tisdag 23 augusti 2011

iPhone 5 2011-08-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

”Jag har en häst”

God morgon alla nyponrosor! Hur fin är inte juvelen här? Så stolt! Jag fick denna bild på mms av sys då juvelen övernattade hos dom. Hon hade talat om att hon ocks22...
Läs mer

The weekend hos Tobben

Helgen var, trots vädret mysig. Även om det inte hände alltför mycket. Men man blir inte speciellt pepp att dra sig utåt när det piskar regn i princip. Så vi har me...
Läs mer

Dag 21 på Cambridge kuren.

Idag är det vägnings dag. Hur tror ni att det har gått? Jag avskyr verkligen klumpen i magen till man är där eller den släpper nästan efteråt för d229...
Läs mer

Wordfeud,

Har ni lite att göra någongång så ladda ner denna alfapetapp som finns både till android och iPhone. Wordfeud! spela med randoms eller vänner som man bjuder in. Jag hete...
Läs mer

To hell and back!

I går slog magsjukan till som en käftsmäll. En rejäl käftsmäll dessutom. I natt ville jag dö. På riktigt. Första bussturen blev kl 18.30, och så h2...
Läs mer

banditqueen

Vaknade 05:30 första gången. Drömde knepiga drömmar men de var trevliga. Jag somnade om och steg upp 06:30. Hann inte med någon frukost. På med kläder och så...
Läs mer

doris

Nu bor Doris hos oss. Det blev en helt annan Doris än vad som var tänkt från början. För vem kan motstå detta charmtroll? - anna - direktrapport från en iPhone
Läs mer

Jailbreak iOS 5-Beta6 med Redsn0w

Då har redsn0w kommit ut, för iOS-5 beta-6. Som vanligt för betan, så är detta tethered Jailbreak, inga nya hål användes i denna release. du kommer behöva redS...
Läs mer

Pricktest

Nu har vi varit på pricktest o det visade negativt :) i väntrummet innan Alexandras arm där testet gjordes Nu sitter vi i väntrummet igen i väntan på att få tr...
Läs mer

Utföra sitt arbete

En kort litet öppet scenario  ... Igår kom en resenär till mig, inte så konstigt med tanke på att jag sitter i spärr men denna resenär visar upp en sms-biljett...
Läs mer

Här blir det inte mycket bloggat idag

Jag bloggar sjukt mycket. "Hur hinner du", frågar de som vet att jag håller på med detta. Inga problem sedan jag köpte min iPhone. Jag bloggar nästan uteslutande...
Läs mer

Premiär

Sitter i soffan och leker med den nya leksaken. Jee! Det har varit regnigt idag och trodde att de sku ta länge för pojkarna att somna. Men de överraskade och somnade snällt. S2...
Läs mer

Hemma hos...

...mig! Idag igen:) Några av er ville ha lite mer inredning. Som ni säkert börjat förstå så älskar vi vackert porslin och fin keramik här hemma. Skå...
Läs mer

Okej

Att ta sig samman. Andas ut och finna lugn. Det är min största utmaning, något jag måste arbeta med varje dag. Tufft är det. Efter gårdagens kallabalik över tappad...
Läs mer

Löpning och tårta!

När man har tre barn får man planera lite för att få tid till träning. Jag tittar sällan på tv och går ibland promenader när familjen sover. Eller som ida...
Läs mer

Vårt lilla hjärta!

Söt som socker! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

» Tävling på G

Jag har tänkt hålla en tävling på bloggen. Man kan vinna ett valfritt mobilskal ur de från bilden.Dock passar dom bara till Iphone 3 några till 4. Men det kommer n...
Läs mer

Fjortis....

Jag hade visst skickat 1108 sms och mms i juli... Nästan så jag slår min fjortisdotter :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Skadlig kod riktas mot android mobiler

Googles Android har gått om Java Micro Edition som den mest attackerade mobil plattform, sade McAfee i sin senaste kvartalsrapporter Threat Report. Av ca 1200 mobila skadlig kod prover som McAf...
Läs mer