söndag 14 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Croatia, baby!

Sådär mina vänner, nu drar jag till värmen en vecka! Får se hur det blir med internet men de löser sig nog, ni dör väl inte om ni slipper mig en vecka. Until t...
Läs mer

Fotografera med mobilen

För dig som har en androidtelefon/IPhone så finns det en massa roliga appar att ladda hem för din fotografering. På senaste resan till Kreta tog vi kort både med kameran och...
Läs mer

Jag är råpackad

En sjuk jävla kväll! Har haft så kul. men e så packafd…. Detta har hänt: - Blev bestulen på min 4:e iphone 4 på 2 månader. - Däckade i taxin. - Drack...
Läs mer

Morgonens konversation

- Posted using BlogPress from my iPhone Location:Tycho Hedéns väg,Uppsala,Sverige
Läs mer

WOW hotas av konkurreande mobilspel

Allt fler spelare lämnar World of Worldcraft för andra MMORPG, bland konkurrenterna märks Gamelofts Order and Chaos, som uppenbart inspirerats av Blizzards stilbildande spel. I Order a...
Läs mer

03:37

Är egentligen alldeles för trött för att skriva något alls, så det blir bara det här: Fett god langos, vollybollspel truth or dare på iPhone. Toppenkv2...
Läs mer

Tävlingsinstinkter och självplågeri

Självplågare med tävlingsinstinkter Anmälde mig i våras till Midnattsloppet, som gick av stapeln igår kväll klockan 21,40. 24 000 deltagare sprang rundan. Jag...
Läs mer

Cadillac

Jag hittade en trevlig Rickard i vimlet av folk och bilar och han och hans Cadillac från -69 tog mig L vackert hem mitt i natten, mycket charmigare än taxi! En härlig kv22...
Läs mer

Fortsättning följer ..

Kalmars allt i allo- Martin Nilsson. TACK för ikväll, jag säger som Jessica Kaldner wow! Eller som killen vi mötte på toaletten -Du borde verkligen resa dig upp. Öhhhh...
Läs mer

Can U kick it?

Som så många andra födda med dessa krav att vara till synes perfekta måste jag oxå ta en paus ibland. Komma ifrån vardagen. Och nu låter det kanske konstigt att jag...
Läs mer

iPhone 4 startar inte

Hej! Har en iPhone 4 som inte vill starta längre, när jag ansluter den till min dator så händer det ingenting mer än att det kommer en apple logga i mitten an skärmen...
Läs mer

Sååå himmla...

Jag har så himmla dåligt smavete över att jag inte har bloggat idag!   NU blir det bloggning! Har iallafall varit på HM, eftersom jag aldrig han dit igår...
Läs mer

Sköna söndag!

Slösurfat å lirat Forza 3 på Krysslådan. Fikat gomacka på 91:an snackat skit på Benet och nyss ett vernissage på Babylon. Riktigt grymma tavlor! Fotografi. Nu skall...
Läs mer

Torpet-loppis

Jag är fortfarande i en bubbla efter bomben på dagiset här brevid, jag undrar om jag någonsin kommer kunna slappna av på lekplatserna efter det. Ett ställe som dä...
Läs mer

Skogens guld

Fotade med Iphone + Instagram Igår var jag och Marko ute i de Värmlänska skogarna för att leta efter guld (kantareller). Tro det eller ej men vi hittade flera kilo! Så mycke...
Läs mer

Spel till iphone

Någon som kan ge tips på spel som ni har på iphonen…. Just nu är jag inne i detta spel:) Det är enkel och man behöver inte anstränga sig! Like this:Be the fi...
Läs mer

Back to work

I morgon börjar allvaret igen så jag håller på och förbereder lite lunchlådor. Det blir en köttfärssås som består av köttfärs, majs, matlag...
Läs mer

14/8 – om ALV med iPhone (sneak peek)!


Läs mer

Kära lillasyster <3

Igår samlades vi för en möhippa för lillasyster. En härlig dag med mycket skratt, lagom bus, sång och dans. Hennes vänner hade ordnat så mycket fint för...
Läs mer

White party

Hade dagen till ära satt i mina slingor med löshår ( kolla i spegeln ) De kommer från "Happy hair" och jag har tonat dem så de har exakt min hårfärg. Lock...
Läs mer

Önskelista !

Earcuff :) Pengar :D är alltid bra att ha ! Och sedan ett gymkort på friskis o svettis ! och sen en iphone, men det vet jag att jag inte kommer få så ingen idé att önska...
Läs mer

Nu börjar Apple A6 tillverkas

Samtidigt som Apple ger hård intern kritik till Intel för att processorerna som levereras inte håller tillräckligt låg strömförbrukning kommer nu rapporter om att A...
Läs mer

Virus lr inte virus?!

Seriöst!!! Om jag nu hittar en bild på dig i min dator lr på nån hemsida, betyder det virus då? Jag undrar.. Det känns som det iallafall. Inte bra Inte bra! Hur ska j...
Läs mer

Hej, hej!

Det var längesen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bra pass..

Idag blev det axlar och mage på gymmet! Jag körde 6 övningar för mitten och framsida axel + 2 övningar för baksida :)) Det kändes kan jag lova!! Magen fick nöj...
Läs mer

Bloggar från iPhone

Tricket med att blogga från sin iPhone på blogg.se är att ändra redigerare har jag upptäckt. Att ladda upp bilder har jag inte klurat ut än men det får visa sig nu....
Läs mer

yees !

Ett sista inlägg från mig idag eller ja kanske inte idag eftersom det är ny dag hihi. men ni fattar ;)   har äntligen beställt hem min iphone nu, var helt inne på...
Läs mer

Köpa varför och hur att låsa upp mobiltelefoner

Jag tillbringar mycket tid på auktion webbplatser online Bläddra. Jag tycker det är kul att testa produkter, människor köper och säljer, särskilt eftersom mång...
Läs mer