måndag 22 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dricka till söndagsmiddagen

Grillad kyckling och Smirnoff Ice. - Direkt från Victorias iPhone
Läs mer

Hisskort

Var till kiropraktorn på lunchen. Ett snabbt besök, han känner mig väl! Knak och brak i nacke och rygg. Han fixade även min ena axel som hamnat för långt fram + min...
Läs mer

@ Göteborg city airport

Vi har lämnat vårt bagage och gått igenom säkerhetspassagen, nu hinner vi med en fika innan det är dags att boarda. Vi landar i Edinburgh i eftermiddag och där har vi ho...
Läs mer

最勁爆的 iPhone 5 流出照...

閱讀更多 » ...
Läs mer

Superträning idag.

Idag ska jag springa till gymmet, köra ett styrkepass och sen springa hem. Duktigt av mig. Nu gäller det bara att starta med det. Ska från daotrn och ut och springa. Jag sitter vid dat...
Läs mer

Sommaren

Vilken sommar vi har haft!! Ledsen att bloggen har varit nere! Sverige var helt suveränt och vi har haft det hur bra som helst hos mamsen och papsen. Viggo har fått så mycket nya v...
Läs mer

22 aug

Blir galet besviken på Telenor, hela tiden! Förut hade jag bara mobilt bredband hos dem och hade aldrig några problem. Tyckte till och med att de var väldigt bra, eftersom de har...
Läs mer

Mot Ljungbyhed

Nu är jag påväg mot Ljungbyhed för att träffa och gratulera Marianne, min "gamla" klassassistent från Klippans Gymnasieskola :-)) Marianne fyller de glad...
Läs mer

avklippt och onåbar

jag har varit telefonlös en dryg vecka, eller, ännu värre: jag går runt med en telefon som endast tjänar som klocka och är helt obrukbar i alla andra avseenden. jag har...
Läs mer

Flick Soccer! är inget stolpskott

men däremot en ribbträff Gillade du Flick Kick Football så kommer du gilla Flick Soccer! för det är precis samma spelidé det är frågan om. Att skjuta hel...
Läs mer

Skolstart

Han var allt lite pirrig första dagen i ettan. Ebba var jätteglad när jag lämnade henne på dagis,Mira ville också stanna men hon får allt vänta några m...
Läs mer

Midnatt råder, tyst det är i huset

Nu känns det som om vi börjat landa lite. Min stresströskel är fortfarande cirka 3 cm hög (om 1 meter räknas som min normala förmåga) men det börjar k...
Läs mer

Fortfarande toppen!

Dagarna bara flyger iväg här nere i paradiset. Förutom att springa i fantastiska miljöer, bada i ett svalkande atlanten så har jag även hälsat på hästen s...
Läs mer

Newtown Pippin...

Nu har det börjat florera rykten kring Apple... Dom ska tydligen ha en ny lineup med datorer som är "absolut annorlunda" än dagens macapärer. Tydligen ska det lanseras...
Läs mer

Nyckeln till energi och välmående

Jag tog mig äntligen i kragen för någon vecka sen och löste ett träningskort. Sedan dess har jag nyttjat det två ggr - men även varit ute och powerpromenerat samt j...
Läs mer

Vägen tillbaka

Om ni inte har sett The Way Back med bland annat Gustav Skarsgård så kan jag varmt rekommendera den. Den är producerad av National Geographics och är baserad på en sann histo...
Läs mer

Hej alla stjärnor!

Hej och varmt välkomna till min blogg MY STAR!! Mitt namn är Hanna och är en helt vanlig mamma till våran underbara stjärna William , som ni kommer följa här i bl...
Läs mer

Klar för dagen


Läs mer

Ni måste hjälpa mig! Allt är borta!?

Jag satt och spelade spel på min iPhone 3GS och helt plötsligt dör den. Jag visste att mina batterier skulle laddas ur när som helst så jag börjar ladda den, då st...
Läs mer

Dålig uppdatering!

Förlåt för min dåliga uppdatering. Min kropp går sönder och min hjärna brinner upp. Har ont överallt, magen, ryggen, nacke, axlar, höft, knä, armar...
Läs mer