torsdag 21 juli 2011

iPhone 5 2011-07-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Out of reach

Som en del av er redan vet har jag alltså nu inte bara tappat bort min jobbtelefon, utan även min kära iPhone. Det innebär att jag är tvungen att använda en dator f246...
Läs mer

Nicos rum

All sjukdom och tråkigt väder har gjort att pysselnerven har satt igång. Såhär ser Nicos rum ut nu, vill ha ett fint överkast i rött/gult/brunt/orange men tills j...
Läs mer

Senast inköpet

Inspekteras av Melwin. Bordstabletter från Åhléns pryder nu köksbordet... (Nej han brukar inte ha mössa inomhus, vi var på väg ut.)[Posted with iBlogger from my iP...
Läs mer

Skickliga konstverk av vattenmeloner

Nu är det en vecka sedan vi kom hem från Turkiet. Det var otroligt varmt där nere, mellan 35 och över 40 på dagtid. Kvällar och nätter var underbara med 30 grader,...
Läs mer

Black n white

Nico har INTE ärvt mitt pigment. Han har vacker brun färg nu, inte som jag, blek och fräknig… Min mage är populär att mysa med, mjuk mjuk och mjuk :-) - Posted using Blo...
Läs mer

10.13

Jag är nymornad och funderar på om jag ska väcka resten av familjen... - Postat från min iphone.
Läs mer

Vi tar igen oss

I morse var jag och Jeanette uppe på Wärmagård redan klockan 7 för att se både hingsten Burlon och en treårig avkomma efter honom ridas, båda såg trevliga och...
Läs mer

Morgon humör!

Godmorgon! Här vaknade en liten tjej med värsta morgon humöret idag, dunder och brak! Hon har även fått en blåsa i gommen som kan vara lite orsaken till det. FrUkOs...
Läs mer

HUD Contols Plus – Fyll ”volymrutan” med mer information! (Cydia)

När du trycker på volymknapparna på din iPhone dyker det upp en liten ruta mitt på skärmen, i denna kan du ta del av hur hög volymen för tillfället är. Ju...
Läs mer

Somliga går med trasiga skor

Men inte jag. Och appropå det. Vilka idioter tänder eld på en container med kläder som ska skänkas till behövande?! Jävla skellefteå! Och jävla glin! Ja...
Läs mer

Mobilskal by Foki

Är helt döds kär i Fokis mobilskal som hon gör. Tycker dom är ur gulliga. För er som inte visste det så ska hon göra en webbsida där man kan köpa hen...
Läs mer

Vart har den tagit vägen!?

Någon som sett min ork och energi? Skulle vara lycklig att få tillbaka den, givetvis så får man hittelön! Skämt o sido.. Eller kanske inte. Men jag orkar inte vara tr...
Läs mer

Bowling

Nu blir det bowling. Jag och Magnus mot Håkan och theresia. Nu kör vi!!!:) - Postat från min Iphone serru
Läs mer

Flashback

Flashbacks från olika dagar har idag gjort mig helt slut och även gjort att tårarna kommit fram igen.. när ska vardagen komma tillbaka och mitt Glada jag ta fart på ett glatt...
Läs mer

Torsdagsfilm

Dricker te med honung, käkar halstabletter och årsförbrukar näsdukar tillsammans med De Niro. Det är The deer hunter-mode! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

En turdag

Behövde åka till storstan för att köpa färg. För att resan skulle kännas mödan värt tog jag flickorna med mig ut till Rosendal en sväng. Fika. Leka....
Läs mer

Piff

Visst, vi har inga tapeter än. Inte heller soffbord mm men nu letar jag sköna detaljer. Har tänkt mig 2 såna här! De har jag hittat på carlssoninterior.se - Post...
Läs mer

My Style App - ytterligare en sak att göra när det regnar!

Sååå..Visst det finns säkert en massa att göra när det regnar! Städa, diska och allt annat sådant roligt =) Och bästa tipset någonsin är ju att...
Läs mer

Flott

Åhejåhå vilken rolig kväll, tänk er 14 galna skåningar, fantastisk mat, allsång, galet mycket vin och skåne-snaps (vad annars) och Pelle jag på en l...
Läs mer