tisdag 12 juli 2011

iPhone 5 2011-07-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Paltkoma

Här är en bild av förrätten tidigare ikväll med färsk tonfisk och ingefärsskum och allt! Nu kom vi just hem till hotellet och vi är som vanligt HELT slut. Orka...
Läs mer

Vi har det bra liksom

Nu är det restaurant week här i N.Y. och eftersom vi är en mer än matglad familj passar ju detta alldeles ypperligt. För ca 200 kr får man trerätters på n229...
Läs mer

° memories ..

varje gång jag träffade dig, innan det faktiskt blev vi. så gjorde jag bort mig. skämde ut mig. Varje gång . Första gången, skulle gå fram och skälla ut d...
Läs mer

Kategoriförslag någon?

Ikväll har jag suttit och grubblat lite över mina kategorier. Jag har lagt samman en del, och bytt namn på en del, men jag känner mig långt ifrån nöjd. Jag vill ha...
Läs mer

Letter to God.

Hej Gud. Jag vet att jag inte pratar med dig jätteofta, vilket i min hjärna känns som att när jag väl gör det kanske du lyssnar lite extra? Hursomhelst, jag vet inte en...
Läs mer

Måndaaaag

Pappa ringde och väckte mig typ 10 idag för jag skulle följa med han och mamma och äta frukost i Bergeforsen, hur mysigt som helst var det och Tindra var med hon också (deras...
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-07-11

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) 246...
Läs mer

Har jag sprungit ett maraton?

Är det därför jag är så svettig?!? Näpp. Jag har bytt på en snart tremånaders kille som tycker att blöjbytet är ett ypperligt tillfälle att k2...
Läs mer

Jönköpings stadspark

Där har vi hängt idag med Fia,Axel och Wilmer. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bärbar dockningsstation med lång speltid från Bose

Bose SoundDock Portable digitalt musiksystem, ett bärbart system som är utformat för att ge fantastisk ljudkvalitet vart som helst. I SoundDock Portable har Bose kombinerat patentskydd...
Läs mer

Snart flint?

Jag börjar förstå varför jag tappar så mycket hår. Inte har det med amningen att göra. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

IPHONE 5

WAAAH ! ?i september kommer iphone fem och den ska jaaaag fåå <3 ?ÄLSKAAA
Läs mer

Newpassion

Hej nu är jag tillbaka efter att ha fixat mig lite snabbt och duschat. GUUD vad det är skönt att ställa sig i en kall dusch och sen vipps så blir man pigg och glad :D Mina...
Läs mer

Nu är jag igång igen.

Hej, nu är jag igång igen. Har inte haft tid att blogga alls, har varit på sjukhuset jätte ofta. Min syster var på sjukhuset i över 3 veckor. Vi har haft det jobbigt, sp...
Läs mer

Så ska det se ut!

Goddagens alla semesterfirare och ni andra också! Idag har jag sovit till......hrmmmmmmm 10.30! Lilla maken var uppe och stuffa två varv runt Örnässjön redan klockan 07.00. V...
Läs mer

Fashion Flower och Semi-Precious i Malmö

Jag var ute en kort sväng på lunchen idag, och hittade till min glädje Fashion Flower i butik. Förra gången jag hade chansen nappade jag inte, men nu fick jag med mig en gobi...
Läs mer

En vecka med Windows Phone

Under drygt en vecka har jag provkört en HTC Trophy 7, laddad med Windows Phone. I början var jag imponerad över att Microsoft kommit så långt med den här versionen av W...
Läs mer

vad gör man om man inre kan sova,..

tur att man har en iphone och internet som kanske tröttar ut en tillslut
Läs mer

GodNatt =)

Nu har jag spelat sims i över en timme xD Jag har gjort en ny familj ,Byggt hus o hunnit spela jätte mkt. När vi åker till Öland tar jag me min min laptop<3 Vi ska somsagt...
Läs mer

Tråkigt ....

Kan inte alls somna :( Min iPhone är för intressant ...
Läs mer

Note to self

Enda gången det är dumt att undanbe sej reklam med en text på brevlådan ,är när det drar ihop sej till flytt . Pappret att lägga som skydd är slut .. Finito ....
Läs mer

iPhone bootade om och nu är alla SMS och MMS borta...

Hej Hade precis tagit en bild som jag skulle skicka iväg och efter det att bilden var skickad så bootade min iPhone om helt utan förvarning. När den sedan kom igång igen s...
Läs mer

Iphone!

Idag har jag klickat hem en Iphone 4, en vit så klart! Grejen är den att jag inte är så smart, eller jag är ganska hopplös när det gäller teknik så d22...
Läs mer

Underbara barn.

Hailey var så nöjd med sitt klädval idag, hon har själv klätt på sig. Julklänning, rosa shorts och två olika foppatofflor. "titta hä då, nä...
Läs mer