torsdag 14 juli 2011

iPhone 5 2011-07-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vart tog sommaren vägen?

Jag har stoppat tillbaka duntäcket. Japp, jag är en frusen fjant. Dessutom tog fläkten kål på min snok så jag snörvlar, snyter och nyser mest hele tin. O knarkar Ot...
Läs mer

en del undrar nog vad jag pysslar med

Ni vet när man ser föräldrar med barnvagn på stan? Så fort de står still, skjutsas vagnen lite lätt fram och tillbaka. För att inte bebisen ska vakna och skrik...
Läs mer

Boktips för en blivande copywriter (och för oss andra)

Jag fick ett mejl från en läsare. Hon berättar att hon till hösten börjar jobba som juniorcopywriter, och undrar om jag har tips på läsvärda böcker om ”co...
Läs mer

OnOff-konkursen: 30% på allt

Ingen kan ha undgått att OnOff i måndags ansökte om konkurs. Idag drar de igång en kampanj där du som kund kan göra riktiga klipp. 30% på allt i butiken. Innan du g...
Läs mer

IPHONE!

Ska åka t nåtttt ställe o kolla på mobiler pappa typ föreslår iphone :O :D 3..Iaf får man see , ska äta , puss♥
Läs mer

Bjärred-Lomma-Lund?

Dom som inte redan vet, borde veta att jag och min kära vän Jocke inte har något vidare vett i skallen. För några dagar sedan gick vi från Bjärred till Lomma, n22...
Läs mer

Vad som roar oss idag

De gräver för bredband. Alva tycker det är mycket spännande. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Frukost!

En till mamma, en till lillen. Båda lika livsviktiga. :-) -Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

hur en hitlåt ska göras:

och även låten jag oftast lyssnar på enligt min iPhone. typ varje dag på väg till skolan, tolka det hur ni vill...
Läs mer

Fånga dagen

Osminkad sitter jag på bänken utanför huset. Här är det lä, fåglarna kvittrar och jag känner mig lyckligt lottad! Fick sova tills jag vaknade, lillkatten Novak...
Läs mer

Torr Ture’s Låt är nu ute! LYSSNAKOMMENTERA

God Kväll! Efter en stor succé med Torr Ture karaktären här på bloggen så har det lett till att jag tillsammans med min iPhone 4 producerat en låt tillsammans med...
Läs mer

Lunatik Tiktok Watch Wrist Strap

Lunatik Tiktok Watch Wrist Strap
Läs mer

Fina Hello kitty skal iphone 4

Snart kommer dessa söta Hello kitty skal till Iphone 4 in på Gniztra.com
Läs mer

Fruktsallad....

....med vaniljvisp! Gott! Pappa gjorde det till mig idag. Det har regnat, regnat och regnat idag...Pappa och jag har varit inomhus hela dagen! Hoppas på bättre väder imorgon så ja...
Läs mer

Inget att skriva om

Sitter här och halvtittar på Idol (USA) och halvover, att jag kan vara trött när jag sov till 12! Var och handlade mat med mamma idag och då stack jag även in i aff22...
Läs mer

Gimme Indie sänder live från Hultsfred, tips för dig som inte kan komma dit

Sveriges bästa indiemusik-radiokanal, det vill säga Gimme Indie, sänder flera av spelningarna i Hultsfred live. Gimme Indie spelar in och direktsänder följande artister unde...
Läs mer

Massssssa test.

TEST 1: Om dig.  Namn? Caroline Lantz Gustavsen ålder? 15 bor? Sverige, Skåne, Svalöv.  födelsedatum? 960128 Har du: 1:rökt? aldrig !  2:ka...
Läs mer

iPhone missbruk

Gokväll goingar. Hoppas ni haft en bra dag? Jag tänkte slå på nya X-men nu och mysa mig lite. Jag har totalt dumpat min dator och ersatt den med min iPhone. Den går varm 24/...
Läs mer

iPhone tips!

Jag älskar min iPhone ♥Har verkligen stor nytta av den varje dag!Men det jag saknar är att det inte finns en app så man kan blogga från blogg.se, dåligt!Det går att skri...
Läs mer

Adressändringar

Jaha, då har jag tagit mig i kragen att förflytta mitt bloggande till denna adress istället. Ledsnade på att hålla på att endast kunna uppdatera bloggen via datorn....
Läs mer

Nu är Miranda trött!

*gäääääsp* Hej! Haha, jag är allt för smidig ibland. Ska upp as tidigt imorgon men ändå går jag inte och lägger mig? Aja iaf, jag har tappar min...
Läs mer

Mobil Blogg. Italien

Bloggar från pappas Iphone hehe Har haft det båda bra och dåligt, det goda är att jag har bränt mig som fan, typ. Det dåliga är att jag saknar min baby hemma i Sven...
Läs mer

Johan 43 år!

Idag har Johan födelsedag, hurra hurra hurra!! Vi äter god middag på ett av våra favvoställen; Outback Steakhouse. Medan vi väntar på maten spelar killarna luf...
Läs mer