lördag 30 juli 2011

iPhone 5 2011-07-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Blev ingen gräsklippning

Det blev mer regn . Mer regn och ett intervallpass ihop med nyladdad mp3. Svettigt , jobbigt men skönt ändå . Springa är inte min starka sida .. Eller jo. Om det ska vara snabb...
Läs mer

Hos gamelstina :D dag 50

Hejhej ;) nu är vi hos gamelstina mormor stina ;) hon säger samma sak några gånger men hon är ju inte dum iallafall nt dum xD haha, jag är lite konstig -.- snart ska vi...
Läs mer

Fina sommarkvällar!

Hej på er! Vilka fina och varma dagar vi har haft ett tag nu! Härom kvällen var jag och några tjejer hemma hos min rara granne Victoria och drack smarriga drinkar och åt mum...
Läs mer

Till Stocken med gennaker i 8 m/s.

Fin kväll på sillbyssan med solnedgång och familjer grillandes och pratandes på berghällarna. På förmiddagen seglade vi västerut! Rundade Bonden satte g...
Läs mer

Med andra ord

Efter gårdagens grymma gig packade vi snabbt in i bussen för att dra vidare till Helsingborg (17 timmars bussfärd!). Jag kom på den eminenta idén att ta med mig sällskap...
Läs mer

En promenad

Jag promenerade och Noah cyklade, blev ca 2 km. Sedan hem för att möta upp Thea som varit hos morfar och myst sedan i torsdags samt grannen. Noah satt nu i vagnen och Thea cyklade! En pa...
Läs mer

Damn you auto correct!


Läs mer

here i come LIVE

har fått min utbytes xbox för nätverks kortet va trasit på den gamla så medans de fixar den gamla får jag en ny så länge och det blev ett uppbyte för min...
Läs mer

Hej Bullerbyn!

På väg till Vimmerby nu. Ungarna är måttligt nöjda. Varmt är det och ingen AC. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Barnen, Bilder, Familj,...
Läs mer

Räckmacka hos Lillbabs Café

Värt ett besök.. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Enkel hemautomatisering med Tellstick

Oftast betyder hemautomatisering pengar, och det är till viss del sant, riktigt stora system kostar ett antal riksdaler. Men man kan också komma undan rätt billigt och få en hel d...
Läs mer

natten är ung och jag ligger vaken

..vet dock inte varför, ska ju vara trött egentligen. hmm.vet ni, idag valde Iphone:en att börja fungera, troor ni jaghar suttit och pillat på den eller.. svar: ja. annars så...
Läs mer

Tjingeling där ute!

Hänger ni med mig ännu? Även om det är sommar uppdateringarna inte kommer i samma hastighet som om hösten vintern. Vet att jag snart är back in bloggflow ig...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Heeej sweeties! Jag har joinat iphone gänget! Det trodde jag aldrig, har alltiiiid haft den senaste Sony Ericsson! Haha men nu fanns inte arc i lager då fick man ta denna! Men jag gillar de...
Läs mer

Detta fält måste fyllas i

bild från idag, typ 5 sek efter bilden togs tappade jag min sko i vattnet... x)pratar lite med älsklingen, imorgon måste jag packa sen när jag kommer hem så ska jag och Amand...
Läs mer

tunnelbanan 3

Det är trevligt på tunnelbanan nu. Tack vara alla smartphones. Folk sitter och stirrar på de små skärmarna. Och det är bra. För, nej, det var inte bättre f...
Läs mer