torsdag 7 juli 2011

iPhone 5 2011-07-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Jag skulle vilja köpa in mig i iZettle, TACK

Äntligen kommer någonting bra till marknaden. iZettle. Beskrivs som en kortbetalningsfunktion för iphone, alltså du betalar genom en iPhone med ditt betalkort.Den som inte fattar...
Läs mer

Min solstråle

Min lilla solstråle, hon får en på så bra humör! Vaknade halv sex men utvilad och på toppen humör! Vi tog en promenad till fsk, tittade på fåglar och ploc...
Läs mer

Renovering av sjuttiotalet

Vi har köpt hus. Emil och jag. Jag kan ärligt säga att det inte var utseendet eller skicket på huset vi föll för. Det var potentialen. En bra grund i planlösningen,...
Läs mer

Friskis gym

Då har man invigt Friskis gymet på rocklunda igår ;) väldigt fint och fräscht måste jag säga. Powermeet är igång igen .. Eller sätter väl ig2...
Läs mer

Idioter

Är de inte idioterna som lämnar sina hundar i hundgården så dom står och skäller hela dagarna så börjar den andra idiotgrannen spika på huset kl 7. Idiote...
Läs mer

Iphone 4

Kolla vad som anlänt :D
Läs mer

Gratis konserter hela juli på din Ipad, Iphone eller tv.

Under 1-31 juli har du chansen att se konserter gratis via din Iphone, Ipad eller via din tv. Ladda ner appen iTunes Festival och se live eller i efterhand. Några band man kan se är till e...
Läs mer

Prickigt

Vattkoppor har nått vårt hem äntligen. Bra ett barn e prickigt än så länge men hoppas att mina två trollungar blivit smittade med så vi blir av med det. Just...
Läs mer

Åh vilket socialt medium

I går fick jag en riktig tankeställare. Själv har jag inte riktigt fattat storheten med Facebook, men det finns de som formligen avgudar detta forum. En sådan människa pratad...
Läs mer

Funkar...

Funkar det? Att blogga från iPhone idag då? Jag testar lite med nyammad Jonna i knät. Snart dagens powerwalk i morgonsolen längs en tyst och stilla byväg. Tjingeling!
Läs mer

Expedition Åhsberg

Medan mamman i den här familjen låg hemma i soffan och försökte må bättre gick barnen o pappan ut på äventyr på öns naturstig! Nu är de hemma i...
Läs mer

Imagination

Det är så praktiskt med stege i köket, har man nånstans att hänga kläderna. - posted by lajjn via iPhone
Läs mer

I masarnas land

En minst sagt intensiv dag! Kört upp till Falun, full fart hos pappa. Hann med att lyssna på Dalmasen och hans dragspel. Nu är jag och syster på väg hem igen. Kaffepaus i G...
Läs mer

iphone 4 samma batteri i 16gb som 32gb?

som rubriken lyder :P är det samma batteri i en iphone 4 med 16gb och 32gb? går det med andra ord bra att helt enkelt byta batteriet mellan dessa två?
Läs mer

han pratade till och med jobb i telefonen

Alltså, ni vet den där jobbiga snubben i Telenor-reklamen? Han som pratar för mycket, lyssnar för lite och är allmänt väldigt jobbig? Här är han. Ja al...
Läs mer

Nu är den här!

I nya numret av matmagasinet så har jag gjort olika recept på getost från ett mejeri i Härjedalen. Fotograf är Christina Sundien, tack Stina för fina bilder! Så spr...
Läs mer

Dag två: Favoritpryl

Jag har massa favoprylar men jag slits mellan två saker som jag inte bestämma vilken som är bäst. Den ena är den här. Den fantastiska nappen! Vad skulle man göra u...
Läs mer

Underbara Öland.

Vi har haft ett gäng underbara dagar på Böda Sand. Vi lånade mina föräldrars husbil och jag kan varmt rekommendera den campingen. Den har allt man kan önska och l...
Läs mer

Sommar sol och semestervibbar

Tjena!! Idag har ja semestervibbar fast jag inte har någon semester. :)) Blir ju lätt att dagarna bara går när man är hemma jämt. Ikväll är det sista kv228...
Läs mer

Tröttis

Blä så trött jag är, deckad i soffan på jobbet och orkar inte röra mig!! Upp och Hoppa!!Skickat från min iPhone
Läs mer

Bra grejer

Så glad jag känner mig just nu att man äntligen fått igång ipaden. Det har ju varit något problem med den nu ett tag men äntligen så funkar allting som det ska...
Läs mer

och alla dessa eviga samtal..

.. ibland har jag lust att slänga min fina iphone i väggen. jag orkar inte ringatele2, telenor eller transportstyrelsen eller rejmers.. eller capio citykliniken ellerlänssjukhuset elle...
Läs mer

MariaMatilda i din phone

Har klurat och jobbat på att göra en MariaMatilda´s Blog Android och Iphone app. Det är piss klurigt och svårt så jag gjorde en enklare nu till en början. Fungerar...
Läs mer

Min porrigaste bild

När ni läser det här inlägget så vill jag att ni reser er från stolen, sträcker på ryggen och rikta blicken mot himlen/taket och saluterar de högre makter...
Läs mer

Suck

Bänkskivan packades upp, fel! Det är FEL bänkskiva! Köket har vi rivit bort, vi kan varken montera ho eller häll utan bänkskiva! Jag ringer Ikea som hävdar att det...
Läs mer

Torsdag

Idag har det varit en riktigt bra dag där jag inte kan klaga på nånting! Direkt efter jag hade hämtat Neo på dagis så åkte vi ner till Långnäs och mö...
Läs mer