fredag 26 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Frissering och toabestyr

Amadeus passade som tur var på att ge Allfons lite nyttig frukost innan han begav sig till skolan. Här är det ”sovmorgon” idag.  Mitt jobb idag är gruppledarträff. Viss...
Läs mer

Comex får praktikplats hos Apple!

Hackaren Comex som inte för allt så länge sedan släppte ett nytt jailbreak-verktyg till de flesta iOS-enheter har nu fått en praktikplats hos Apple. Nicholas Allegra som...
Läs mer

Fuck

Horjävla fitt sjukvård vi har här i Sverige. Hur jävla svårt ska det vara. Blir väl till att vänta 2 månader till om inte mer.! Är så jävla arg...
Läs mer

Fredag!

Idag Mina vänner, är det freeeedag! Detta betyder att det är en arbetsdag kvar sen är det HEEEELG! Hur skönt är inte detta? Men innan dess så måste vi ta tag...
Läs mer

Så svettig!

Ahh, jag är helt slut! Jag var och tränade med PT-Annika i morse mellan 07.00-08.00. Nu skakar armarna som asplöv. Eller degklumpar… Mer som degisar faktiskt. Jag tycker att det tar en...
Läs mer

The Conference och Malmöfestivalen, två dagar av inspiration, trevligt sällskap och god mat!

I tisdags kväll, medan Allsången var i full gång på Skansen, sa jag hejdå till Stockholm och hej till Skåne för att besöka The Conference, eller the...
Läs mer

Gekås

Bettan rattar vagnen med god hand, hon är van Gekå-kund :) Ingen kö in trots löning! Hörs hej! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Iphone 4

Snart ska jag få en Iphone 4!! Har velat ha det jätte länge och nu kommer jag få en!! Alla som har en Iphone 4 är den bra?? :) Ska köpa ett Justin Bieber skal till den!...
Läs mer

Inför skolstart

I måndags började storkillen ettan. För honom var det naturligt och roligt, för mig var det chockartat och läskigt. Självklart vill jag att barnen ska växa upp 2...
Läs mer

Halvvägs….

Långsam picot avmaskning som blir kanonbra! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Ny mobil!

Hej bloggen! Sitter här med min nya mobil och känner mit rätt så trög, haha. Alltid samma sak när man skaffar ny mobil.. man förstår typ inget i början...
Läs mer

Dagens App: Cube Runner

Cube Runner som skapats av Andy Qua. Cube Runner handlar om att du ska flyga ditt skepp genom en terräng med en massa olika hinder och svårigheter. Ju längre du kommer desto...
Läs mer

it feels so wrong

alooooha, sitter i sängen och lyssnar på musik. har ätit lite för ett tag sen, jag är så jävla awesome på att laga mat. mmh mums. ska snart börja fixa mig...
Läs mer

Afterwork

Ätit mat och sett en halv film ("Trust" med bland annat Owen Wilson- riktigt bra, riktigt obehaglig, se den!). Tar en liten paus i filmen och läser nya upplägget från c...
Läs mer

Detta gäller ikväll

Och en hög med snyft-papper,kan tänka mig att det kommer fällas några tårar. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Scandic Infra

Vi har stannat till på Infra för ett glas vin, det måste ju firas att Perra är hemma! - Direkt från min iPhone
Läs mer

Intersport fyller 50 år

Höststarten har dragit igång, eller? Iallafall i skolan, träningscenterna och butikerna, självklart även hos oss. Denna helgen firar vi vårt 50 års jubileum med ga...
Läs mer

Längtar!!!

Ja nä nu börjar det nästan bli jobbigt. Jag läääääääängtar så till vår resa. Mina kollegor tycker nog att jag är dryg eftersom ja...
Läs mer

Linköping

Detta inlägg gäller för idag den 26/8 Vi sov till klockan 8 idag. Sofie gick ut med Tengil och jag gosade lite med lill pigan Meira. Vi åt frukost och vid halv 11 ungefär s...
Läs mer

PCn dog, hur kopiera låtarna från iPhonen till ny PC?

Hej! PCn dog och därmed mitt iTunesbibliotek. Det jag har i iPhonen, främst låtarna, måste jag rädda till en annan Mac/PC. Jag ser bara fotona när jag sätter in...
Läs mer

Now thats whats up.

HEEEJJ!! Keff uppdatering i know. Men har haft fullt upp idag. Typ... Haha var hemma hela dagen. Deckade vid 4 och vakna vid 5. Sen drog jag och köpte min lur! Happy. Får se hur länge...
Läs mer