fredag 12 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Natta

Har precis kommit hem från jobbet. Tog ett extra pass på Harrys inatt. Känner att när jag väl jobbat så här mycket dessa få veckorna kan jag lika gärna jo...
Läs mer

I WANT IT AND I WANT IT NOW

Längtar som ett as tills nya iphone 5 ska släppas, har sett massa fake bilder, men hittade denna bilden som lär vara orginal på hur de kommer se ut ialafall, liggar att de inte...
Läs mer

Konsumtions-skitsnack.

Det pratas ofta om konsumtionssamhället, om hur vi blir mer och mer ytliga och framför allt annat fokuserar på att köpa fler och dyrare saker. Många forskare gillar att anv...
Läs mer

How cute

Hur söta är inte småfolks produkter! För att inte tala om hur bra! russinen underhåller en annars så yber jobbig olivis i många minutrar:) nu ska här bakas bag...
Läs mer

Altan vs båt

Sista riktiga semesterdagen försöker jag tillbringa på altanen i solstolen. Denna sommar har vi knappt använt altanen till förmån mot båtlivet. Över 25 nä...
Läs mer

Fel

Texten kom tydligen inte med imorse, ni får pussla ihop själva... Min frukost för dagen! Idag vet jag inte vad det är med mina barn! Dom har inte sagt ett ljud sen vi gick upp im...
Läs mer

Dagiskläder

Har börjat handla dagiskläder åt Milo och va svårt det är. För nu får man ju tänka praktiskt och skönt att leka i. Klart han har det nu med alltså...
Läs mer

Tråkdag

Soffan en stund .. Liten sover middagslur .. Mannen är nånstans?.. Blåsigt , kallt och mulet ute .. Kommer nog regn när som .. Fordonskatt i brevlådan , tack för den t...
Läs mer

iTableous, 世界上最大支的 iPhone 4

閱讀更多 » ...
Läs mer

2626262626

Så tillslut blev även jag med iPhone! Igår fick jag ett sms från Halebop där det stog att de har iPhonerea, och då tänkte jag att det kanske vore en bra idé at...
Läs mer

All my bags are packed....

...I'm ready to go. Nu sticker vi på minikryss och i väskan trängs den blå Nymphklänningen med bla Long frill cardigan och Nosleeve silk tunic/dress. På mig har jag...
Läs mer

Fredagsmys all day long.

Sitter och slöar efter lunchen... Vaknade till strålande sol, mötte upp Ingela och olivia vid plaskis och det gick några timmar tills vi bestämde oss för att gå hem...
Läs mer

IPhone 5 och the cloud.

Nytt rykte.. en ny IPhone som skall namnges icloud Iphone kommer använda sig av the cloud. Det betyder att det inte kommer behövas nån hårddisk i telefonen och priset på komm...
Läs mer

Inga inlägg under dagen!!

Dagen har rullat på, men ingenting speciellt gjorts. Nu sitter jag framför tv:n o är jätte trött.... Orkar knappt borsta tänderna, men jag vet att det är ett m229...
Läs mer

Alla väntar på iPhone 5

I nuläget känns det lite som om alla stora releaser sker samtidigt som både iOS 5 skall lanseras och iPhone 5 presenteras. Google skall tydligen snabba på med utveckligen av...
Läs mer

Bästis-time

Love U! Bästis Sofia med make är äntligen här i Skara och vi hänger på Krikelin, grabbarna dricker öl, Sofia en cider och jag som ska upp och jobba i morgon h2...
Läs mer

Det gjorde jag idag

God kväll eller god natt, välj själv. Idag har vi haft strålande väder jag har tillbringat de flesta timmar djupt ner grävd i min bok, inte många sidor kvar....
Läs mer

Ansökan :)

Har ansökt om att få bli testpilot igen. Denna gång till Ricoh PX. Behöver en bra kamera, och denna kanske kan räknas som en riktig ”bloggkamera”?=) Jag gillar att den har o...
Läs mer

Varför tar jag åt mig av något så banalt?!

Min kollega hade skickat mail om att hon rumstrerat om på schemat, och att jag bara lagt 14 nätter istället för 16. Jag VET att jag lagt 16. Jag känner mig anklagad för...
Läs mer

7:22

Idag har vi bara varit - jag o Hugo - inga planer på hela dagen :) Sköönt men fy vad slö man blir när man inte gör nåt? En sväng upp på berget blev det ia...
Läs mer

BBQ

Grillningen är över! Så nu sitter jag hemma och myser med Sigge som har blivit överdrivet Anna:ig (säger man så? Anna:ig? Annig kanske?) efter att vi hittade honom fast...
Läs mer