onsdag 20 juli 2011

iPhone 5 2011-07-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Warner Bros. presenterar Batman: Arkham City Collector’s Edition

Den 21 oktober lanseras uppföljaren till Batman: Arkham Asylum som går under namnet Batman: Arkham City. Nu har Warner Bros. presenterat en samlarutgåva av spelet som kommer att sl22...
Läs mer

Mission completed

Då är äntligen bb-väskan packad! Här är listan om någon annan skulle behöva lite hjälp på traven. Det är ju sådan babyboom nu, så n2...
Läs mer

Lite shopping med

Kunde inte låta bli en maxiklänning från French Connection på rean. Nu beundrar jag den i gräset. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Syoss hårfärg

Nicke färgade ju mitt hår i lördags. Slog till på en Syoss 8-7 eftersom jag är skapligt trött på att vara SÅ jävla blond. Det går som ni kanske ser i...
Läs mer

sitter i bilen och bloggar från pappas iphone ,

Hej, tänkte bara säga att kg och Amanda sitter i bilen och har sjukt kul! Ulrik munther på högsta volym i lurarna sitter jag och Amanda och galar :) ammi fick låna LILLIS iph...
Läs mer

KaffeAhlgrens bilar

Hej Svejs! Vet ni, nu är vi i Sverige igen!! Vi landade strax efter klockan elva och efter ett lunchstop i Nyköpingsbro så sitter vi nu i bilen på väg hem. Barnen sover och...
Läs mer

Samma

Ny dag, samma skit, annan attityd. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Fråga vad du vill på nya sajten Support123.se

På den nystartade sajten Support123.se kan du ställa en fråga om vad som helst* och få svar från andra besökare. Du kan givetvis också svara på andras frå...
Läs mer

Fortsättning följer...

Ett kort inlägg bestående mestadels av iPhone-bilder som uppföljning på gårdagens denna gång. Kom just upp från garaget och...tja - se själva: Såhär...
Läs mer

Wordfeud

Alfapet på mobilen. Jag är besatt. Ni som har iPhone, ladda hem det (gratis) och börja spela. Ingen kan skylla mig för att inte hjärngympa nu. Mitt username är Black sva...
Läs mer

Toftahäng

Vi har det bra här på Gotland. Igår var det 30-årsfest och alla är väl mer eller mindre sega idag. Skulle vilja skriva mer, men jag har inte klurat ut hur man lägge...
Läs mer

Lite tankar från en M på semester

(opps! Detta är ett sånt där inlägg av en privat karaktär :) Jag spenderar semestern som jag behöver - kravlöst. Första delen av 2011 har varit intensiv och fu...
Läs mer

Vill du bli bloggare hos iPhoneGuiden?

Tycker du om att skriva och gillar iPhone, iPad, iPod och andra Apple-produkter? Ambitionerna var höga när vi drog igång iPhoneGuiden.com, men andra projekt kom emellan och tyvär...
Läs mer

Idag har vi haft besök av en lurvig kompis (och lite skit om målning och bygg)

Tinna och Treo var här på förmiddagen idag. Tinna är såklart trevlig men dagens favorit var hunden Treo. Barnen blev så kära i honom. Särskilt Wilmer och Didri...
Läs mer

Idag har vi haft besök av en lurvig kompis (och lite skit om målning och bygg)

Tinna och Treo var här på förmiddagen idag. Tinna är såklart trevlig men dagens favorit var hunden Treo. Barnen blev så kära i honom. Särskilt Wilmer och Didri...
Läs mer

Soliga dagar hos oss

Härligt härligt med semester. Vi har det så bra. Längtar efter storasyster och att pappa ska få semester så vi får mysa tillsammans. Min Iphone 3 la av förra v...
Läs mer

Onsdag

Idag har vi varit hos Farfar. Jag och barnen underhöll oss själva medan Maken och Pusselbitarnas kusin röjde i trädgården i ett par timmar. I början fick pojkarna spela...
Läs mer

Att hitta en liten ankfamilj på vägen hem

På vägen hem idag en söt liten familj som bor i en damm vid skolan. [Posted with iBlogger from my iPhone]
Läs mer

20/7

Även idag får det bli en uppdatering via min kära iPhone ;-) En snygg väska som jag kollat in på Barnvagnsaffären i Åstorp! Grymt läcker.. funderar på...
Läs mer

lookie lookie!

Jag älskar min iPhone, har jag gjort sedan första (nåväl; andra) dagen. Den har allt. Kartor, sociala medier, internet. Och FaceTime.  Jag gillar FaceTime! Nej, jag 22...
Läs mer

Sovdax?

Nu är klockan så mycket att jag borde sova om ja ska orka upp kl 4 imorrn bitti. Men en del av mig är inte trött, känner mig mest typ ensam å tom å saknar älsk...
Läs mer

Har ni tänkt på

Att ananas ser ut som en jättekotte ? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer