onsdag 3 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Rise and shine

Neo vaknar alltid runt kl 05.30-06 på morgonen och jag är lika trött varje morgon men vem kan motstå denna lilla krabat ??! - uppdaterat via min iPhone.
Läs mer

Kanske dags att sova?

Okej. Nu får det vara slut på tramset. *nej thu det är inte någon eller något i lägenheten!!!* Nu ska jag försöka sova. Har stängt in mig på rummet,...
Läs mer

Lyssna snabbt!!

Är på en fest! Facking low trash fest! Dom har bjudit på vin PÅ LÅDA!! och i facking plastglas! Jag har smitit iväg på toan! Snälla ring min mobil och säg...
Läs mer

Det där med färdknäpp...

Vad säger ni om det?Vissa hävdar att det är en ren myt, medans andra säger att det finns många medicinska förklaringar till varför det ska fungera. Men då r...
Läs mer

Mm, som sagt...

"Är du omföderska föder du statistiskt sett nästa barn TVÅ till tre dagar tidigare."Nu är det bara två dagar kvar... Om "någon" fortfarand...
Läs mer

Foxconns robotar: datorerna och robotarna tar över rutinjobben

Vitsen med datorerna är att även om dom kanske verkar dumma som fån och utvecklas relativt långsamt, så utvecklas dom obönhörligt. Hur dåliga dom än 228...
Läs mer

Födelsedagspresenterna

Här kommer lite bilder på vad jag fick i födelsedagspresent, eller tja vad jag fick från mitt "släktkalas" - pappas släkt Berättar i slutet av inlägg...
Läs mer

Shut the fuck up, get up

Mycket snart åker mamma och pappa, blir lämnad ensam i skogen med två katter och 2 miljoner blommor att vattna i en vecka. har laddat upp med massor av mat idag iallafall! sen har jag...
Läs mer

GRATIS NEDLADDNING - LILI SUSIE feat. Diamond Dogs

Japp, ett fantastiskt PRIDE erbjudande! Lili Susie har tillsammans med dragshowgruppen Diamond Dogs spelat in en underbart somrig dänga - BAILAMOR! Nu kan du ladda ner låten helt GRA...
Läs mer

tjena<3

hej hej, förlåt att jag inte han göra ett inlägg igår för att jag var med felicia och vi har sovit över:) Så nu sitter vi vid datan<33 imorse så va...
Läs mer

Retention för ehandelsbutiker

För de flesta ehandelsbutiker är det dyrt att skaffa nya kunder. Det tar tid, kostar pengar och det är svårt att övertyga oinvigda till att handla på nätet. Bygga u...
Läs mer

Sommar i trädgården.

- Postat från min iphone.
Läs mer

Carro :)

HEJHEJ! Jag lyssnar nu på Somebody to Love, Justin. Ofc Youtube Carro sitter med min iPhone, hon spelar Angry Birds ;) Vi ska typ ut o sola snart, fast den är ju inte så mycke sol :D...
Läs mer

Heil Hellas!

Fan va varmt det är! Petra å Petter i badet. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bilen

Nu sitter man i bilen Å bloggar, vi har typ åkt i 7 timmar nu 'Vi ska ju till astrid lindgrens nu .Vi e typ snart framme . Jippie !! ;) De e ja, Fanny mamma Hugo, Emil niklas som e me...
Läs mer

Min älskade kille!

-like-fb Hej därute! Det har äntligen lugnat ner sig här, efter en något dramatisk stund. Loxy fick plötsligt nån form av andnödsanfall och kämpade s22...
Läs mer

TIDSINSTÄLLT

Går lätt till fina iphone skal, de gör hela mobilen på något sätt! S Så snyggt! DENA
Läs mer

godnatt

går och lägger mig nu , har suttit med mobilen ett tag och fixat den med alla appar och sånt skit , så nu är alla appar på bakrundsbilden. isället för på...
Läs mer

På tre man hand

Foto JESSICA FOTOGRAF © Vita villa vila fotograferat med min iPhone Fina fina Stockholm. Idag har kärleken jag varit på en romantisk liten utflykt till kära huvudstaden. P...
Läs mer

Underbart!

Gud vilken bra dag detta vart! Förutom bus och bad så har vi hängt med MATTSSON! Vår älskade Mattsson som ska bli Västanforsbo. Gud vad härligt det var att se honom...
Läs mer

ÖHH!

Snacka om att man kan bli riktigt beroende av låtar ! En låt som satt sig i mitt huvud spelar over and over again..la isla bonitaa! Sjukt att det kan fastna såå.. Här f22...
Läs mer

Dagsutflykt

Idag har jag och barnen varit i Bålsta och hälsat på deras farmor hela dagen. Vi har haft jätte mysigt och de var trötta och glada barn som åkte med mig i bilen hem igen...
Läs mer