tisdag 30 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ni är toppen:)

God morgon! För det första vill jag säga TACK för era peppande kommentarer, både här och på fb, det ger så mycket ska ni veta:) ni är bäst:) Sen h...
Läs mer

Dragon Dictation - Tala in texten till dina sms på iPhone

Dragon Dictation från företaget Nuance är en app till iPhone som gör om röst till text, och det gör den förvånansvärt bra också! Själva appan ...
Läs mer

Godmorgon

Back to work! Ledig i går, grymt skönt! Startade mitt LCHF i går, har provat 1 gång förut men va inte motiverad på samma sätt som nu.. Känns nu både roli...
Läs mer

Skapa PDF-filer i iOS

Adobe har släppt en app för att kunna skapa PDF-filer i iPhone eller iPad, Adobe CreatePDF. Appen är inte billig, 75 kronor på App Store. Läs mer. Glad =D ? Likgiltig...
Läs mer

iPhoneinfo.se söker skribenter! (recensera prog/spel)

Har du ett brinnande intresse för spel och andra roliga apps till iPhone samt iPad? Gillar du dessutom att skriva och vill få chans att synas på Sveriges största iPhoneforum? Ta c...
Läs mer

En lång vecka..

Det har gått en hel vecka sedan jag uppdaterade senast, nu får jag skärpa mig! Senaste veckan har det varit fullt upp med sjukdomar, barnklädes försäljningar och fö...
Läs mer

Haha

"oj oj oj och de tror man" sa han väldigt skeptiskt xD - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Nästa gång så är vi redo tjejer!

Jag och flera av tjejerna som dansar magdans på Dansöz och speciellt dem som dansar i showgruppen Turkish Delight är med jämna mellanrum ute på olika event som festivaler, ka...
Läs mer

Nattnatt

Halv två vaknade jag och halv tre vaknade han efter att ha småbökat för sig själv, han fick mat och somna om och de vore väl själva fan om inte hans mamma skulle ly...
Läs mer

Apple släpper betaversion av iTunes Match! (Nyheter)

Nu har Apple öppnat upp dörren för iTunes Match, åtminstone till alla som arbetar med iOS. Vilket i sin tur betyder att detta endast är en betaversion, Apple valde att dela m...
Läs mer

Kanske den bästa gratis spel för ipad!

Air Hockey Gold (Universal)Air hockey spel fungerar mycket bättre på iPad än iPhone, helt enkelt på det iPad större skärm. Air Hockey Guld är inte den enda gratis s...
Läs mer

PRO-stjärnan Piteå!

Nu sitter vi i turnébussen igen från Piteå tillbaka till hotellet i Umeå! Har vart en riktigt mysig dag vid Piteås havsbad! - Bloggar från iPhone!
Läs mer

Nån som är taggad?

Idag öppnas Foki's webb affär! Själv är jag en stor 'fan' av henne, och hennes blogg :) Så jag kan typ inte vänta :D. Alla såg ju små sneakpeak, och från...
Läs mer

DN släpper sin web app som app i App Store

Nu blev det många app i rubriken men det är lite så det kändes. Tårta på tårta. Som jämförelse ovan ser ni appen till vänster och web appen till h2...
Läs mer

Bridesmaid.

Syrran tog mig till Vasas enda finklänningsbutik i dag. En butik dit man inte är välkommen om man inte har bokat tid. En butik man inte kommer in i om man inte ringer på ringklock...
Läs mer

Mobilspel

Nu finns det ett väldigt populärt spel till i alla fall iPhone-mobiler, det finns nog till andra mobiler också förresten. Men, spelet går ut på att skriva ord. Du t228...
Läs mer

Plants vs. Zombies

Ja, då var det dags att kora veckans applikation! Även denna gång ett spel. Fast nu är det ett av mina allra bästa. Nämligen Plants vs. Zombies. Spelet finns till iPhone...
Läs mer

MIN BESTÄLLNING FRÅN SBT.

tjabba tjena. allt bra ? med mig är allting perfekt förutom att jag har lite huvudvärk, oj vad ovanligt .. idag är ingenting planerat, alltså får den här dagen...
Läs mer

Apropå ingenting

Så har min plan om sovrumsflyttning slagit rot hos mannen :) han tog upp de igår. Så om ca 2 veckor sker en ommöblering här hemma igen :p - Posted using BlogPress from my i...
Läs mer

En blomma till alla i hela världen!

Här får hela världen en blomma! Hurra, sånt borde hända varje dag! Då skulle nog fler vara glada;) Tack! - Posted from Camillas iPhone
Läs mer

Gårdsmöte!

Det blev väldigt sent i kväll pga gårdsmötet. Känns rätt tungt att jobba heltid, ta hand om sina hästar och dessutom hinna med möten på kvällen. So...
Läs mer

Spela Poker På Android Och Iphone

Känns skönt att fler och fler sajter börjar lansera poker i mobilen, ladda ner poker på mobilen och spela mot andra. Det finns ett flertal sajter där du kan spela poker...
Läs mer

Förslag

Om några har några ider på spel jag kan göra eller hur man kan lära sig att göra iphone app så kan man komentera och berätta det.
Läs mer

Steve Jobs avgår som VD för Apple

Steve Jobs meddelade i natt att han avgår som VD för Apple men stannar kvar som styrelseordförande. Vi går mot slutet av en era. Det finns mycket jag inte gillar med Apple. Att Bl...
Läs mer

Oh My , Oh My ..

Problemet ät juh att man borde sova själv med . Hade kunnat trötta ut mej med att ligga å slöklicka på Tradera med laptopen på magen MEN det är nerstängt...
Läs mer

En smörgås senare.. Eller okdå ..två ..;)

Barnet har för ovanlighetens skull smidig en ondskefull plan som verkar gå ut på att hålla sej vaken så länge det bara är möjligt. Med glada utrop står...
Läs mer

TILL SÄNGEN

Jag gjorde tydligen inte så många inlägg som jag förhoppningsvist trodde att jag skulle göra. Hela kvällen har jag spenderat med familjen, syster och hennes man och vi...
Läs mer