torsdag 18 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Screenprotector.se

Det finns en sida som heter Screenprotector.se som har billiga screenskydd till din iPhone.Finns både för 3G, 3Gs och 4:an. De har även iPhoneskal till din älskling och en massa a...
Läs mer

Iphone Fails!


Läs mer

Aouu..

Vad det än är vi ätit idag så hatar min kropp mej för det och hämnas till fullo .. Min buk är lindrigt sagt i uppror , konstigt nog känner inte Jim av nåt...
Läs mer

100 jävla frågor

Ja en lista till men jag orkade inte svara på alla 100 frågorna just nu så jag tog 50 idag så får jag ta 50 imorgon eller when ever typ.. 1. Hur gammal är du om fem ...
Läs mer

ida är fin. ♥

tycks? jag har redigerat ögonen skärpare och blåare. sen annan redigering då, (; nu ska jag och ida gå och lägga oss typ, spela nintendo elr iphone elr läsa elr...
Läs mer

gott o blandat, del 2

e nu uppe i 6 mm o nya örhänge...     har jag köpt!!! snygga va?!?!     så nära brukar dom inte sova tesammans.. bara ibland  sommer dom t2...
Läs mer

PT Christophe Command

Hi Everyone! Without this guy I would never go up 6 in the morning to go to the gym!! It’s wonderful to be back on track after a summer with no exercise. Read his t- shirt it’s so true!! JUST DO IT!!...
Läs mer

Ni vet känslan

När man får sånt där ohyggligt magknip? Det känns nästan lite som en värk i öppningsskedet. Man viker sej liksom lite framåt , blir helt stel tappa...
Läs mer

iphone helvete..

min mobil dampar lite... vill inte starta sig ordentligt.................. gumphål   stängde av den på begravningen och nu får jag fan inte igång den... vilken tur jag...
Läs mer

Instagram

Har haft instagram på min iPhone ett tag nu men har inte alls tänkt på att ni kanske också vill se vad jag lägger upp för bilder där. Delar med mig av lite bilder d...
Läs mer

You and I

Igår kväll var maken jag på kurs. Väldigt trevligt och givande men 100% oromantiskt. Att jag smyghöll Samuel i handen under stora delar av kursen och tyckte att det var...
Läs mer

Runrunrun

Aloha ;D ! haha nä men hej xd Ska nog snart dra ut springa med mamma i skogen c; Sitter iaf just nu sjunger ;D  haha xd Meeen iaf, idag har jag varit handlat skal t...
Läs mer

Första dagen i skolan!

Jahopp då har man påbörjat sitt gymnasiestuderande..  känns bra att ha börjar i en ny klass med nya människor!  lämnade in min iphone idag och så p...
Läs mer

hhe..

Alva: hehe.. Alva: vrf eru helt tyst? Julia: Hmm.. :D Alva: AAAH! Julia: Klii.. Julia Alva: HAHAHAHAHA :D Julia: Ska det inte vara stor bokstav på "alva"? Julia: Men du ...
Läs mer

Nyheter hos Skjortakuten

Skjortakuten har fått in en massa nyheter från Odd Molly nu. Och visst är 327an en hundring billigare än vanligt? Fyndchans hos Skjortakuten med andra ord! själv blev ja...
Läs mer

tips på "foto"iphone-appar

Instagram, gratis iDarkroom 7kr hipstamatic 15kr ColorSplash 7kr
Läs mer

Äntligen torsdag!!

Sitter väntar på L vid klubben. Är trött as usual, har ingen lust m nåt är mest grinig - kul tjej helt enkelt...Skickat från min iPhone
Läs mer

Toalett-projekt Färdigt!

Titta va fint och rymligt det blev när vi fick upp lite hyllor på toan. Nu blev det helt plötsligt väldigt mkt plats över till bebisgrejer :) Ska sy ett nytt fint skynke...
Läs mer

Varför?

Varför ska det vara så svårt att somna? Jag borde vara hur trött som helst. Helvete skulle man kunna säga. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hur gick det sen?

Ja, hur gick det nu då? Kan man säga att jag fått de jag ville säga sagt? Nej. Fick jag svar på några frågor? Nej. Satte jag punkt för historien? Nej. Men hur...
Läs mer

Ta betalt med kort på din iPhone – iZettle

Nu kan alla ta emot kortbetalningar med hjälp av sin iPhone och appen iZettle som släpptes idag. iZettle fungerar även på iPod touch och iPad. ”iZettle har ingen start- eller m...
Läs mer

Love, love, love!

Ursäkta att jag varit så frånvarande.Jag har fått en ny kärlek i familjen. En iPhone - såklart! Den är så fin.Jag har inte varit kär på typ sex 229...
Läs mer

Tomorrow...

i morgon ska jag ta tag i sovrummet... har varit så orklös dom senaste dagarna. Svårt att ta in alla känslor efter farmor har försvunnit när jag inte ens är i n22...
Läs mer

Kissekatt!

Sådär, förlängt abonnemanget och fick en iPhone 4 som tack, inte fel! .. Förutom det så har jag grejat med grannarnas tv idag med farsan, ska greja mer på lörd...
Läs mer

iGirl

Vi kallar henne för TEKNIK FIA och iGirl Hon älskar att gå runt med min gamla iPhone och det finns inget bättre än att kolla på foton i min iPad.
Läs mer

Jag har ny iPhone! Har uppgraderat mig til...

Jag har ny iPhone! Har uppgraderat mig till en 4:a och gissa om jag är nöjd. Ja materiella ting gör mig glad, så det så!  Köpte brorsans och nu ska jag bara sä...
Läs mer