fredag 8 juli 2011

iPhone 5 2011-07-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

You can’t tell me who I am, because I know who I am.

Nej, jag är verkligen inte killen du skulle ragga upp på krogen. Jag är killen som svabbar upp efter killen som du skulle ragga upp på krogen. Det är därför vi ses...
Läs mer

Vejron i ottan... 04:30...

vad har man gett sig in på? nu blev ni nyfikna? mera info kommer snart :-) mvh Bubben ---=== Posted using my iPhone-app :-) ===---
Läs mer

iPhone 5 verkar vara en riktig hit!

Vem kommer klara sig utan den här liksom?
Läs mer

iPhone SLR Mount

閱讀更多 » ...
Läs mer

Se rymdfärjans sista färd i iPhone/iPad

Just nu pågår förberedelserna för fullt inför uppskjutningen av rymdfärjan Atlantis som kommer bli dess sista färd innan den pensioneras för gott. Du vet v22...
Läs mer

Fredags chock!!

Idag efter jobb åkte Patsy och jag till väla. Där vara hela världen också :( Vi skulle köpa nya skor till Snäckan eftersom dem andra var trasiga, men hon ville inte...
Läs mer

Liseberg

Vi trotsar regnet!! Bloggar från min iPhone
Läs mer

Kall öl!

Uppe med tuppen! Började göra rent stallet, i morgon är den stora stallstädningen. Huuuu, när alla ska irra runt och städa. Därför gjorde jag klart Lyckans oc...
Läs mer

Vilar upp mig...

...en stund efter att äntligen ha ställt bort vinterskorna. I farten tog jag även undan våra vinterjackor. Tänkte att det var dags nu trots att vi bor i norra Sverige. Johan...
Läs mer

Till Kissies blogg!

Hej Kissie! Jag valde detta Iphone skalet för att jag tyckte det var jätte coolt och jag gillar choklad! Det ser ut som mjölk choklad, Min favvo! Skalet är jätte h2...
Läs mer

Block Breaker 3 Unlimited

En väldigt bra nytolkning av Breakout Förstora klippet Gameloft gör ju inte bara stora s…
Läs mer

En liten promorulle

Jag passade på att filma mig själv med min iPhone 4 när jag var ensam på landet. Öppnade sedan iMovie i kameran och hämtade upp ljudspåret till Doktor Blues fr229...
Läs mer

Dagens shopping

Superskön byxdress från HM, att softa i alla sommarens slappa och lata kvällar. O så nya RayBan - me like! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Så kom lilla regnet.

Gör inget, kaffer smakar gott. Kakan vi köpt till likaså. Föresten blir det nog inget långvarigt. Vilde äter och sover, äter och sover... mjuka lilla gossebebis....
Läs mer

Lasersvärd

När jag skaffade min iPhone så var ju alla olika appar man kunde skaffa väldigt roliga. En av de allra första som jag laddade ner i mobilen var funktioen lasersvärd. Du har s...
Läs mer

S – en Paraply-Organisation?

Vi får tydligen leva på Hoppet om att Juholt infriar någon av de enorma julklappsförväntningar som han väcker. Han har rätt i att (S)tarka Offentliga Finanser blivi...
Läs mer

En motgång

Ja det var väll bara en tidsfråga tills motgångarna skulle börja rulla in. Jag upptäckte just en liten tabbe. Att min blick från hunden vilat iväg för län...
Läs mer