måndag 25 juli 2011

iPhone 5 2011-07-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Var är jag?

God Morgon! Full rulle igår och mitt i allt var mina tankar på hemmaplan, då äldsta dottern råkat ur för en olycka och låg med krage på akuten. Turligt nog v...
Läs mer

Det finns redan 17 widgets till iOS 5! (Nyheter)

Sedan dess att Apple presenterade iOS 5 har det dykt upp en del program som är menad till just denna iOS version, trots att iOS 5 ännu inte släppts officiellt. Det har dykt upp en och...
Läs mer

Hemgjord läppsalva

Tänk så bra det är med dessa produkter man gör själv. Man vet precis vad dom kan användas till. -Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Back to black

Trött, måndag, kass lön och jag längtar efter Macke varenda sekund.. Hittade denhär fina från monki, står i princip mitt namn på! Check - Posted using BlogP...
Läs mer

Appmåndag

Om du kommer vara ute på sjön i sommar och är intresserad av båtar eller skepp så finns det ett par appar som kan ge detaljerad info kring de båtar som har radar. Ship F...
Läs mer

Ligger i sängen (iphone update)

Tja jag tänkte testa om det gick att blogga från min iphone och det verkar ju gå galant än så länge. Jag har ju inte loggat så mycket pga att jag inte orkat men nu...
Läs mer

Ni är så välkomna!

Igår söndag förmiddag kom äntligen dom små efterlängtade knytena ut till oss jag hade jobbat natt och kom hem vid halv åtta på morgonen och L berättade...
Läs mer

Country club went well !

Middagen på the country club gick bra, jag uppförde mig riktigt duktigt. Inga svordomar slapp ut mig, inga jeans var på och ingen mobil ringde. GÖTT Megans föräldrar och...
Läs mer

Makalös efterfest efter Roxette

Roxette spelade i Göteborg i går kväll. Läs recensionen i dagens tidning, som i skrivande stund, anländer om några timmar. Konserten var väl inte så pjåki...
Läs mer

Ljud-/videoövervakning med inbyggd Mic/iSight

Någon som har tips på något webcam program/lösning som klarar av att strömma ljud och eventuellt bild från en MacBook till iPhone. Min lilla vovve har börjat ogi...
Läs mer

EFIT 11.45

Elias läser för mig om Grodan som är modig. Det är viktigt att hålla svenskan vid liv! - Direkt från Victorias iPhone
Läs mer

Ibland slår det mig hur sned världen är

Rensade ut 20 påsar med torrmat som gått ut ur mitt "fjällskåp". Tänkte på svälten i Afrika och skämdes. Varför skall våra resurser vara s...
Läs mer

Apptips: Vem ringer?

Hej, Internet! Nu i semestertider med många utflykter och bortanätter på olika platser blir det lite glesare mellan uppdateringarna, men jag ska göra vad jag kan i alla fall....
Läs mer

Lycka i koreografi jag inte minns

Månader av graviditet, sömnlöshet och miljoner tankar i huvudet gör det tamigfan omöjligt att minnas koreografi..hur ska detta sluta? Jag känner mig som Monika i det v...
Läs mer

Facebook nu för ipad!

Som upptäcktes av en del folk på Twitter och bekräftas av Techcrunch för några minuter sedan, är den nya Facebook-iPad redo och faktiskt redan ute. Faktum är att Fa...
Läs mer

BVC

Idag var vi på 1-års kontroll! Vikt: 12 820g Längd: 80cm Han börjar bli stor mitt lilla bustroll! Han fick sin vaccination idag med! Han blev ledsen lite snabbt. Men som tu...
Läs mer

Fackeltåg

Vi väntar i regnet, folk strömmar på. Rörande att närvara. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Powernap (iphone update)

Hej folks! Just nu ligger jag i min säng och kollar på sex and the city , innan det handlade jag med familjen på Willys och nyss åt vi mat och tårta :). Ikväll så...
Läs mer

Rensat och kastat

I dag har jag varit riktigt duktig tycker jag. Vi började på förmiddagen med att mysa tillsammans hela familjen. Mys i soffan med filmen Monsters Inc. Efter lunch så somnade barne...
Läs mer

Mys!

Var hemma hos min mormor och morfar i söndags. Vi fikade och pratade i flera timmar. Var jätte länge sen jag var där och det var jätte mysigt. Frågade hur länge dom...
Läs mer

Shakespeare in the park

Som gotlänning hör Shakespeare sommaren till, men så är faktiskt fallet här i New York och ikväll blir det premiär för mig och Shakespeare i Central Park. H2...
Läs mer

Den finastes äventyr

Snart så .. " Va göru dääär uppe?.." Allra första tandborsten :) Teres via Iphone ~
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-07-25

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) Blogg...
Läs mer

Denna dagen

Hade det här varit farbror Melker, hade han fortsatt meningen ovan med " ett liv" Jag känner att allt som hänt mig idag är typ ett helt liv. Det hela började med at...
Läs mer

Tåååålamoood

Tog ner en ampel med " hjärtan på tråd " som har varit lite " hääängig" (höhö..kan inte sluta ..förlåt ) Nä men iallafall...
Läs mer