tisdag 5 juli 2011

iPhone 5 2011-07-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Glass o minigolf :)

Igår då jag kom hem från vårdcentralen så gjorde Tony ugnstekt kyckling med ris och currysås och det var såå gott för jag var tokhungrig :) men det gjorde...
Läs mer

Nedräkning

Om 5 ynkliga dagar flyger jag och mina chicas till Grekland. Jag är så sjukt taggad. Wohooooo. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hemma igen!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen.. Kollade till min lilla karl som ligger och sover, men han vaknade och ville ha en alvedon. Verkar inte bättre än att han håller...
Läs mer

iPhone fyller fyra: från ROKR till iOS 5

Man kan tycka om den, eller älska den, eller bara avsky den. Men det går inte att komma ifrån faktumet att iPhone på gott och på ont har förändrat hur vi ser p22...
Läs mer

Presenter

Fick en underbar present av svärföräldrarna. Alkoholfritt bubbel och massa gött till badkaret. :) här ska badas. Hade riktigt ont igår kväll. Det börjar v2...
Läs mer

Fika och mys hos Lotta

Idag gick jag upp en halvtimme tidigare än tröttmössan Gustav. Han låg kvar under täcket den fryslorten. Hade inte så mycket på mitt program idag. Blev väldigt...
Läs mer

......

Ligger i sängen och vilar, är trött,yr och mår illa! Fryser hela tiden oxå, såååå drygt. Ska ligga här resten av dagen...Vi hörs när jag m...
Läs mer

Håll koll på blodtrycket med din iPad och iPhone

Med iHealth BP3 kan du kontrollera ditt blodtryck och puls med hjälp av din iPhone eller iPad. Blodtrycksmätaren kostar 99$ och fungerar också som en dockningsstation.
Läs mer

Rapport från Roskilde – del 4: lördag 2 – söndag 3 juli

Min sista dagboksrapport från Roskildefestivalen, i alla fall för det här året, tar sin början där den förra redogörelsen slutade; på väg t...
Läs mer

En marknad..

innehåller väldigt många spännande upplevelser. Sveriges vackraste spark hittas i Burträsk. YouTube Video Dessa trollband lääänge. "Pappa lovat mej...
Läs mer

Raggedy ann girl in a barbie doll world

Idag har jag jobbat hängt med fina Vianka. Vi har färgat hennes hår, red, red, red!!! Hot!!
Läs mer

Blogga

http://www.bloggriket.se/Skickat från min iPhone
Läs mer

Mätt

Fina Ylva med familj är här,vi har druckit och ätit,druckit och ätit,nu är jag mätt och trött. Imorgon har dom beställt frukost till kl:8,sen ska dom dra mot...
Läs mer

God put a smile upon your face.

Nobody said it was easy No one ever said it would be so hard I’m goin’ back to the start Denna kväll har jag funderat över min utbildning, om varför jag läser till det jag l22...
Läs mer

Macradion #82 – De va la gött

Denna veckan pratar Peter Esse och Joakim Östling om iPhone 5, iOS 5 samt årtiondets Apple-kontrovers: Final Cut Pro X. Vidare drömmer vi om en framtid utan vare sig nycklar eller plas...
Läs mer

För åtta år sen gifte vi oss...

...för fjorton år sen möttes vi... Nu ligger jag här i sängen, E använder tissen som kudde och sin egen tumme som tutte <3. A sover gott i sin säng med apan Nick...
Läs mer

Ajjfon lagg!?

Ajfon lagg!? Asjobbigt ni vet ljudlös knappen bara vibrerar 24/7 jobbigt. Men tappade mobilen så den är som vanligt, har bara en iphone 3Gs o va en av dem första som köpte en...
Läs mer

Härmapor

Jag gillar detta..., kanske inte såhär amatörfotat men, jag gillar detta. Syrran fotar Tristan, jag fotar syrrans snygga vita iphone grrr (vill ha en vit ja med) summa blev.... Min tr...
Läs mer