torsdag 25 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Steve Jobs avgår som vd för Apple

Steve Jobs har beslutat att säga upp sig som vd för Apple. Detta meddelades via ett pressmeddelande för en stund sedan, och den nya mannen för jobbet är Tim Cook. Jobs publi...
Läs mer

Fortfarande vaken

Ligger i sängen och bloggar från min iphone, orkade inte starta datorn igen. Jag och Jojje har legat och kollat filmen Gullivers resor till halv ett och efter det hängde jag upp tv22...
Läs mer

Apple efter Steve Jobs, blir det någon skillnad med Tim Cook som VD?

Apples legendariske VD Steve Jobs avgår alltså, men blir kvar som styrelseordförande. Ny VD blir den 50:årige Tim Cooksom har varit Jobs ställföreträdare under denn...
Läs mer

Borta med vinden..

Något som jag verkligen håller kärt är bilder, det är minnen som är bevarade för evigt, bilder påminner oss om minnen som vi kanske råkat glömma bort...
Läs mer

Onsdag

Segstartade , minst sagt. Sen blev det en promenix på byn , skicka lite traderapaket, , strosa lite med vagnen innan vi helt impulsivt hoppa in på Nathalies och käkade . Fint skit - in...
Läs mer

Wordfeud

Mitt nya beroende. Spelet “Wordfeud” på iphone. Man spelar mot andra. Antingen slumpmässiga användare eller någon man själv lägger till. Det finns en trevlig chatfunktio...
Läs mer

Jag och mina pojkar.

Jag myser i sunkiga mys-hemma-kläder. Känner ett skönt lugn. Ro och stor lycka över mina fina barn. Jag njuter min mammaledighet, dricker lite kaffe och så tror jag vi ska...
Läs mer

iPhone 4-skal i trä

I äkta valnöt eller bambu Photojojo släpper nu ett skal helt i trä till iPhone 4. Skalet har skön retrostil och ser ut som en gammal klassisk kamera. …
Läs mer

Dåligt"!

Varför i hela friden kan inte bara Blogg.se skaffa sig appar till Android och Iphone?? Alla andra har det, och jag skulle göra flytta över min blogg, om det inte vare så att jag ...
Läs mer

Ive given in.... Iphone on its way!

Det var väl dags jag skaffade en sån här. Om inte annat så iallafall för att kunna besvarar mail vart jag än är. :-) Tele 2 säljer ju ut iphone 4 för ha...
Läs mer

Underlätta vardagen

Anmälde oss till att prova på "Linas matkasse" igår. Första kassen kommer 19/9. Ska bli spännande. Kommer det att underlätta vardagen? Kommer barnen hissa elle...
Läs mer

Jobs är en legend!

Detta kommer låta som om jag är Jobs största fan, men från iPod till iPad har Jobs lyckats förändra världen, och efter har kopiorna kommit. Det är sant att Job...
Läs mer

Runda på stan

Många ärenden att göra på stan idag. Först fixa gamla PC’n på Fortune IT mall. Orkar inte med tomtarna på Pantip. Visst några baht dyrare på fortune ...
Läs mer

Löning!

shuzz vakna imorse av att grannen borra i väggen, det kunde lika gärna varit här inne för det lät så mycket! Så ja e sjukt trött :( Men varit en svä...
Läs mer

bilder på iphone

Hajhaj! nu så tänkte jag visa lite bilder på min mammas iphone4:   det där är en bild från google alla bilderna kommer komma från googleför att jag in...
Läs mer

Det finns en sensmoral i allt

När jag kom hem ikväll hade vi inget internet här hemma. Och ingen telefon. Och ingen tv. Förstår ni denna misär? Denna fullkomliga misär? Och jag var dessutom ens...
Läs mer

Dumt att klaga

Sonen somnade redan vid elva, ovanligt som fasiken, han brukar somna mellan nu och kvart över i vanliga fall och idag har han trots allt sovit typ heeeela dagen så ganska nöjd är...
Läs mer

7:e månaden

Sjukt vad tiden går! Månad 7 redan! Jag mår bra. Har gått upp ca. 3kg sedan inskrivningen på MVC. Magen lever sitt egna lilla liv. Fullt ös där inne och man undra...
Läs mer

haha ja var ju det där med min otur!

Ahmen fan vad bra.. sa för något inlägg sen hur klantig jag är .... idag tappade jag även min iphone 4 i backen fast som tur var så vare bara baksidan som sprack! h228...
Läs mer

Apple utan Steve Jobs - hur blir det?

En av världens medias kanske mest ställda frågor i dag. Så stor i Usa att till och med revolutionen i Libyen fått halka ned ett par snäpp på de stora amerikanska me...
Läs mer

Spel: Nuts! (iPhone, 2011)

Här ska du som en liten ekorre försöka springa så högt upp i ett träd du bara kan. Du styr genom att vinkla telefonen åt höger eller vänster och du m229...
Läs mer

Blackberry

Heej! Idag hade jag både engelska och science prov. Science provet gick sådär men engelskan tror jag gick jättebra! Får betyget för dem imorgon! Hoppas det gått...
Läs mer

Första inlägget från min iPhone

Kanske blir det mer frekvent uppdatering nu om detta funkar? Fast det är ju så tidsödande att lirka fram bokstäver på den...
Läs mer

Post-op uppdatering

Ha! Jag hittade badrumsvågen. Den låg på det mest logiska stället, i ett gitarrfodral. Under gitarren. Jag vet inte hur jag resonerade när jag packade. I vilket fall som he...
Läs mer

Grattis pappa Rolf!

Jag vet inte hur många personer jag genom livet har träffat som hänvisat till min pappa som "pappa Rolf", men många är det. Jag hade honom till exempel som musik...
Läs mer