söndag 28 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

XD

Min kompis (rockgirl.1000) visade mig dom här video klippen. Sen var jag helt fast i dom. Enligt henne är hon Ellis. Jag är Francis. Min syster är louis. Och min andra bff är...
Läs mer

31 dagar, dag 25 – Om din sminksamling brann upp, vad skulle du sakna mest?

Det här är ett förinställt inlägg. Jag befinner mig för tillfället i Riga, Lettland med Daisy Beauty och en massa sköna bloggtjejer därför kan det dr...
Läs mer

Svar på frågestunden.

Det blev inte så många frågor, men jag antar att jag ska svara på den fråga som ställdes ändå. Men jag hade visst lite restfrågor från sommarens fr...
Läs mer

mms

MMs är det så svårt att skicka mms? hehehe konstigt att mina kompisar inte kan det asså de e blattar och de höll första gången i en iphone hehehe så de i...
Läs mer

iphone 4

Jag har skaffat mig en iphone 4 så uppdateringen här har ju blivit sämre än innan pga att jag bara är inne på mobilen nu. Jag har ju inte heller funnit någon app ti...
Läs mer

vinn nödlladare till iphone ifrån smartsaker hos mansdusts

Vinn en nödladdare till iPhone/iPod från SmartaSaker.se!   tävla här http://mansondusts.blogg.se/category/tavlingar.html
Läs mer

Spotify premium?

Ska jag skaffa spotify premium ellr inte?... En fråga som surrar runt i huvudet nu. Eftersom jag ska få iphone nu så lär det ju vara as skönt med det. Ska nog förs246...
Läs mer

skal

få vart kan man få tag på iphone 4 skal någon stanns  på nätet
Läs mer

funny swedish cat

Tom är konstig… Talking Tom Cat 2 – app for iPhone and iPad
Läs mer

Söndagskontentan: Rätt att polisanmäla 15-årig elev för fildelning?

En av de mest omdiskuterade nyheterna den här veckan, var den om en skola i Göteborg som kom på en 15-årig elev med att ladda ner filmer via fildelningsnätverk, och de valde...
Läs mer

Gratis android app för Svenskt tangentbort i Android, Scandinavian keyboard

I vissa Android mobiler så finns det inte installerat svenskt tangentbord när man startar dem första gången. En gratis app på Android market för att ladda ner svens...
Läs mer

Sport, sport, sport bara massor utav sport

På bilden: Ossian har valt sina egna kalaskläder. Det har varit en väldigt fullbokad helg. Igår var det isträning och Fredrik och jag gjorde en liten tur till IKEA. Sedan f...
Läs mer

Längtar som fan tills imorgon!!

Ja rubriken har talat! Asså jag hoppas verkligen min iphone kommer imorgon! Asså annars kommer jag gå in i en deprition! Bara för jag taggar sönder så kommer dn säk...
Läs mer

Sound Shaker – lär dig om ljud

Välj instrument och skapa ljud.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Sämst uppdatering!

Okej, random info kommer här: 1. Jag äter nyponsoppa och keso som mellanmål 2. En av mina bästa vänner ska va med i en film 3. Jag väger 41 kg just nu enligt e...
Läs mer

Ny duschad och trött!

Snacka om att det var kallt ute idag även om vädret såg fint ut genom fönstret och var finare än igår? :O Ovh nu hör jag genom fönstret hur mycket det regnar.,...
Läs mer

Mobila pengar

Löftet om mobiltelefoner ersätta den traditionella plånboken har precis runt den ökända hörnet under nästan ett decennium. Mobiltelefon penetration i USA är f...
Läs mer

VINN ETT IPHONE SKAL ELLER TILLBEHÖR!

Nu ska jag ha en till tävling här i bloggen för er underbara läsare! Tycker verkligen att det är jättekul!  Om fler än tio stycken är med och tävlar...
Läs mer

Mobil utveckling

Marknaden för mobila enheter har utvecklats och växt i rasande fart under de senaste åren, särskilt sedan Apple introducerade iPhone. Vi är beroende av v...
Läs mer

Dragon Dictation Ta ett snack med din iPhone

Mycket smidigt program för att göra SMS mm. itunes.apple.com/se/app/dragon-dictation/id341446764 kolla macworlds test macworld.idg.se/2.1038/1.400156/ta-ett-snack-med-din-iphone Har sj...
Läs mer

Snart tillbaka vid gränsen

Sitter i bilen har redigerat en hel hög bilder från i går kväll när vi var ute i Oslo, men dumma bloggen vill inte ta emot bilderna just nu! Oavsett dåliga iPhone...
Läs mer