fredag 22 juli 2011

iPhone 5 2011-07-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone blogg

Nu sitter jag på jobbet. Försöker få tag i fastighetsskötaren då de regnar in... Min tå gör super ont! Fick en härligt tung mässingsdrake på fot...
Läs mer

Dagens dilemma

Vilka appar ska man ladda ner till sin iPhone? Har en ny "leksak" och märker att det finns miljoner olika appar. Vilka är era favoriter?
Läs mer

iPhone 4 backup-batteri

Ett backup-batteri med fodral till iPhone 4 Fullt uppladdat batteri ger upp till 4 timmars taltid, 160 timmars standby-tid, 3,5 timmars internetanvändande eller 5 timmars videotittande. Och det...
Läs mer

God Damn It vilket tempo!

– Är ni redo, frågar Petter publiken retoriskt. Ett ögonblick han har väntat på. Slå händerna i taket! Det är torsdagskväll, det är Lysekil och det...
Läs mer

Nattkäk

Nu är Phoenix nattmatad och snusar så sött, jag ska passa på och kissa och sen ska hela lilla familjen sova några timmar till, nu har han haft sin vakna period och kommer va...
Läs mer

Cool

Lärde mig hur man gör printscreen på iphone idag, äntligen haha. Tack Johanna <3 Ska nog träffa henne imon igen hehe, tycker de är skönt att umgås med hen...
Läs mer

baby you can have whatever you like

jag kan inte förstå att just nu om en vecka just i denna sekund kommer jag vara utomlands hahaha de kommer bli så roligt och lyckat. nu ska massaaaaaa vi känner åka ner dit v...
Läs mer

snygga iphone 4 skal <3<3

fett söt iphone skal ju <3<3
Läs mer

Mycket tvätt.

Bra med extra! Tvättar, tvättar tvättar. Plockar, vattnar blommor, kollar post. Imorgon åker vi ut igen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Pizza

Gott å nyttigt för själen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Helgens planer!

Helgen o planer för nästa vecka !    Lördag: Harry Potter dag nr 1, för kommer inte hinna se klart alla på en dag.   Söndag: Se klart kanske...
Läs mer

Han där oppe!...

...va visst inte lite arg igår kväll/natt gick all in vad gäller blixtar o dunder.Min puls låg på för hög för att vara hälsosam, tårarna rann l...
Läs mer

Google+!

Nu har även jag upptäckt Google+ och jag gillar den redan! Även fast det bara är en provversion så har den verkligen potential! För er som inte vet vad Google+ är...
Läs mer

Skogen

Blåbärsplockning:) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Livet är gott

Sitter och tittar ut genom dörren på stugan och njuter till fullo. Det är ett ställe där det tar 5min att varva ner. Lillplutten äter lite och har vart jättesn228...
Läs mer

Lovisa kryper omkring.

Skickat från min iPhone Permalink | Leave a comment  »
Läs mer

ny mobil - vit iphone 4!

ja idag droppade min Iphone in i brevlådan, blev super glaaaaad :D  hihi, och abonnemangsnumret jag ska ha funkade inte för ens på ONSDAG! död åt comviq liksom, men jag...
Läs mer

Patenttroll ger sig på Angry Birds

Lodsys trollar vidare och kräver allt fler utvecklare på pengar Patenttrollet Lodsys, som vi tidigare skrivit om och vars verksamhet enbart går ut på …
Läs mer

Tävlar om iphoneskal!

Hej!Jag är med i en tävling om iphoneskal på Johannas blogg! www.pjohanna.blogg.se .Iphone skalen som man tävlar om kommer från www.iphoneskal.nu och det får kosta max 5...
Läs mer

let´s try again

Okej, ett nytt försök med bloggandet. Nej inte ett nytt, tjugonde försöket. Nu ska jag bli en känd bloggare med gucci väska och bling bling iphone skal. Jag ska bli s2...
Läs mer

Roxette

Nu e vi påväg till Köpenhamn för att se Roxette med dom bästa !! På Hard Rock i Köpenhamn - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer