fredag 29 juli 2011

iPhone 5 2011-07-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

SAS släpper app för att underlätta resan

Flygnätverket Star Alliance – där bland annat SAS och Lufthansa ingår – släpper en app till Iphone och Android. Målet är att göra det enklare för resenäre...
Läs mer

Cuddles

Det finns inga ord i mitt vokabulär som beskriver hur mycket jag har saknar de här mjuka tassarna som kryper in under mitt täcke för en dos morgonmys. Godmorgon! TRANSLATION: I c...
Läs mer

53 dagar

Johan hade inte uppdaterat sin blogg på 51 dagar. Jag har inte uppdaterat min på 53 dagar. Då är det kanske dags att skriva ett inlägg. Det har hänt en del sedan sist....
Läs mer

Tre saker jag skulle vilja ha till min iPhone.

Linnea var jättegullig och länkade det första skalet på ebay och sa att hon tänkte på mig när hon såg det, så jag kunde inte låta bli att titta efter...
Läs mer

Huvudräkning

Tänkte efter lite snabbt . J jag har sammanlagt träffat varann 7 timmar vaken tid på 5 dygn .. Illa .. ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

Voddler släpper iPad-app – se storfilmer och klassiker direkt på…

Filmtjänsten Voddler släppte just en specialanpassad iPad-app, så filmtittare kan se filmer ur Voddlers katalog om tusentals filmer direkt på sin iPad. Sedan tidigare har Voddler...
Läs mer

Frida

Så här fryser man inte saker din jävla grottmäniska! - Betsys Iphone
Läs mer

Djuriska upplevelser

Igår stannade vi till i Odense bestämde oss för att besöka deras Zoo. Mannen jag ville visa Bebis alla vilda djur och ge honom ett fint semesterminne. Men vår...
Läs mer

Inte ens säkert att det fastnade på bild

Om någon väntar sig en gigantprovning av Classic här idag så kan ni sluta med det genast... :-) För det blev tyvärr ingen sådan idag... :-( AjaBaja hade inte hunnit...
Läs mer

Oskarshamn igen

Då var mat i magen och färden går emot Göteborg. Tydligen ett jävla drag på Push ikväll då Avicii spelar. Kanske ses vi där? - Posted using BlogPre...
Läs mer

Vectran är bra !!

Vectra och Minn kota går i symbios. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Jag är inte bitter...

Vi är nu inne på sista dagen av semestern. En jävligt regnig semester! Men inte är ja bitter... I tisdags tog vi vårt pick pack och åkte till Kålmården...
Läs mer

Having lunch

At Vingåkers Factory Outlet. Hittills har vi inte hittat ett smack förutom två par skor på Scorett. Fast vi är mkt glada ändå. The truckdriver kind of made our day....
Läs mer

Bacon och mini aubergine

-Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Marinerade lammkotletter

Eco kotletter, egen rosmarin som jag drog upp i våras, egen vitlök, nyskördad och smakfull och chili...köpt, min är inte klar än......Detta marinerar jag i olivolja...Se...
Läs mer

grandiosa planer

Jag har just nu två planer som mal i huvudet på mig. Och som vanligt kan jag inte släppa dem, jag vill att det ska ske NU!! Den första är ett växthus. Jag har blivit lov...
Läs mer

Klaaaaarvaken!

Mahahah jag är faktiskt inne på filips mobil! Baaaadaaass. Nej men de ligger i ett annat rum för att "det är så jävla varmt här!" det är visserligen...
Läs mer

Nu ska jag alltså fått till det här med at...

Nu ska jag alltså fått till det här med att blogga från min iphone? Detta blir ett test. Facebook är bra skit, jag frågade om nån visste hur man gjorde. Och Linda s...
Läs mer

THAT, has happend.

WHAT 2 DO, WHAT 2 DO?! R.I.P min fina Iphone ♥ Den lever i.o.f fortfarande så kan väl inte klaga! Men hur ska man tänka på att inte lägga telefonen på instrumen...
Läs mer

10% rabatt på dyraste varan hos Halens.se

Halens har 10% rabatt på dyraste varan vid användning av rabattkod. Kanske skulle passa på att köpa något riktigt dyrt som t ex en Iphone? Det blir ju ändå n...
Läs mer

Vecka 40

-Tung, trött, öm och otålig...Nu är Lillan helt utvecklat och redo att komma ut vilken sekund som helst. Tänk, den långa resan i graviditeten är närsomhelst...
Läs mer

Värmland

Nu har vi varit några dagar i Värmland och vi har hunnit med en del. I onsdags var vi och hälsade på lilla Juni som bara är 2 veckor gammal. Även en liten shopping runda...
Läs mer

Härliga Göteborg

Efter en sneresa till stan och en tripp till sjön avslutades fredagen mycket bra med grillat och en kväll på altanen. Härligt väder,hoppas det blir samma imorgon(idag) f246...
Läs mer

» YOU HAVE TOO MANY MEMORIES THAT YOU DON'T EVEN REMEMBER

PICTURES - FÖR MER ÄN ETT ÅR SEN sitter och små fnissar åt mig själv om mina "vackra" bilder jag hittade bland alla mina bilder på min iphone. jag var vis...
Läs mer