måndag 18 juli 2011

iPhone 5 2011-07-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

DJtv #69 – iPadspecial

Nämen! Ett DJtv-avsnitt! Visserligen ett som inte handlar så där jättemycket om litteratur utan mest om iPad, och dessutom är Johanna i stort sett frånvarande av logist...
Läs mer

Det gick

Ingen spya. Mata svanungarna och blåsa bubblor. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

godmorgon !

there's a me no one knows.. jag vaknade 9 idag igen... fast denna gången väckte mamma mig. omg.. bara för att ja ska kunna sova rätt om man säger så, vi åker ju...
Läs mer

Sothönan i Cleland Park, Adelaide SA.

Sothönor finns jorden runt, den här storfotade pippin heter på dessa breddgrader Eurasian Coote, med ett e på slutet av Coote i Australien. Vi hittade den i exotiska Cleland Park...
Läs mer

Finns inga dåliga kläder bara latmaskar...

Gick upp medans resten av familjen sov. Drack en proteinshake och begav mig ut på en tur bort mot Coop, över bron, rundade Burger King, Finnslätten och hem, 11 km. Gott med frukost!...
Läs mer

Gör ett nytt försök...

Det gick ju sådär förra veckan men nu gör jag ett nytt försök på Friskis utomhusyoga! Är på plats i Trädgårdsföreningen, alldeles för...
Läs mer

Bilder på iPhone 4GS?

Apple.pro är ofta i hetluften och gillar att dela med sig av bilder som sägs visa det som står för framtiden. Senast ut på listan av spekulationer och rykten är två...
Läs mer

Första semesterdagen...

Är det verkligen då huvudvärken från hell ska ge sig till känna? Va, va, va? - Postat från min iphone.
Läs mer

Snart...

Står utanför mäklaren nu. Mötet börjar strax. Snart har vi köpt oss en lägenhet. Märkligt. Känns som låtsaspengar på banken. - Posted using B...
Läs mer

Dagens stass

Enkel bilvänlig stass i dag. Nu är vi i alla fall på den norska sidan av gränsen, bara 50 mil kvar.., - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Requiem för den hemlöse liberalen

Per Pettersson skriver läsvärt på Newsmill om varför han lämnade Folkpartiet. Jag tycker mig känna igen ett stycke i texten från före detta medlemmar i dive...
Läs mer

Nytt utseende

Testar lite försiktigt en ny layout. Vågar inte mer än så här. Eller rättare sagt har frustrerat inte mer tid till detta. - Använder applikationen BlogPress fr2...
Läs mer

Kanske liiiiiite mysigt med tristess ändå....

Skumpa på måndagsklubben V.s Myskväll med bok och bäbisoverall 0-1 - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Passion finns överallt- jag bär den med mig!

Det här var budskapet som mötte mig: När jag klev in här: Ett källargym i Strängnäs Så hardcore Så old school Så underbart Så bekant! Mitt...
Läs mer

Lena Lejonhjärta och Eskil-Gull

Jag gjorde även ett besök hos Lena, Anders och älskade lilla Eskil-Gull i månadsskiftet juni/juli, mycket för att jag vill vara hos henne och hjälpa till, what ever I ca...
Läs mer

Nu blir det tomt och lite ensamt

Nu är det kväller, Milo ligger i sin säng och sover och jag o älsklingen slappar i soffan framför Lotta på Liseberg! Imorrn bitti åker Johan och en massa annat fol...
Läs mer

Nu är det dags för slutet!

Man undrar ju hur det kommer gå för honom? Harry Potter alltså. - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

Gör animerade GIF bilder med din iPhone

För rolig app! GIF SHOP är en ny app som helt enkelt låter dig animera en GIF genom att ta ett antal bilder och sedan göra lite inställningar som hastighet. Sedan är det...
Läs mer

King of efterrätter

Om nu en tjej kan vara kung är Sofia det. Ikväll fick vi Hallonpannacottapaj! Recept kommer <3 - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Test..

Hej, testar att blogga från blogpress som jag köpte från app store för 22 kr. Hoppas bilder och allt funkar att ladda upp annars blir jag besviken.. Testar ladda upp en bild p22...
Läs mer

Besök på iPhone-stjärnan Instagrams kontor vid idylliska South Park i San Francisco

Klicka på bilden. Instagrams kontor länst till vänster med de två grabbarna framför Den mobila webben är något helt unikt, radikalt olik den gamla statiska webbe...
Läs mer

GOTHIA CUP.

Som många av er redan vet så är det ju Gothia Cup den här veckan! Det betyder att jag ska jobba, hela veckan, haha. Idag jobbade jag till 23, blev ungefär 7 timmars jobb. Ble...
Läs mer

Upplåsning av Telia låst iPhone 4 - Måste man återställa telefonen?

undrar om man låser upp en iphone 4 via en telia butik (låst till telia) , måste man återställa telefonen via itunes då? Har nämligen jailbreakat min iphone 4 och...
Läs mer

Hela Juni och halva Juli via iphone

Från första vänster: Brorsan öser båten, Midsommarlunch och Cava med Sandra på Ulvön, Jag, Balkonghäng med Irre.  Första från vänster: B2...
Läs mer

Woho, ledig imorrn

Ganska skönt att vara ledig imorrn! Men sen ska jag jobba ända tills på lördag, men det är då det ;) Men jag kanske skulle ha jobbat imorrn men det blev inte så!...
Läs mer