söndag 22 april 2012

iPhone 5 2012-04-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mig!

1. Hur lång är du?- 1,58 cm (utan skor) 2. Ögon färg ?- Blågröna 3. Vikt?- ** 4. sko stolek?- 35/36 men oftast 36 5. Vilken del på din kropp är du mest n...
Läs mer

Holllllaaaaahh

Hoollaaa, ligger i sängen och spelar ice age! :)))) bästa någonsin, rekommenderas till alla med iPhone! Det är gratis osv, idag ville jag gå p bio med julia.. Men hon svarade...
Läs mer

thats me !!

Lite om mig själv  1. Hur lång är du / 1,68 cm  2. Ögon färg / Grön blåa  3. Vikt / 65 kilo  4. sko stolek / 38/39 beror på skorna160...
Läs mer

Shopping i Ingelsta

Påväg hem igår stannade vi på Djurmagazinet i Ingelsta och detta fick följa med oss hem!
Läs mer

Nu blir det konsert!

God Dag Då är man klar för resan som ska ta mig till Frankrike, Tyskland och Amerika Jag ska nämligen åka och se på tre konserter snart. Det blir att titta på...
Läs mer

Respect people's feelings. Even if it doesn't mean anything to you, it might mean everything to them ♥

♥Iphone please wake up ♥ Hej hej bloggen! Sitter helt utmattad framför datan! Har suttit hållit på med min iphone i runt 10 timmar sammanlagt! Hela helgen har jag gjort detta! De...
Läs mer

Nu har jag blivit grattad och så :))

Chattar med lille Fanny min älskling haha <3 Kmr lägga upp alla grattis och alla presenter autos idag självklart :)) Ja nu till vad jag fick IrL! + iPhone 4s (Den kmr imorr...
Läs mer

Muggen får avgöra mängden

God Morgon Då var det Söndag en dag närmare kameran. Många har problem med mängden mat i sina portioner och delvis har jag det men det är bara när det serveras s...
Läs mer

Hur glad som helst!

Rubriken lyder, sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid. Just nu ligger jag i sängen med min Iphone och bloggar från den:) senare idag sticker vi till Ikea och kolla...
Läs mer

ThaRandomBoys

Då har man fått en iPhone. :D Idag ska vi göra filmen. Det handlar om 10 saker man kan göra med tejp. Hela TRB kommer men först ska vi köpa pizzzzzzzzZZzzZZZZzzzzzzzzA...
Läs mer

Mitt egna kollage

Det här kollaget har jag gjort med hjälp av appen som jag rekommenderar i föregående inlägg :) Eftersom att jag inte har nån dator så använder jag bara min iP...
Läs mer

Nytt mobilskal

Jag har äntligen fått min IPhone 4G S och jag var bara tvungen att beställa detta mobilskal hem! Ni vet alla säkert att jag älskar tv-serien "Glee", så varf2...
Läs mer

Words Rumble.

Mitt nya begär... "ska baaara spela en gång till" Vet att Iphone har en likadan app med Rumble och där kan man spela mot sina kompisar (om dom också har Iphone då....
Läs mer

Turkiet Söndagen den 8april 2012! ♥

Hejsan! Idag så har jag varit och letat efter glitter spray. Efter ett tag så hittade jag glitter spray i silver på kicks, har letat efter det as länge nu.Ja Sen har jag vari...
Läs mer

Snygga iPhone skal

Tänkte jag skulle visa er några iPhone skal som jag skulle vilja ha, behöver verkligen nya eftersom mitt snyggaste är alldeles sönder och orkar inte ha mitt röda enkla p...
Läs mer

Eget kollage med iphone

Photoframes appar är väldigt populära, men nu fin det en app på från Applestore där man kan göra egna fotokollage. Infoga egna bilder, skriva texter och rita. Du...
Läs mer

Godkväll

Hehe jag testar att blogga ifrån min telefon (iPhone 4). Ska även testa nattstad och se om det är bättre än bloggplatsen. Testar i en månad och se vad jag tycker.
Läs mer

Katter iPhone


Läs mer