lördag 23 juli 2011

iPhone 5 2011-07-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Justin Bieber använder Instagram med namnet ”swagisme”

Att Bieber är aktiv på sociala medier Twitter vet vi alla, men nu har han dykt upp på den omåttligt populära fototjänsten Instagram under namnet ”swagisme”.1...
Läs mer

fuck you. fuck you. fuck you.

jag är så jävla arg!!!!!!!!!!!!!!!!!! min iphone 4 blev stulen ikväll och jag vet inte vad jag ska göra. jag FÖRSTÅR inte hur människor kan vara så f246...
Läs mer

Alltså.

Hrrrrm. Ok. A Serbian Film är en knäpp film. MEN! -inte knasigare än vilken annan halvkomisk "skräck" Dessutom tycker jag att den var snygg många ggr. F real! Lugn,...
Läs mer

En jobbdag utöver det vanliga...

Kära vänner och trogna grannar! Haha, jag orkar egentligen skriva... Kom ganska nyligen hem från gymmet, så är ganska slut i både armar, rygg och ben =P. Men jag g24...
Läs mer

Oslo!

Jag tycker illa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om det. Som händer... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bilder

Nu har vi spelat Kinect halva natten och ska snart sova. Här kommer först några bilder från denna fredag :-) - uppdaterat via min iPhone.
Läs mer

Det går INTE att uppdatera jailbreakade ienheter till iOS 5 Beta 4 med ”Over-The-Air” funktionen! (Nyheter)

För bara ett par minuter sedan meddelade MuscleNerd från iPhone Dev Team att det INTE går att uppdatera jailbreakade ienheter till iOS 5 Beta 4, med det gäller dock endast ”Over-T...
Läs mer

Varberg

Ligger och slappar på stadshotellet,ikväll blir det stand up. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Ullared

Nu har vi lämnat Ullared med bilen full av nya grejer, betydligt fattigare men ack så nöjda ;) Bästa köpet var en vit "stereo" som man sätter sin iPhone i och...
Läs mer

Tatuerings studio

Hejhej. Jag är i min pappas tatuerings studio nuuuu och ja vill ha en ko. Men varken mamma eller pappa ville sno en åt mig :(Men men få väl sno en själv då. Jag skriver...
Läs mer

Mansion !

Jag har hittat mitt nya hem. 5 e våningen 90 kvadrat mitt i stan och sundsutsikt. Vad fanns det att inte älska :) Kändes inte lika roligt att visa vår lägenhet som annars ...
Läs mer

Skogens guld!

-like-fb Fantastiska kantareller från min systers och svågers ägor. Dom är enorma!! Hoppas på lite smörstekta kantareller på mackan ikväll. Nu ska v...
Läs mer

Bombhot..

Vi blev utskickade! Men det visade sig vara något m nåt kylskåp.. *P H U* Bloggar från min iPhone
Läs mer

Bakluckeloppis

Emilie har rensat garderoben! Och här är hon nu. Försäljningen går bra och jag är trött i ryggen. Blir mycket fickpengar till den kommande Italienresan! Men fasen v...
Läs mer

Mamma kan allt vara rolig ibland xD

Satt nere i mitt rum och mamma var uppe i köket , så ringde min mobil och mamma berättade att maten var klar, haha hon ville inte gå ner för att min syster och hennes kompis...
Läs mer

Vi bekämpar hat med öppenhet och solidaritet

Igår satt jag på en båt och blickade ut över Stockholms vackra skärgård. Ett dygns frånvaro från nyhetsflöde och uppdateringar kändes skönt. Sol...
Läs mer

söndag 24 juli

Dålig uppdatering men men :) får en ny iphone 4 nästa vecka :/ ser knappt vad jag skriver på telefonen därför är bloggen seg med inlägg :) men idag har ja...
Läs mer

Husliv - Pest eller Kolera

Livet på landet, i villa testar verkligen människors gränser. När det är sommar och torrt ute så sinar vattnet i brunnen. När det är regnigt så får v...
Läs mer

Reeder – bästa RSS-läsaren för iPhone

Reeder är en riktigt snygg och smidig RSS-läsare för iPhone (och iPad). Google Reader-konto krävs, men det är ju inte alltför ovanligt bland RSS-älskare. Om du...
Läs mer

Kom ut nu!

Sitter här hemma i soffan, Lill Rambo håller nog på att borra sig nedåt lite det ilar som f**n!! känns som nån trycker på magen nedåt. Han är välkomm...
Läs mer

Snabbt innan det blir tv tittande

Hej idag gick jag upp runt halv 11 tjugo i 11 då jag möta av att mamma och pappa håller på med min dator och har ingen aning om varför. Sen får jag skynda mig att ä...
Läs mer

Min skatt

Du ligger och snusar bredvid mig i sängen. Lugna andetag. Djup sömn. Så liten och öm, ändå stark och frisk. Nyfiken på livet. Ivrig att lära. Du kommer g...
Läs mer

Shalke 04 vann den tyska supercupen

Foto:Tommy Theorin Shalke 04 vann den tyska supercupfinalen mot Dortmund. Men det krävdes straffar för att skilja lagen åt. Det var mållöst efter både ordinarie matchtid...
Läs mer

Lördagskväll!!

Mysa själv.. en lördagskväll, hoppas snart att någon pojkvän kan göra mig sällskap ;-)) eller vad säger du?? The Italian Job, vilken underbar film!! En trev...
Läs mer

Lorem ipsum dummy text

Om man behöver lite dummytext för en designskiss, testwebb eller något annat så finns det många olika sätt att plocka fram det. Nedan ges några tips på bra ver...
Läs mer