onsdag 10 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nu har jag äntligen tagit tag i att lära m...

Nu har jag äntligen tagit tag i att lära mig blogga från mobilen! Jag och Marcus har ju varsin iphone nu så datorn är aldrig på, därav dåligt med inlägg ;...
Läs mer

Höstens första.

Tur till öppna förskolan idag. Kaffe, fika, pyssel, ungar och mammor. Jag gillar det! Ni vet väl att vi ränner där för jämnan, haha! Så fort alla kommit upp o...
Läs mer

Henke Larsson, En fantastisk personlighet

Jag sitter just nu tillsammans med min bror på ett X2000 tåg på väg mot Norrköping och där i från ska vi sedan vidare med tåg till Eskilstuna. Ikväll komm...
Läs mer

Födelsedagspresenter

När jag fyllde år önskade jag mig enbart pengar. Främst till en kamera, som jag ska köpa nästa vecka. Men redan har jag beställt hem en Iphone och en bänkdisk...
Läs mer

Dagens Hageboop

Hageboop nyligen ... Ylva Törnlund!! Rena rama taklagsfesten ... goosevisionenvisarHageboop 2011 Sa jag appar?? Sa jag iPhone?? Sa jag Super 8??? ***
Läs mer

Trött och utvilad

Ja så kan man säga att det beskriver mig nu. Jag har fått sova från kl 12 till kl 7 utan att amma. Om man inte räknar då Max kom springandes panikslagen vid kl 2 s229...
Läs mer

En natt på golvet

Så här hittade vi M vid midnatt när vi gick och la oss. Rummet totalt upp och nervänt, M sovandes på golvet inuti i sitt täcke med endast två små ben stickand...
Läs mer

Lite rutin i af

Jo jag tror de, runt tresnåret och nu är han hungrig och jag vill i min trötta hjärna dra mig till minnes att jag upplevt det tidigare. Nu ska han bara bli nöjd och så s...
Läs mer

IVF kollega

Efter sex arbetsdagar har jag funnit en IVF kollega -så roligt! -Bloggat ifrån min Iphone.
Läs mer

iPhone 4 G 32GB

iPhone 4, 32GB, haft den i två månader. Fungerar helt okej, nyskick ! GARANTI FINNS KVAR ! INGEN ABONNEMANG ! -Slumpas bort pg av oväntat utlandsflytt eftersom det g...
Läs mer

Lite sovmorgon

Idag stängde jag på jobbet så jag fick äta frukost hemma. Det är jättelugnt på jobbet den här veckan, nästan lika många personal som det är barn...
Läs mer

Coola morsan relaxar i soffan

- Posted using BlogPress from my iPhone Location:Vitkålsgatan,Uppsala,Sverige
Läs mer

halckat efter

hallo har halckat efter lite men ja. Mamma och jag har fått våra nya skal till våra mobiler och mamma har fått sin iphone:D så här kommer lite bilder jag har tagit
Läs mer

Hon känner mig väl

Min kusin var här på en fika innan och hade med sig rosor och choklad. Födelsedagspresenter. :-) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Borde, men orka...

Borde städa lägenheten... I kväll kommer en tjej och ska kolla på min och jag ska kolla på hennes. Vill ha större och gärna badkar i samma område... Hennes l...
Läs mer

Glad tjej...

På väg till farmor och farafar!!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Tjejsnack

Idag tog jag bussen in till Karlstad för att träffa tre pinglor. Det är så mysigt att komma iväg, äta lite lunch o fika med några vänner. Det blev mycket snack...
Läs mer

Julafton mitt i Augusti

Nu har jag slagit in alla mina paket till Simons födelsedag, här ser ni nästan alla! Paket blev såklart i systrarna Holmgrens favoritfärger, turkos, brunt och lime! Kan...
Läs mer

Lucasarts ville ha apor på din iPod

Lucasarts var gudar på 90-talet. De gjorde världens bästa spel 10 gånger om och fostrade några spelindustrins största ikoner. Idag har de däremot kommit av sig och...
Läs mer

FYYYFASIKEN

Skulle precis lägga mig för att sova då det springer en vidrig jäkla murbruksspindel rakt över kudden, fy jag skrek rakt ut ... Emma stackarn höll på att göra...
Läs mer

Vaknade

Säkert av något ljud jag inte kunde lokalisera men vaken är jag . Ironiskt nog inte barnet .. Bara att lägga sej ner , blunda koncentrera sej så kommer nog Herr Blund...
Läs mer

Hejdå till iphonen..

Köpte min iphone 4 för några månader sen, många sa åt mig att köpa skydd och skal för min nya iphone och jag drog ut på tiden. Vad hände? Jo, en dag...
Läs mer

Krasch!

...eller nån sorts krasch måste det ju ha varit i nån com hem-modul eftersom nätet varit nere i några timmar nu och tvn är helt pixlad, ljudet försvinner, bilden br...
Läs mer

Hej hopp

Första amningspausen för inatt! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer