onsdag 17 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vi är på väg.

Till öppna förskolan jag och Vilde. Vi ska mysa. Alla ungar kom iväg i tid till skola och dagis. Glada! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Upp och ut!!

Axlarna Bygg ut Ut Upp Lära mig posera Ut Upp 2 uppgifter Det ska gå Det måste gå - Em bloggar i iPhone!
Läs mer

Här går det undan

5 minuters mellanrum mellan värkarna och vi är fortfarande hemma. Jag bäddar och sambon hänger upp tvätten innan vi åker in. Borde jag bli stressad? Eller är det in...
Läs mer

Briljant?

Hur jag tänkte när jag avslutade gårdagen med att klippa Nicos naglar i min säng är oklart. Alldeles väldigt oklart. Skickat från min iPhone
Läs mer

Morgonlöpning check!

Tungt, tröttsamt och tråkigt...men jag gjorde det! 5 sanslöst sega kilometrar! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Apple planerar att öppna upp förhandsbokning av iPhone 5 den 30 september försäljningen startar den 7 oktober (Rykte)

Låt oss snabbt summera de rykten som dykt upp kring lanseringen av iPhone 5, Apple presenterar iPhone 5 i början av september och försäljningen påbörjas någon g22...
Läs mer

Att man alltid ska vakna när det är som bäst!

Nu har jag drömt fina drömmar två nätter i rad, men alltid så ska man ju vakna när det är som bäst! Inatt vaknade jag av att jag slog huvudet i väggen n...
Läs mer

Ingen sovmorgon idag, inte!

Även så här den sista semesterveckan när vi befinner oss i den sköna hufvudstaden, dottern och jag, tar vi sovmorgon. I vanliga fall. Men inte idag. Idag skulle Kennet an...
Läs mer

erase me

Kom precis hem från Knivsta, efter en av de konstigaste mornarna i mitt liv. Herregud jag tror jag dör lite. Nej men gårdagskvällen var underbar, med mycket god mat och väld...
Läs mer

Lär mig allt du kan - Coolwool cardigan

God morgon! Nu vill jag gärna ha lite hjälp: Berätta allt du kan om denna kofta och vad du tycker om den.. Varför? Swapförslag och jag har inte testat Coolwoolplaggen alls....
Läs mer

That's what friends are for

Vilken tur att gulltjejerna vid fikat igår hade koll på och detaljerat kunde beskriva rean i butiken som slog upp portarna efter sommaren med 50-70% rabatt! Vem hängde på telefonl...
Läs mer

17 augusti 2011

denna sommaren har varit fylld av otroligt bra köp, iPad, iPhone, rosa röda byxor, orangea shorts, en boomerang jacka till vintern med två olika pälsar och fake jeffrey ca...
Läs mer

Snett ..

Men det är en förlåtande stil och virket var lite väl grovt för ett sängbord men så länge får det duga. ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

Samsungs Galaxy får säljas men stämningarna haglar

Ser ut som om mobilbranschen tänkt försöka avgöra vem som är bäst, störst och vackrast i domstol istället för att få kunderna att välja deras pr...
Läs mer

iZettle finns nu i AppStore

Ta betalt med din iPhone iZettle, den svenkutvecklade appen med vilken man kan ta betalt direkt via sin iPhone, går nu att ladda ner från AppStore på …
Läs mer

VAB

Samtal från dagis kl 13 idag. Hängig dotter med huvudvärk. Hon hade somnat på soffan inne på avdelningen och när jag kom hade hon så ont i huvudet att hon grät...
Läs mer

Vart ska jag börja!

Hej   Jag shoppade i gbg igår och käkade på en libanesisk restaurang, sen blev det ullared idag, shoppade lite där med, vill ju inte slösa allt eftersom ag ska upp til...
Läs mer

Chalk, skriva på din webläsare!

Chalk är en websida för att skriva direkt på skärmen från en ipad eller en iphone.prova nu klicka här
Läs mer

Samma lika...

Fortfarande helt slut i kropp huvud trots att jag sovit/vilat massor de senaste dagarna! Hoppas det vänder snart! Lär väl inte ske idag... Nästa projekt blir att förs...
Läs mer

Oj vad det tjatas..

Oj vad det tjatas.. Om den kungliga babyn. Tjat överallt. Jag är jätteglad gör föräldrarnas skull, och det är också roligt med en kunglig nyhet som inte r2...
Läs mer

Spontan roadtrip

Efter en inte fullt så rolig helg så har vi haft lite barnvakt under veckan, välbehövlig tid för prat och tid tillsammans. Kombinera detta med ett tips som kom via Facebook...
Läs mer