torsdag 31 maj 2012

iPhone 5 2012-05-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dom man verkligen älskade och dom man bara låg med.

Vi har inte pratat på ett par dagar nu. Jag gör så gott jag kan. Hur det är så lätt för henne förklarar bara saken ännu bättre. Allt vi sa var bara t...
Läs mer

borta bra, men hemma bäst!

nu är ja hemma i LAS vikas hos min älskade roomie igen, som ja längtat, och med mig har jag min katt skrollan som ja skaffat mig som har små kissebebisar i magen .. Längtar i...
Läs mer

Godnatt mina kära läsare!

Nu säger jag och min colaflaska godnatt bloggen! Och alla mina kära läsare!! Glöm inte att bloggtävlingen om nödladdaren till iphone/IPod går ut på månd...
Läs mer

OMG! ;o

Herre jävlar ! har bott i gbg nu mer än 4 år asså jag äe född i gbg men bott lite här o där som när jag va 11 bode jag i malmö tills 12 års 22...
Läs mer

Dagensklipp! Hur man ska fira ett fotbollsmål.

Vi skrev tidigare om iPhone applikationen Action movie FX där du kan skjuta missiler, flippa bilar och släppa jätte stenklot på allt du filmar. Väldigt roligt =D Här ha...
Läs mer

Instagram!

Finns ju så mycket av de "här sociala nätverken" nu för tiden och det senaste, kan man väl säga, är att använda instagram! Själv började ja...
Läs mer

Sista maj.

Dagen började såhär: Jag: "Mamma, visst är Lisens pass hos dej?" Mamma: "japp, kom hit och hämta" Vi kom fram till att mamma fick gå ner hela tr...
Läs mer

Söt på Café.

Och nu ska vi följa med Vilde, han har sin första tandläkartid om fem minuter. Skit trist och helt meningslöst egentligen, fjärde gången också. Efteråt? Stan...
Läs mer

ny sida

www.repair24.se repair24 har nyss upptäckt den hittils bästa reparerings siten för iphones. Min iphone gick sönder förra veckan och jag bestökte minst fyra olika f...
Läs mer

Nybeställning

La en beställning på fitnessguru igår tillsammans med John så de blev protein med chokladsmak samt en ny fettförbrännare/prestationshöjare då min favvis HEAT v...
Läs mer

Makaroner

Har nyss provat att äta lite makaroner och köttbullar, men aptiten vill inte gärna infinna sig:( känns som det får dröja lääänge innan jag äter k24...
Läs mer

Jag vägrar dö nyfiken

Kunde vara titeln på mitt nya liv men det är titeln på Babben Larssons bok. Hittade dessutom en inspirerande titel i ljudboksdjungeln: Det är dags att bli smal av Katrin Zytomier...
Läs mer

Kapitel 10

Efter ett tag kommer han inrusande med en väska i handen. -Duscha. Beordrar han mig. -Varför? -Vi ska gå på så många dejter som möjligt! Jag skrattar till och t...
Läs mer

Gårdagens

Hemmadag igår med, mysigt...men nu måste vi ut på nåt skoj! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Ny yttre antenn ger bättre mottagning för Iphone och Ipad

Svenska Brodit lanserar en yttre antennanslutning som ska ge betydligt bättre och pålitligare mobiltäckning för iPhone och iPad i bilen. Den starkare antennsignalen överf24...
Läs mer

Mitt i veckan 2 – Blodomloppet

På bilden: Efteråt fick vi käk på en stökig filt. Jag har varit i staden och knallat Blodomloppet. Det var trevligt och det var massor av folk. Nu ska jag sova. Det är...
Läs mer

rädda raderade sms iphone

Jag har ju ingen iphone, är ju inte så high tech. Haha eller jo det är jag ju i för sig och jag har egentligen ingen aning varför jag inte äger någon. Tänkte v...
Läs mer

Sitter på baren

Hälsade på gudmor på jobbet förut idag. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Saknar du den gamla tidens Final Fantasy?

Då skall du, förutsatt att du äger en iPhone eller Android-telefon hålla ögonen öppna efter Square Enix kommande mobilspel Final Fantasy Dimensions som är ett 2D-sp...
Läs mer

rädda raderade sms iphone

Har 9 inlägg kvar att skriva för idag. Sjukt mycket. Var på bio tidigare idag såg filmen moonrise nånting den var inte speciellt bra och den var rätt så töntig...
Läs mer

Det var så kul

Fasen va kul det var att springa idag:) Trodde ja kom i mål efter 26m 32s men var nyss inne och kika på hemsidan och jag fick faktiskt tiden 26m 28s:) Tjohooo, jag är så himla n...
Läs mer

big brother!

Sitter just nu och kollar på bb, borde egentligen plugga men känner att jag behöver en liten paus från pluggandet så ska kolla en stund till sen plugga igen fml typ?? :/ Imo...
Läs mer

121212.. Hör du mig hör du mig?!

Okajj jag erkänner.. Rubriken blev failad.. Men nu är det såhär att jag bloggar från min IPHONE 4S XDD najj fett ego jag ä.. Men jag vill läggs upp bilder från...
Läs mer

Landstinget

Det är för få grupper som sjunger om Landstinget. Inte ens Kent. Vad är det som händer? Är det bara hjärndöda Avicii-kloner stirrande ner i sina Iphone 4S? ...
Läs mer