söndag 7 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Wordfeud

Ni dom gillar Alfapet och kanske sitter och spelar Betapet på nätet – ladda ner Wordfeud till din iPhone istället! Jag vet att Betapet finns till androidlurar men inte till iPhone 2...
Läs mer

Fick hem Iphone-skalet för ett par dagar sen!

Fick hem iphone skalet som jag hade vunnit på en tjejs blogg! Vi prövade det på Emilys Iphone och det var rrrriktigt snyggt! Men hon är inte säker på om hon vill ha det,...
Läs mer

min iphone.. rip typ?

stackars min hund som behöver vara vaken för att jag inte vågar vara vaken själv. min mobil är sönder, aaaaaaaaah
Läs mer

Test och Bella säger Matti

Kul att blogpress anger Lundbergsgatan som location när jag inte alls befinner mig på just den gatan haha. - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Lundbergsgatan,Malmö,Sve...
Läs mer

Livets resa

Jag har bestämt mig för att jag under de närmaste åren ska ta med mig familjen till en god vän som arbetar som volontär i ett av afrikas fattigaste länder. Vi ska h...
Läs mer

iPhone och batteritid | twowhitehorses.se

Först och främst, batteritid är den tid som din Iphone fungerar innan den behöver laddas. Batteriets livslängd är den totala tid som batteriet kan användas innan de...
Läs mer

Plugg

Såhär spenderar ja min söndag... Bloggat via min iphone
Läs mer

Tröök inge o.O

Hey igen :P har SKIIIIT trööööök !! :) Men men nu dampar Elin på mej Och kollar hon konstigt på mej och säger att jag inte ska skriva det men jag gör...
Läs mer

Citron ansikte!

Igår var de kalas för Sandra som fyllde 30 år :D skoj skoj! Har velat en massa om ja skulle festa eller inte då min mage trasslat en hel del igen. Magen skötte sig hyfsat tro...
Läs mer

Ny blogg.

Hej! Har ny blogg ,, igen ... då min blogg på Devote inte funka som den skulle (allt hade raderats och det hacka och sånt) , så nu håller jag mina tummar på att denna bl...
Läs mer

Fiskelycka?

Nja ingen fisk idag heller men kussar, eld, bullens pilsnerkorv, bullar, bus och lek. När man sen är lite trött på väg hem är det skönt med en stödjande h...
Läs mer

Sista chansen - vinnaren presenteras imorgon!

Denna vecka tänkte jag lotta ut ett supersnyggt skal till Iphone 4, som både skyddar och ser snyggt ut! Har själv ett likadant    Tävlingen: Allt du behö...
Läs mer

Testar...

Bloggen har vilat ett tag. Jag blir lite lat när jag inte kunnat blogga från mobilen. Nu ska vi se om jag fattat hur man skickar från den här ajFånen. - Posted using BlogPr...
Läs mer

Lagning av slang

När det ösregnat ute så får man massor med bra saker gjorda inomhus oxå :-) som tex lagning av slang till ett barnvagnshjul. Nästa utmaning är att försök...
Läs mer

Djungel George

Det är min favoritfilm på tv!!!! Djungel George, nu sitter jag, mamma, pappa och senap och kollar! Gabs- Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

BILDER FRÅN MIN IPHONE:

Parkhäng med Filip och Paula. Kaffe och glass med Gorjan. Middag, tapas med Pauline. The making of Rodeo. Anton och Sakari på Unestablished. Köpenhamns modevecka....
Läs mer

Yes!

Yes, idag (igår) va det inte kaos! :D Helt nema problema. Haha :) Lite sen bloggning. :o Iallafall så märkte jag att jag har en pinky blogg! ahah :o Måste hitta någon bra tex...
Läs mer

God natt igen

Ja minsann, hann aldrig somna innan sonen vakna, inte för han vakna direkt vi la oss men jag somnar ju så långsamt. Men nu är han mitt-i-natten-matad och sover, mannen sover sen d...
Läs mer

Två 7 månaders bebisar

Det här barnet heter Minhaj och bor på fel plats i världen. Hon väger 3,4 kg när den här bilden togs men har sedan dess gått upp till 3,8 kg så hon kanske 24...
Läs mer

WhatsApp Messenger: Android + iPhone + Nokia + BlackBerry

Hej,  jag hämtade just WhatsApp Messenger till min Android-telefon.  Det är ett meddelandeprogram till datormobiler som ersätter SMS. Jag kan till och med skicka bilder, vide...
Läs mer

Idag är ingen vanlig dag

För det är min födelsedag! Och det har jag firat med nära o kära. Cupcakes istället för tårta och så Annas bullar blev fikat. - Posted using BlogPres...
Läs mer

Den hittills regnigaste dagen i år...

... började med uppstigning 4.30 och duschning minsann vilket tillhör ovanligheterna före ett morgonpass. Redan i taxin på väg till TV4 fick jag ett tydligt hum om vad mor...
Läs mer

Etapp ett

Maken till regn har jag aldrig varit med om men trots det har vi haft en kanondag, Mirre och jag. Vi har verkligen brutit ihop i skratt vid flera tillfällen idag när det känts som vi s...
Läs mer