lördag 6 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

9h vånda

Det har nu gått 9h sen jag glömde min iphone i föräldrarnas bil. Det har varit långa 9h må jag säga. Nog har jag sovit de flesta av dem men har inte helt sä...
Läs mer

Efter regnet...

I natt kom regnet. Så mycket att det smattrade på taket. Det är härligt. Nu på morgonen är det lugnt och stilla. Solen är påväg fram igen. Jag, mamma och...
Läs mer

Installerat

Nu har jag äntligen fått hem nya versionen av iTunes till min dator, eller min frus dator. Har laddat ner programmet via det trådlös internet som finns här på stadsbibli...
Läs mer

Iphone 4 vit!

Nästa vecka kommer en iphone 4 som ska bli min:-)  det verkar mycket avancerat med det där simkortet, microsim?! Det är väl bara fråga på expert så kanske dom...
Läs mer

Älskade iphone

Hej på er. Hoppas att ni mår lika bra som jag gör, eller ja jag har varit förbannad några gånger idag för att saker och ting inte har gått som jag önskat...
Läs mer

titellös fundering

05:46 blev allt helt plötsligt tyst..nästa sekund hördes dagens första fågelkvitter... Det kom ingen gudomlig förståelse över situationen...inga sjungande 2...
Läs mer

De hör mig inte

Har ni sett den här reklamen där en pappa åker båt med sina två barn och han försöker få kontakt med dem men de har hörlurar i öronen. Jag känne...
Läs mer

Yes

Vi ska till Gotland:)) wiiiii:)) - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Hamngatan,Nynäshamn,Sverige
Läs mer

On my way darlings

Nu är vi på väg till båten... Men vart ska vi???:) se ni va söt liten Mamma som sprang nyss över vägen med två små??:) - Posted using B...
Läs mer

Android Market, Androids gamla trötta appbutik moderniseras

Androids programbutik, Android Market har varit ungefär lika intressant som gamla otvättade strumpor. Kanske spännande för en skofetischist men knappast för oss andra. Goog...
Läs mer

Hamnfestens höjdpunkt!

Mmm, nu njuter vi av varsin kräfttallrik! Underbart väder har vi haft och härliga loppis-fynd gjordes, en perfekt dag! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Timeless fynd...

...lyckades hinna in en snabbis på Mathilde idag. 70% men det fanns inte många plagg kvar. Blev riktigt glad när jag fyndade detta fina Odd Molly Timeless linne i rött, fint till...
Läs mer

Bike trippin' across america.

Om ni undrar varför jag vill cykla tvärs över USA så läs detta inlägget. Det är en far och son som cyklat tvärs över och nu precis är klara. Jät...
Läs mer

iPhone som fjärrkontroll, tv.nu Remote

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly Related posts:Ny fjärrkontroll i aluminium Förvandla din iPhone till fjä...
Läs mer

Internet

Jag sitter just nu på stadsbiblioteket i Malmö. Är så att jag behövde komma åt internet för att få igån min nya iPhone 4:a. Hemma har jag använt mig...
Läs mer

Så grym!

Jag är så grym på tekniska prylar, ni anar inte hur grym jag är! Hihi I dag har jag förtrollats av Rörstrands vackra porslin genom tiderna! För första g22...
Läs mer

2-dagars!

Fest igår hos Cillen som fyller 22 :) alltid lika kul o träffa tjajorna! Kul kväll, var på Bånken sen gick jag o Ditte till Depå en runda också, mysigt där p...
Läs mer

Två paket

Jag har två paket som ligger och väntar på mig hos posten. I ett av paketen så kommer jag kunna hitta min nya iPhone 4:a. I det andra finner jag mitt nya modem. Efter att ha surfa...
Läs mer

Allsvenskan live igen

Då var det återigen dags för mig att se en Allsvenskmatch live. Just nu befinner jag mig på Vångavallen i Trelleborg för att se TFF mot Gefle. - upplagt med Iphone
Läs mer

Dagens Neon

Linköping nyligen ... - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Linköping, Sverige
Läs mer

Social lördag

Väckta några ggr under matten av en småorolig liten kille fick dock somna om efter lite välling till 9snåret . Fick Mess om fika/lunchträff på Casa vid 11.00. Kla...
Läs mer

Årets parad..

Inte samma känsla å puls som föregående år..!! Men vi var där :) Filippa Reinfeldt oxå.. Bloggar från min iPhone
Läs mer

Börja använda igen

Jag kom just på att jag kan börja använda video tjänsten voddler igen. Jag han precis få det innan jag flyttade från Stockholm, men jag tyckte att det var helt värd...
Läs mer