måndag 8 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Framgång

Jag lyckades! Sonen på armen till trots, lyckades jag värma hans mat och sen få i honom den. Och allt utan att vecka far hans. Känner mig lite duktig, multitasking men bebis p22...
Läs mer

iphone inlägg

ska mysa till film nu med min älskade! sen blir det sängen! godnatt på er folket!
Läs mer

Måndag

Det har blivit våran "gammelmormor dag" :) Eftersom Josefine inte går på dagis på måndagar så är det perfekt att kunna få luncha med gammelmormor o...
Läs mer

Jag...

..Är nu officiellt arbetssökande. Känns bra :) Här ska letas nya kuliga utmaningar! Bloggar från min iPhone
Läs mer

En hel helg utan godis

Kan inte minnas när det inträffade senast! Men skönt är det och det känns på kroppen att jag äter bättre men framför allt mår jag bättre! Har ta...
Läs mer

Säljes Zagg extrabatteri till iPhone 2G/3G/3GS/4

Har ett Zagg Extra Batteri som passar till iphone 2G/3G/3GS/4 ipod, ipad och annat som laddas via usb. 6000 mAh Pris: 450 SEK Kontakta via mejl. Bedinooo@gmail.com.
Läs mer

Seg i kolan

Utan någon som helst anledning är jag gott seg idag, så jag beslutade att vila middag m prinsen. Ett bra beslut som avslutas med mys. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Rörmokar-ställ till iPhone

Låt en vaskrensare hålla din lur uppe Vaskrensare kanske de flesta stött på någon gång i sitt liv, även om rör och ledningar oftast nu för tiden bl...
Läs mer

Tillökning!

För er som höll på att sätta eftermiddags kaffet i halsen: Nej, vi ska inte ha barn, igen! :) Vi (eller rättare sagt,Wilmer) har blivit med leksaks spis! Hittade en spis p2...
Läs mer

Freja är bäst!!!!

Tjenare frejsing här ;) Vendela spelar kort och jag ligger i min säng och är lite trött. Undra om det beror på att Vendela hoppade på mig igårkväll? Jaja hon f...
Läs mer

När din mobil dör

Det är en av de värsta sakerna jag vet, jag har lite batteri på mobilen, måste ut och hinner inte ladda. Vips så va den död. Men det finns en räddning! Du behö...
Läs mer

Så tråkigt...

Åh vad tråkigt när man väntar på roliga paket och det enda man hittar i postlådan är trök-reklam... - Posted from my iPhone
Läs mer

Karlskrona skärgårdsrepris

Våra kompisar har ett jättefint sommarställe på en av öarna i Karlskronas skärgård. Lite långt dit 30mil drygt, plus 20minuter båt, men det är det v...
Läs mer

In smallcountry ..

Med andra ord - Småland .. Vips så ligger man nerbäddad i gamla flickrummet igen. Förvisso med sonen bredvid i en spjälsäng men kan inte undvika känslan av Deja Vu...
Läs mer

.svar

Kommentarer, kommentarer. Älskar när ni kommenterar! Så vet jag att någon läser. Därför skäms jag när jag inser att jag inte besvarat en enda kommentar...
Läs mer

Ett av (går)dagens samtalsämne

Nej, verkar inte de minsta stabil... Nu "typ" sover sonen och katten dregla i mitt öra, sovdags - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Köpa olåst iPhone 4

Är det någon vart man kan köpa olåsta iPhones 4? Eller om det finns någon operatör så tillåter att låsa upp dom direkt? Ska ha det som priser i en tä...
Läs mer

HÖGSKOLEFUNDERINGAR

Det här inlägget kanske kommer att bli lite tråkigt så jag slänger med en låt som ni kan lyssna på som tröst. Niki And The Dove: Dj Ease My Mind by Oohbrillia...
Läs mer

some feelings

(på bilden ser ni några bilder fotade med min iphone 4, från KO-dagarna, helgen jag spenderade med underbara Ellen, karuseller, vänner, pojkvän och Erik Saade!) Har änt...
Läs mer

///

Ehm.. jag tänkte bara berätta att jag är lite ledsen för att inte bloggat så mycket dom senaste dagarna. På Onsdag så åker jag till Stockholm och kommer hem p...
Läs mer

Uppdaterad Google+ med stöd för iPad och iPod Touch

Tyvärr är Google+ appen inte anpassad för iPad men den fungerar i 2x läget. Så det är bara en bit på vägen. Men, Google har ju lovat att det skall komma en rik...
Läs mer

Vackert

Hittade denna underbara keramik på en marknad. Astrid Leber heter den norska keramikern. Känner jag mig själv rätt kommer jag köpa minst en mugg innan marknaden är slut....
Läs mer