söndag 31 juli 2011

iPhone 5 2011-07-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Underbar kväll – Mardrömsnatt

Ett sådant härligt kvällsväder vi haft – bättre kan det väl nästan inte bli. I Långedrag var det en stilla lunk bland båtägarna i gästhamnen och...
Läs mer

Bluetooth mellan Iphone 3GS och Ipad

Jag har inte haft några problem att surfa på min ipad via min 3GS. Det har gått smidigt att parkoppla dem via blåtanden. Sen ut och surfa bara. Jag hade då iOS 4.3.3 i b2...
Läs mer

Lördag

Startade dagen med svettig powerwalk. Sedan klipptes gräsmattan och sista buskarna fick gödning . Dusch iväg. Först en snabb visit hos Js mormor och sedan vidare på 1...
Läs mer

MBP 13" (2010) slår av så fort iphone 4 ansluts

Har en vän som har en MBP 13" (2010) som stängs av helt ifall en iphone4 ansluts via usb-kabel. När den ej slår av så hittar datorn inte telefonen. Detta är tes...
Läs mer

Öka din batteritid | Kensington Minibatteri och laddare | Joddler

Kensington Minibatteri och laddare – Öka din batteritid – Med Kensington Mini batteri och laddare för iPhone och iPod kan du öka din batteritid.
Läs mer

Sytt

Sytt ett gäng tennarmband som ska till Göteborg. Har några kvar att sy så chop chop! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Recovery...

även idag kunde jag inte motstå frestelsen att slinka in på Hemköp och köpa denna svalkande dryck efter 2 mil i benen utan vätska... Den är fantastisk! - Posted u...
Läs mer

Beställning!!

Har beställt denna fina tapet på Uppsala färg med färgglada fåglar på i lila och rosa! Ska ha den vid trä panel o fondväggen i hallen!! Trä panelen ä...
Läs mer

Mclay Boats inte bara för fiske!

Fungerar utmärkt till att tex, köra ved i. Kanon bra att flytta ur stolarna så får man rejält med plats för att lasta på durken. Om du går att funderar på...
Läs mer

billigt byte glas iphone stockholm

Det här med telefoner, mobiler, är stort för ungdomarna. Förresten, vi vuxna(re) människor bryr oss säkert om det mycket också, men jag tillhör inte den skaran...
Läs mer

Helsingborg

På plats i Helsingborg. Just nu så har vi lite vila. Hannes har som vanligt tagit sin " gubb vila". Jag ligger och kollar på simning. 16.30 är det avspark, så vi...
Läs mer

Tillfälligt väderomslag

Då passar det bra med lite kvalitets underhållning i form av Pettson och Findus. Trollbinder gammal som ung. Till och med pappa drar på smilbanden åt tokigheterna. Inget då...
Läs mer

Brummar i hela lägenheten

Självfallet somnade Johan förut i Åsbro och snarkade som en tok, han sov dock bara en halv timma eller så.. Typiskt att det skulle vara mulet igår och kanon väder id...
Läs mer

Det är något speciellt med västkusten ändå

Det blev en halvdag vid havet igår. Göteborgs norra skärgård. Vattnet var sådär precis alldeles lagom varmt. Svalkande men inte kallt. Sixtens första havsbad. Idag...
Läs mer

Hungerspelen

Ser fram emot att börja läsa denna. De andra två väntar i bokhyllan. Hoppas verkligen de motsvarar mina förväntningar! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

GUD, vilket lopp!?

Vår blivande partiledare; Annie Johansson gifte sig i lördags och tog efternamnet Lööf. I slutet av maj gifte sig vår äldste son och tog namnet Björck. Det går...
Läs mer

JULIA BRÖNDUM!!

så nu ser ni vem som skriver inlägget;)Om ni har iphone ska ni läsa detta inlägg! kan även finnas för ändra mobiler med.men oftast tycker jag inte det finns fina sk...
Läs mer

Iphonegeek

Bloggar nu från min iphone ;) "att säga en sak men göra en annan,det är du jävligt bra på"
Läs mer

Fotopromenad

Dagarna går fort och det har redan gått nästan en vecka sen jag lämnade stugan och tog en tur till Eskilstuna för att vara med på den fototweetup och photowalk som Pierr...
Läs mer

Dag 7

På morgonen tog vi pappas husbil och åkte till Långgrundet, en badplats som heter så för det är långgrunt. Naturligtvis …. Nico älskar att åka husbil...
Läs mer

Dag 9

Fre 29/7 Hemresa. Vi äter frukost tidigt och efter att vi packat bilen går vi igenom stugan innan vi låser efter oss. Vi åker till farmor och farfar, lämnar nycklar, drick...
Läs mer

Magasin GymGlam augusti 2011

Magasin GymGlam augusti 2011. FRONT. Augusti är här. På en träningsanläggning är det en ganska stor skillnad på antalet besökare den första och den sista...
Läs mer

29/7 - Solgass i Bohuslän

***skrev detta inlägget i torsdags den 29/7. Gick inte att ladda upp då, därför kommer det ut nu först den 31/7 :p Vi är hemma och välbehållna efter Kebn-resa...
Läs mer

Blommor

Fick de här fina blommorna av min syster när jag skrivit klart exjobbet. Fick även en ask med belgisk choklad av min mans bror och lite cash av svärföräldrarna. Det tack...
Läs mer

Dag 8

Tors 28/7 Efter frukosten börjar jag städa, jag städar nästan hela dagen, rensar i skafferiet, dammsuger kökslådorna, slänger gammalt, spolar rent utemöbler....
Läs mer