måndag 15 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Är det någon gubbkåt robot som sköter gblogg ?

Eller handlar det bara om okunskap eller ovilja. Börjar tröttna rejält på att se samma ”toppbloggare” gång på gång då man loggar in. Inte för att de int...
Läs mer

natt i Huddinge kommun

Det är söndagsnatt eller måndagsmorgon och "klassikern" har drabbat mig igen. Jag kan inte sova. Ikväll var det alldeles säkert söndasfilmen på femmans fe...
Läs mer

Jag är en tönt. En iPhone-tönt.

Jag har pratat om det ett tag. Men har inte riktigt kommit till skott. Jag ville egentligen vänta på att 5an släpptes. Men va tusan jag kan inte vänta hela livet. :) Så nu ...
Läs mer

På buss och säger aldrig mer

Min utsikt just nu. Med en liten skymt av min dagens. På buss till längst bort i fucking stan för att hämta ut ett Schenkerpaket. Jag fattar liksom inte vad problemet är n2...
Läs mer

Tipset!

Till er föräldrar som har frågor kring föräldrapenning och tillfällig föräldrapenning: Försäkringskassan Förälder finns på Facebook....
Läs mer

E´re gofika? Näää, hundfika!

 Herregud, i morse vaknade jag klockan 06.45!Pigg och dessutom utvilad, är jag pensionär nu?Tvingade mej att ligga kvar till 8.30 sen skuttade jag upp och åt frukost.Gustav valde...
Läs mer

Monday Morning

Idag ska jag vid 15 vara vid stora donken i stan och möta upp en kompis för att ge några av hennes saker som hon har glömt hemma hos mig och bara prata och prata :D Blir ingen sh...
Läs mer

Sakta blir man online igen

Sen lär det nog se ut såhär ett bra tag innan jag orkat fixa till allt
Läs mer

Vinn bling till din Iphone

Till alla er som har en iphone så kan jag tipsa om att man kan vara med och tävla på Emmas sida om ett skal. Som jag har sagt innan så är detta en favorit till mig, tycker de...
Läs mer

Telia älskar appar

Telia älskar appar! Därför har vi gjort flera själva, till både iPhone och Android. Med dem kan du bland annat ladda kontantkortet, se på tv, spela in favoritprogrammet,...
Läs mer

Snabba ryck

Intervjun gick kanon och jag börjar gå bredvid redan imorgon:) Hon sa att vi börjar med att tim anställa mig medans jag går bredvid sen om de funkar i jobbet för mig ha...
Läs mer

Hemma igen!

Är hemma, nördar loss med min nya (mammas gamla) iphone och tittar på tv samtidigt. Kvalitetstid. Like this:Be the first to like this post.
Läs mer

Rape mee

Kom hem för ett tag sen. Kul att jag nu märkte att jag plötsligt var vän med mer än 4 okända killar, en ägde t.ex. namnet Khalid Kalid. Man ba: mm han känner j...
Läs mer

Fina bilder

På världens finaste älskling. Korten är tagna av mig, min man e inte en höjdare att komma på att han ska ta kort. Så han brukar sno av mig..fyyyy ;) Tog denna i...
Läs mer

Knastrar

Heldag på arbetet 8-23, slut i både knoppen och kroppen... Eh, jag trodde att allt vaccin som jag tagit inför resan till Afrika skulle hålla mig skyddad mot sjukdomar.. Va var det...
Läs mer

Vem är den där Monalisa??

Här är en bra förklaring: Monalisa: en 24/7 3 barnsmamma till "The Terror Squad" som på jobb går under titlen: Aktivitetshandledare, övrig vaken tid drivs ett...
Läs mer

Måndag

Försoffad ! Liten promenad är allt vettigt som blivit gjort .. Eller vettigt å vettigt :P Teres via Iphone ~
Läs mer

N + I + M

Natt. iPhone.Metallica. Den bästa tiden på dygnet. Det är mörkt och tyst.Jag sitter i soffan. Fipplar med den nya iPhonen. Lyssnar på Metallica.Det är en bra avrundnin...
Läs mer

Cookies

Igår var jag på besök hos Dessan Freddan. Väry najs pläjs alltså! Jag o D bakade några fantastiskt frasiga(finare ord för torra?) peanut cookies. Faktis...
Läs mer

Titta vad som kom i brevinkastet idag!

Idag var det roligt att få post! Först fick jag slita upp paketet med min beställda fotobok från Photobox. Hade nämligen en rabattkod som gjorde att endast frakten behöv...
Läs mer

Trist...

Nu är det trist och tråkigt igen. Bara studierna som skall göras och allt kul är slut... nästan. MiniKuz åker hem i natt... eller, ja, vissa kallar det för morgon....
Läs mer

iPhone vägrar att ladda

Min telefon som jag haft ett år vägrade helt plötsligt att ladda sig själv. Mobilen funkade bra sedan sista laddningen men när batteriet tog slut är den tvärdö...
Läs mer