torsdag 11 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Unique Silicon Cooling Stand Balls for iPad/iPhone – Black + Silver

Beställ Unique Silicon Cooling Stand Balls for iPad/iPhone – Black + Silver redan idag. Unique Silicon Cooling Stand Balls for iPad/iPhone – Black + Silver för endast $5.20 USD. Vill n...
Läs mer

Så ändrar du rullningsriktning i Mac OS X Lion

När Apple lanserade Mac OS X Lion var det många med Magic Mouse och Trackpad som blev glada över den stora stödet för gester. Vad som däremot inte togs emot lika varmhj...
Läs mer

Så blev de

Medans jag satt och pumpade så blev de ljust ute, haha. Var rätt mörkt när jag började men de gick tydligen över, de blev morgon idag också ;) Är lite små...
Läs mer

Vaken .. IGEN ..

Måste vara alla intryck som vänder om lite på litens matsömnklocka , han brukar aldrig vakna mitt i nätterna annars .. Tlött .. ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

underbara skal till iphone 4!

Hej! ja jag är fortfarande vaken ,hehe hugo underhåller mig (y) men kollade runt lite på olika skal till min iphone hitta två grymt fina skal som jag vill ha! kostar dock...
Läs mer

Watch it!

Min supersnygga mobilväska till min iPhone har äntligen kommit hem till mig! Den kommer från Watch it! och det är en ny butik här i Helsingborg med väskor, smycken och k...
Läs mer

En gammal klassiker

Visst är väl korvmacka bra jäkla gott ändå? Ätes helst på picknick i sällskap av varm choklad men funkar lika bra hemma i soffan! - Postat från verkligh...
Läs mer

- 427 kr

Ja Egypten resan har sjunkit 427 kr. Nä vi har inte bokat än. Är ju lite snål. Hoppas på att den ska sjunka lite till. ;) men har koll på platser så ännu 228...
Läs mer

Klipp rätt nu för Fabian!


Läs mer

Tränat hundar!!

Har redan vart på 5 promenader med hundarna( tidig morgon promenad, hagby runt, cykeltur med hundarna, promenad med träning och promenad för att hämta Alex på dagis och sedan...
Läs mer

Visserligen något opraktisk men snygg försiktighetsåtgärd.

Nu har jag gjort en investering till min iPhone igen. Efter att den förra klarade -1 smäll i golvet tänkte jag att någonting mera... skyddat kanske skulle vara på sin plats....
Läs mer

MINDRE BRA DAG

Geringssågen fungera inte imorse så fodret som egentligen skulle varit klart nu har vi bara kommit halvvägs på! Bråkat med vårt larmbolag har man också hunnit med!!...
Läs mer

Telebobo

Yesssss, telebobo betyder telefon och jag har köpt två nya skal till min iPhone. Ni får se dem när jag har fått dem ;) Idag får jag nog se vart dagen leder mig, har i...
Läs mer

Roadtrip!

Nu ska jag och mina Converse på en liten roadtrip. Ja, lillen och älsklingen följer självklart med. ;-) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Ja, må jag leva...

"Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä, det är ingen vanlig dag för det är Susannas födelse- och namnsdag! Hurra! Hurra! Hurraaa!" One y...
Läs mer

they better lay low

Hejsan. Igår så åkte jag till kista c, åkte först för o' köpa min iphone som jag skulle fått redan på min födelsedag, men jag var tvungen att ha...
Läs mer

RASIST

Sitter hos Jenni, hon är osocial leker med sin nya bebbe. Hon har nämligen adopterat en liten eliot, vit är han. Inte för att vara sån men jag  tycker vita är finar...
Läs mer

Ny lur

Då var det dags – min gamla iPhone 3GS har gått i graven. Efter att ha bytt ut batteriet en gång fick jag ändå problem att få batteriet att räcka en vanlig arbetsda...
Läs mer

Nyfiken i en strut!!

Helt otroligt va nyfiken jag är. Ni är sååå otroligt många som är inne o läser mina sidor, men ingen som gör sig till känna. Snälla snälla,...
Läs mer

Hej världen!

Välkommen till WordPress. Det här är ditt första inlägg. Redigera det eller radera det. Sedan kan du börja blogga!
Läs mer

Wordfeud: Beroendeframkallande Alfapet på iPhone

Den alfapet-liknande appen Wordfeud har seglat upp som en av de absolut populäraste apparna den senaste tiden. Du spelar mot andra över Internet. Har du inga vänner med appen Wordfeud,...
Läs mer