lördag 27 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Det totala flyttförfallet.

Jag har inte sovit en blund på hela natten. Varför? Oklart. Man och bebis har iallafall sovit så det ekat i det fortfarande rätt tomma huset. Nu: äter godis fem minuter 246...
Läs mer

Bild ger ledtråd om att iPhone 5/iPhone 4S troligtvis kommer vara utrustad med ett A5-chip (Nyheter)

Den iPhone prototyp som synts i delar på internet är troligtvis utrustad med ett A5 chip, det är nog ingen som tror att Apple kommer att använda något sämre än A5 i...
Läs mer

Happ

Vet inte vad jag gör vaken riktigt... Vet att sonen var vaken tidigare men inte när, har ingen aning men typ två tre kanske, han fick flaskan då. Vet inte om han somna om för...
Läs mer

Malmöfestivalen

Kom hem för ett litet tag sedan från Malmöfestivalen. Vilken kväll jag har varit med om. Inte nog med att det fanns massor av folk så att man knappt kunde gå fick vi hj...
Läs mer

Bunkrat

Nu har jag bunkrat mat, vatten och batterier till ficklampan och väntar på att orkanen Irene ska slå till. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, men av nyheterna att...
Läs mer

Ett lyckat tapp 2

Nu har det hänt igen. Jag har tappat något och det har blivit bättre. Den stora knappen på min iPhone har nämligen krånglat. Nu råkade jag tappa mobilen i golvet oc...
Läs mer

Mjusic

Har bara suttit vid datan i typ en och en halv timme nu och laddat ner en massa musik på min data och till min iphone. Ska gå och hämta lite coca cola nu, blev skit sugen och sen ska j...
Läs mer

Ombord

Nu har vi gått på båten och hittat till vår hytt!! Snart blir det mingel och bad på soldäcket, senare middag party. Glömde min mobilladdare hemma så f2...
Läs mer

Tack!

Igår var det bestämt att några tjejer i min klass skulle träffas hemma hos mig och äta lite middag för att fira min födelsedag som var för ca. en månad se...
Läs mer

Kräftskiva

Nu åker vi iväg till svärfar med familj för kräftskiva:) Nu får ha en underbar lördag. Like this:Be the first to like this post.
Läs mer

Snart snart

Kommer jag uppdatera er om helgen.. För just nu har jag inte orken till det :) Ska kasta ihop lite kvällsmat snart... Taco får de bli. på måndag ska jag kika p...
Läs mer

LÄNGESEDAN

Halloj! Länge sen sist. Funderar starkt på att flytta min blogg.se över hit! Deras app vill aldrig lanseras :@ Nu när man skaffar sig iPhone 5 vill man ju ha appar så att d...
Läs mer

i gotta see you tonight

Har precis kommit hem från torp. Va där och köpte lite saker, fixade min iphone och åt. Påvägen hem åkte vi till en parkering och jag övningskörde fö...
Läs mer

Bara i Expressen

Ja, och så i Aftonbladet förstås. Med samma rubrik. Verkligheten är fantastisk. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Vem som är ordförande för s kvinnor är helt ointressant

För alla utanför det gamla arbetarpartiet. Den enda nyheten var väl att man kastade ut den sista personen med invandrarbakgrund från en ledande position. Är det ett krav fr...
Läs mer

IPHONE 4?

Oj, jag vet inte vad jag ska välja. Iphone 3 eller Iphone 4? Det skiljer sig mycket i pris tycker jag. Den stora skillnaden ska tydligen vara photokvalitet?  Vart helt snurrig i bollen av a...
Läs mer

Den lilla svarta

Trodde väl aldrig.. Men jo nu klär jag mig i den lilla svarta, packar med familjen och drar på kräftskiva med övernattning - Wieee! En scarf över axlarna när det...
Läs mer

Vad i helvete gör jag nu??

Är riktigt jävla förbannad och irriterad idag! Kommer hem efter att ha varit duktigt bakfull halva dagen, ska sätta mig vid datorn och föra över bilderna från feste...
Läs mer

Inte felfri..

Klockan är halv två på natten, så det är väll bara att börja blogga på då.. Om allt.. Jag hade tänktbörja med hur det var när jag kom hem...
Läs mer

Ungerns stjärna skadad inför Sverige-matchen

Ungerns stjärna skadad inför Sverige-matchen Mardrömsbesked för Ungern – drömbesked för Sverige. Stjärnan Balazs Dzsudzsak är nyckelbenskadad och kan bli borta...
Läs mer

Trevlig kväll trots man va nykter

Gud vilken trevlig kväll jag har haft:) Min ena kusin fyllde 20år så vi firande honom, det var jag och familjen och sen massa kompisar till honom.Moster och morbror och deras vänn...
Läs mer

Midnattsloppet

Det har regnat HELA dagen! Hemma har det varit en fin högsommardag, otur! Hur som helst.... Tog oss till starten det senaste vi tordes, bestämde mötesplats, kissade och gick till sta...
Läs mer

Nu ska jag sova

Då ser jag ut typ så här: - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Kul med pappas iphone:)

Hejsan svejsan:) I dag har jag vart och åkt giokart med familjen fast alla åkte inte det var jag, Lucas och pappa, är ganska förvånad över att Lucas faltikst åkte;)...
Läs mer

Lets do this!!

Skickat från min iPhone=
Läs mer

De senaste dagarna according to min senaste app, Camera+

Så på fredag morgon vaknade den lite till liv en stund, och jag grät nästan av lycka. Sen dog den litegrann igen, och jag med den. Sen kvicknade den till igen och förutom at...
Läs mer