onsdag 24 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Underbara människor

Igår var jag omgiven av fina människor. Kollegor, vänner o deltagare, de gjorde att det igår var en great dag! Laddar om för likadan dag idag med :) - Posted using BlogPre...
Läs mer

Jay ”Saurik” Freeman använder rättsliga åtgärder för att få domänen Cydia.com (Nyheter)

De användare som någon gång jailbreakat sin iPhone, iPod touch eller iPad känner troligtvis till Cydia, personen som ligger bakom detta program heter Jay Freeman och han går...
Läs mer

Jag=klantarsle

Jag lyckas då med det mesta börjar det kännas som..... Stod på parkeringen igår och lyckades tappa mobilen rätt i marken....den slog i med ena hörnet först s...
Läs mer

Idag firar vi...

...Världens bästa Charlie!!! Stort grattis på tvåårsdagen älskade, fina, busiga, gosiga, roliga, kloka lilla unge. Vi älskar dig så mycket! Nyvaken Charlie ...
Läs mer

Ja jag har fått en!....

Hej hej! Jag är skiiiita glad för jag har fått en iPhone 4!!!!   Alltså jag är skiiita glad!!! Jag vet inte hur jag ska säga det men jag är huuuuur g...
Läs mer

Matpaus

Nu har vi ätit och ska somna om... Hoppas alla fina vänner sover gott därute nu! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Poolhäng

Idag åkte vi till poolen och det var första gången jag körde själv med barnen (igår var pappan med i bilen). Försökte att hitta på egen hand till poolen,...
Läs mer

Mr gay

Skickat från min iPhone Source
Läs mer

Tis

Ingen yrsel , fint väder , glad familj , kvalitetstid och bra säljande auktioner på tradera. Inget att klaga på . ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

Petter lanserar app, ny hemsida och livestreamar konsert!

  21:00 ikväll uppträder Petter på Yes! Open Air festivalen som håller till på Skeppsholmen. Andra artister som uppträder är; T-Pain, The Streets, PH3, Niklas...
Läs mer

13 ton tak har

anlänt till Orreskogen 23 A och B. På Peter och Rakels hus, B, ligger takpannorna fint på plats. Kanske vårt tak är på plats på torsdag? Vår baksida är...
Läs mer

Helgigt

Hittade just bild från helgen i telefonen. Härlig läsning och gott till händerna. Nu är det bara jobb som gäller. Känner stort helglängt! - Posted using BlogP...
Läs mer

Heartbreak down..

Men hallå?! Jag ska få en iphone 4 i jul om jag får bra höst betyg, de e la gött. Idag har man varit i skolan då, hade sovmorgon till klockan nio och dagen gick super sn...
Läs mer

En sjukstuga

Jag är på jobbet och vi har en riktig sjukstuga här. Jag är inte helt kurant och mamma är sjuk. Varför just nu kan jag känna. Dagens skönaste - Promenaden...
Läs mer

Mer än så här...

....får ni inte se av Dagens. Brallorna är från Soyaconcept och är iofs förpassade till "hemmaskrotkläder" och passade bra när jag skulle göra slingo...
Läs mer

Konceptvideo på iphone 5 med bra finesser (Nyheter)

Det är en design firma som heter Aatma Studio som ligger i San Francisco som har gjort videon nedan. Det är en konceptvideo på hur iPhone 5 kan komma att se ut. Men inte nog med det s...
Läs mer

Klart krylbo

Skickat från Min iPhone <3
Läs mer

Sooov för f-n!!!!

Idag har jag gått. Hela vägen från Tandläkare Bengt i Furulund till mamma och pappa i Stora Harrie. Det tog hela 1 timme, 8 min och 13 sekunder. Det var riktigt svettig. halleda....
Läs mer

Umeälvs vandring

En värmande Promemix efter jobbet med 2 ivriga hundar i ena handen min iphone i andra för att zooma av lite motiv i motsol skuggzon. Nu återstår lite shopping av nya t...
Läs mer

Inskolning

Nu har det gått 2 dagar sen barnen började inskolas på dagis. Det är med blandade känslor som man skolar in dem. Men det går verkligen jätte bra. Dock blev Elvira l...
Läs mer

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhäch!

Lillskrutt hade inte gjort nr 2 sen söndags men för en stund sen så gjorde hon det....det var det äckligaste hittills, bajs överallt!! Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, jag är lite...
Läs mer

På lördag smäller det!

Studenten... En av våra lyckligaste dagar tillsammans. Frågan är dock om 27/8 inte kommer slå det för oss; Kajsa, Ems och jag. <3 På lördag gifter sig min 22...
Läs mer

Underbar sommarpromenad

Idag stack jag ut på en eftermiddagspromenad för att komma bort från datorskärmen en liten stund. Åkte till Hammonasset och det var helt perfekt. Kring 26 grader, en skö...
Läs mer

Böcker med soundtrack...kan det vara något?

Med tekniken öppnas nya dörrar, en del satsningar och idéer blir till fantastiska produkter medan andra är mer tveksamma. Jag tycker mig se att många håller på att...
Läs mer