lördag 31 mars 2012

iPhone 5 2012-03-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

"text till mamma"

Texter till mamma blir det ofta från dottern till mig. Vi skickar ofta sms till varandra. Nu har hon bytt mobil, från Android till iPhone, så nu kommer det många olika förfr...
Läs mer

Påsklov!

Det efterlängtade påsklovet är här!   Ush så skönt med lov! Nog det alla som går i skolan längtar efter...? Idag ska jag nog bara ta det lugnt och...
Läs mer

Mobil Bingo

En utmärkt fördel av cellulära bingo är faktiskt att bingo webbplatser kommer att behöva för att stimulera en person för registrera dig för sina egna mobila al...
Läs mer

Ny telefon

Jao jag sitter och kollar på telefoner, är riktigt sugen på en ny. Men jag skulle vilja ha en ny iPhone. Men iphone 5 är väll ett tag bort... Här är dom jag funder...
Läs mer

GLAD CHEEYY! :D

Nu är jag super duper glad eftersom jag ska få en Iphone !:D Och vi ska dra till ullared på påsklovet och checka in på hotell :D Glömde blogga igår .. Men gjorde i...
Läs mer

Sorry!

Förlåt för den sämsta uppdateringen någonsin!  Det här är något som jag bara MÅSTE ha när jag skaffar iphone!  Niall Horan skal ...
Läs mer

12:16

Hej hej hej hej (jag känner mej inte bra, för har inte skrivit på 100 dar, så jag kan ju ta och dra) Nej ska inte dra nu när jag väl är inne.  Men ja jag e e...
Läs mer

3 delar av veckan i Instagram

- Det var kiwitime på jobbet - Bonzo föredrar att äta Uniquies mat - Jag vaknade upp till snö idag Vart ser jag din vecka?
Läs mer

Nu är vi på väg…

Nu är vi på väg mot J’s farfars 90-årskalas i Vara. När resten av familjen sedan åker hem så beger jag mig mot nästa firande, då är det finaste Anna...
Läs mer

Update.

Har rasat i vikt/omfång de senaste dagarna sedan jag fick influensa. En mer ”aggro” sådan denna gång. Trodde det inte kunde bli värre än de 2 jag haft tidigare (1 gång f...
Läs mer

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

mobbad rubrik vet. f.örlåt för att jag typ inte kunnat blogga på typ skitlänge. Men i förrgår var wera här och igår då :D så hon hade datan oc...
Läs mer

Rubrik saknas

Bilden: Jag har tagit en bild på min mun och sedan så har jag satt på en text sm jag har själv skrivit. P.s jag har den som frambild på min iphone:P Hej mina bloggare!...
Läs mer

iphone 4s

Hejsan svejsan :') Inte bloggat på några dagar men har inte haft mycket tid    Men upp med hakan för nu är de påskloov !! Woho !!!! Igår var de en sjuk o ro...
Läs mer

SKRÄCKFILM

Hej! Sitter med Arash, Chrissy och Olivia och kollar på the Eye, den är rätt dålig hittills. Fått igång min iPhone nu. Skriver senare! Kramar 3lsa
Läs mer

Mer minne

Har en iphone 4 med 8gb minne. Har hört att man inte kan sätta i ett större minne i den. Finns det inget sätt att få mer minne i telefonen eller måste man köpa upp...
Läs mer

EARTH HOUR!

Ni missade väl inte att släcka alla lampor och stänga av allt som drar energi kl. 20.30 - 21.30 ? För då var det Earth Hour! Jag tycker att det är en riktigt bra grej ma...
Läs mer

Dagen idag

Hej kära läsare! Idag har jag först varit i Malmö med pappa och Gisela sen när vi kom hem beslutade jag mig för att städa mitt rum då man varken kunde rör...
Läs mer

Ensamhet

Sitter här i min ensamhet:/ e rätt slut efter två jobbiga arbetspass:/ Men nu e det ändå skönt att va själv och ladda upp batteriena igen. Visst tusan skulle jag vi...
Läs mer

GRAVAR ^ Bronsmedalj

Vi har haft en bra lördag. Just nu ligger jag ihop med en bronmedaljör på soffan. Bara levande ljus tända, Earth hour, och vi ser på "Inte smartare än en femte klas...
Läs mer

Love life

Fått mig en iPhone idag, så frön och med nu blir det bättre update! Sitter just nu med mina nästa flickor och röker vattenpipa och har precis ätit middag, äls...
Läs mer