lördag 20 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Pepp på tur ?

Njaa .. Mest övertrött :P ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

Kick-off!

Nu dags för kick off med 1300 kompisar på A-företaget med team building, mingel, galamiddag och fest. Bring IT on!!!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

IKEA Katalogen till iPad

IKEA katalogen är en trycksak som är efterlängtad i många svenska hushåll varje år. Men en katalog är ju just bara en katalog, därför är det kul att...
Läs mer

Vågar jag skriva det?

Jag drack en stor kopp te till frukosten imorse och jag planerar snart dricka en till istället för elvakaffe. Höst på g, eller? ;-) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Debattartikel i Norrbottens Kuriren

Debattartikel i Norrbottens Kuriren idag med min kollega Johan Johansson om att det även borde finnas fler radiokanaler i Norrbotten - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Happy

Får försöka med ett par happy socks när regnet öser ned. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Morrn

Nej, Moa fortsätter att förvåna och hade en liknande natt som den förra natten! :) riktigt mysväder idag så vi myser framför en film i soffan allihopa. Senare ska v...
Läs mer

Formaterar om en dator.

Håller på att formatera om mammas stationära dator. Dom ska försöka sälja den. - Skrivet med min underbara Iphone. Inga liknade inlägg. Inga liknade inlägg.
Läs mer

Höstlik bra runda

Litet försök att tanka bild från Iphone. Gick hyfsat men hur centrerar man bilden? Årets skönaste runda hittills. Det hade regnat rejält och oavbrutet under kv...
Läs mer

shopping

Hej :D  idag har jag vart på torp som jag skrev tidigare men här kommer bilder på vad jag köpte :)  väska  från accent :) vita converse :) pisse...
Läs mer

Min syrra Linn klädde ut sig till en Iphone

Min syster Linn hade gått in för gårdagens festtema: Tommy. Jag kan inte fatta hur hon ens kom på idén att klä ut sig till en Iphone, så sjukt roligt! Eftersom Tomm...
Läs mer

I valet och kvalet

Jag vet en kompis som kommer att idiotförklara mig big time, men jag har just beslutat mig för att välja en HTC Desire S framför iPhone 4. För att en del av det jag vill kunn...
Läs mer

Inte..

Inte den bästa dagen jag haft idag så blir en bättre uppdatering imorn. Har setat och försökt skriva ett inlägg hela dagen! Ses imorn! Skickat från min iPhone
Läs mer

Mystjejens lördag

Hello sunshines ♥ Hoppas allt är bra med Er idag Mystjejen sov länge denna morgon också hmmm….. Senare på eftermiddagen tänkte jag sätta mig och pyssla lite men s...
Läs mer

Tålamod

Att få en bild på mina två små tillsammans är snudd på omöjligt. Här är ett urval av kvällens bilder…. - snälla Nico, sätt dig brevid Oss...
Läs mer

Huggatjacka!

Då var stockrosorna nerhuggna för säsongen. Svettigt jobb, vill jag lova! Jag har sparat lite frön till dig, pappa. Så får vi hoppas att de kommer i jorden den här...
Läs mer

Spänd väntan på en chipläsare

I förrgår uppdaterade jag i ren panik min iPhone 3G. Jag har kört på samma system (iOS 3.0) sen jag köpte telefonen på eBay för drygt två år sedan. Jag h...
Läs mer

Bra spelat idag!

Hej! Idag så spelade jag match mot hofors, vi vann med 6-0 , bra spelat alla tjejer!  I torsdags va jag och min lilla saknade lova på furuvik , det var riktigt nice ;) och...
Läs mer

Vi undrar.. Vart fan är buttan??

Skickat från min iPhone=
Läs mer

Dagens kvällstack

...går till appen Wordfeud och släkt och vänner som höll mig sällskap denna kväll då maken är på svensexa. Vill du spela mot mig? Teacherjohi är mit...
Läs mer

Night

Efter en lång dag iväg . För länge i bilen , irriterade vuxna , trött barn , bråk och gnäll känner jag personligen att hela trippen var mer eller mindre - tota...
Läs mer

Barnkalas och filosoferingar

Idag har jag varit på barnkalas. Jag ägde alla på det. Och ni skulle bara försöka påstå att man inte kan äga på barnkalas, för ni har fel. Jag ä...
Läs mer

Dag 7

Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.  För de första skulle jag köpa en ny mobil!! för spyr på min, skulle nog köpt en iphone eller något, sen sk...
Läs mer

today

Träffade bästa vän ikväll. Först gick vi till the voice, men sedan blev vi fika sugna så vi drog till standard stället. Hur mysigt som helst. Sedan svängd...
Läs mer

Kräftskiva!

Moshi moshi! Kom nyss hem från mormor och morfar! Guuud vad det är gott med kräftor! :D Åh, mums! Dagens facelook! Hatar när min iphone gör min bild helt suddig/pixli...
Läs mer