fredag 15 juli 2011

iPhone 5 2011-07-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Voldemort, voldemort, oh voldy voldemort, voldemort!

Wow! Jag grät, såklart. Flera gånger. Men den var mycket godkänd och ett värdigt avslut till filmserien. Jag hade förväntat mig två timmar action men de hade l...
Läs mer

Välkommen fredag

Sista arbetsdagen innan semestern börjar med: Fast det gör mig faktiskt ingenting, orka störa sig på regnet (säger hon som inte tvekar en sekund på att gnälla p...
Läs mer

På Ålands hav

Förra sommaren gjorde vi en kryssning med Viking Cinderella, vår familj tillsammans med en annan familj. Då passade jag på att fotografera med min Iphone ut genom fönstret p...
Läs mer

Jailbreak AppTips: RetinaPad – Gör om iPhone-appar till iPad-appar

RetinaPad är bara tillgänglig för Jailbreakade enheter, mer om Jailbreak till iPad och iPad 2 här - MiniGuide: Jailbreaka din iPad 2 med Jailbreakme 3.0 – Så enkelt 22...
Läs mer

Vi rullar!

Sitter i bilen på väg till Malmö, lämnar ett solkysst Bromölla som de senaste dagarna gett mig många välbehövliga mil i benen och framförallt massvis av ...
Läs mer

110715

Go morgon!! Ännu en lång arbetsdag väntar!! Igår firade vi Jonas och då bjöds det på tårta, faktiskt väldigt god! Kocken måste ha lagt i en hemlig in...
Läs mer

Flygvärdinnor och reklamutdelare säger godmorgon

Godmorgon fina ni! Jag satte väckarklockan fem minuter tidigare för att jag skulle hinna säga hej till er innan jag beger mig mot flygplatsen och dagens arbete. Ni är säkert...
Läs mer

Så skööööönt!

Gav mig ut i duggregnet och det blev 10 ganska långsamma km på 56 min. Så nice nu, heja mig! Lite mer värd den hemmagjorda pizzan och vinet nu! - Posted using BlogPress from...
Läs mer

Bussresa eller tupplur?

Jag vet inte hur tydligt det syns, men kolla i backspegeln. Chauffören har somnat. Jag hörde ett litet snark nyss. Känns ju betryggande, ähum…. - Bloggat från iPhone
Läs mer

Semester eller?

Nu har semestern startat. Första dagen rev vi panelen på båda sidor. Blandat med lite stall tjänst, slänga upp 300 höbalar på loftet. Olivia målade panel pla...
Läs mer

Tjeenaa

Idag har jag varit i handens centrum med Ella.  Köpte tre par tröjor, en från bikbok,och de andra två från gina x)  Fint fint!  Och så köpte jag e...
Läs mer

Fredag och vårdcentralen

Morgonen började med att Jesper väckte en trött mamma som sovit nästan lika illa under denna natt som den föregående. Dock så var Tony iväg på jour till k...
Läs mer

Varit på stan med mamma hela dagen.

Köpte iaf nytt skal till min iphone, 3 blusar och ett par svarta leggings.
Läs mer

Ett dagsverke!

Har städat som jag aldrig städat förr, 6 timmar senare är jag klar! Har omorganiserat hela köket och därmed lyckats få fram nåt jag inte trodde var möjlig...
Läs mer

Snabbt, stabilt o jätte jättebra.

Effektivt - ett ord jag gillar. Jag älskar effektivitet! Då kan Ni gissa vad jag tycker när det är tvärtom. Jag är ganska dåligt tålamod, inte alltid eller me...
Läs mer

Fina ord

Köpt en liten fin bok som jag ska skriva ner fina citat, ordspråk och delar av musiktexter i. Det skrivna ordet är vackert. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Utkläende

Är hos syster i Stackgrönnan med barnen. Barnen klär ut sej för fullt. Pirat sen till djävulen sen till ängel. Sött! - Posted using BlogPress from my iPh...
Läs mer

Fyllegrej typ

För ett par kvällar sen tog jag två insomningstabletter. Det var den dosen jag behövde för att somna när jag vägde 25 kg mer än jag gör nu. Resultatet bl...
Läs mer

Endast tomten är vaken

Då sitter man här, svart ute och svart inne, till och med chilli är svart. Grabbarna sover som bäst. Endast 50 mil kvar, räknar med att vara framme vid 7-tiden imorgon. Fin u...
Läs mer

Flyttlasset har avgått

Efter en lång dag med mycket konkande och en hel del plockande samt lite grävande ligger vi till slut i sängen i nya sovrummet . Eller tja nya och nya ;) Även om precis allt beh...
Läs mer

Kungligheter och russinfingrar

Min mobil fick fnatt när det regnade så mycket igår så det här inlägget gick aldrig iväg: Sitter just nu och hackar tänder här i publiken på Vic...
Läs mer

Nattbloggning, eller.....

Ligger här på golvet i mitt egna rum med älsklings iphone och har precis laddat ner nattstad appen till hans mobil så att man änna kan uppdatera lite oftare. Eller jo de f2...
Läs mer