss där om du är nyfiken....
Läs mer

VINNAREN AV IPHONE SKAL TÄVLINGEN!

Det var jätte svårt att välja vinnare.. För det var många som hade en jätte bra motivering till varför just dem skulle vinna.. Men vinnaren jag har valt är: An...
Läs mer

{I eat glitter for breakfast, lunch and tea}

Hola amigo amigas!!! Jag är såååå sjukligt mätt efter kvällsbuffén på Pong att jag känner för att kräkas, jag har verkligen inga...
Läs mer

Typ resultat.. xd

Ja, vi kom trea, cuoen var i Karlstad.. Det var Qubiks cup..  Haha, har typ inget mer att säga. ._. JOOO. 8DD Jag gjorde inte ett jävla skitmål. :) Vi släppte bara in 1 m...
Läs mer

Skydda din iPhone från en prickskytt

Men sabbar kanske designen något? Är man rädd om sin iPhone bör man kanske skaffa något skydd till den. Det finns hur många som helst och det finns ve…
Läs mer