torsdag 28 juli 2011

iPhone 5 2011-07-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nytt iPhone 5 skal avslöjar hur Apples kommande iPhone kan komma att se ut! (Nyheter)

Igår kunde vi ta del av ett par bilder på ett skal som enligt uppgifterna ska vara till Apples kommande iPhone modell, nu har det dykt upp ytterligare ett skal. Även detta skal sä...
Läs mer

Min mamma.

Idag är det din dag. Är glad över att vi får fira dig här hos oss, kanske kan vi passa upp lite extra så att du faktiskt hinner umgås med dina gäster. Ö...
Läs mer

Så gör vi.

God morgon! Har inlett min torsdagmorgon med att betala räkningar. Fan va värdelöst. Under tiden som jag såg mina surt intjänade pengar flyga i väg på lät...
Läs mer

Efter jailbreak med redsn0w så försvinner inte låtarna ur min iphone

Tjena Har ett litet problem med låtarna på min iphone, använder CopyTrans Manager istället för iTunes för att lägga in mina låtar för att annars s229...
Läs mer

Ok, inte cykel idag

Men i morgon. Kan ju inte gå från inget till hundra direkt. Fick ont i nacken. -Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Vinn en 3D-TV, en Systemkamera eller en iPad2

Vinn en 3D-TV, en Systemkamera eller en iPad2 Skäm bort dig själv med fantastiska priser! Var med och tävla så kan du blir den som vinner en 3D Plasma TV ELLER en Systemkamera ELL...
Läs mer

Apple Store-utmaning

Mark Malkoff en utmaning för Apple Store. Mark Malkoff är en komiker och filmare i New York City. Här testar han för att se vilka galna upptåg han kan komma undan med p229...
Läs mer

Bevis för 3G i nästa Ipod Touch

Prisjakt Pryl har tidigare skrivit om att Ipod Touch kan få stöd för 3G med nästa generation och med IOS 5 verkar det som att bevis på detta finns i koden. I den...
Läs mer

Dags att börja programmera mobitelefoner: Head First Android Development, Head First iPhone and iPad Development

Den som tycker om att meka med sin mobil eller iPad bör tänka på att det faktiskt inte är speciellt svårt att lära sig programmera. Det är djupt tragiskt att se...
Läs mer

Sillbyssan

Kl. halv åtta i morse sprang Victor, Åke, Arvid, Magnus och Jens en joggingrunda på ca 3,5 km. Jens fortsatte lite till. En härlig dusch och sedan iväg mot vasholmarna. Vi v...
Läs mer

39- resp 41årskalas!

Min bedårande svägerska Anna jag fyller år på samma dag. Dagen till ära bakades/köptes det 3 tårtor: en tårta som mina barn köpte. Det gör fli...
Läs mer

Nu finns Voddler för iPad

Voddler har släppt en app för iPad. Man arbetar som bäst med att iPad anpassa alla 4 500 filmer som Voddler har i sitt bibliotek, men för tillfället finns det bara 200 filmer...
Läs mer

Shopping

Idag drog vi in till stan. Jag hade tänkt plöja runt i affärer men det blev fika med inresta vänner, avlämning av kvarglömda kläder till tidigare besökare sen...
Läs mer

Smartphone jakt

Har haft två underbara dagar med älsklingen.  Nu är det bara två veckor kvar tills han kommer hem för hösten.  Kommer förhoppningsvis gå snabbt. <...
Läs mer

Dyrbart gods!

Några syskon.. Mamman! Mamman till den andra kullen. Båda mammorna - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Dagens och Odd Molly fynd...

...fynd tänkte jag bjuda på idag! Varmt och underbart, vilken fantastisk sommar vi har! Dagen har spenderats på auktion, flera loppisar samt en tur till stranden. Älven var sva...
Läs mer

Öland

Vi befinner oss just nu på Öland . Inget bad väder , men shopping väder är det. Har varit i Löttorp på Ullcentrum. Lite av innehållet i min påse....
Läs mer

Tjuvlyssning och vardagsaktivism

Min egentryckta t-shirt med nästan en stege (8, 9, 10, knekt, knekt). Det kan tyckas att det är att skriva folk på näsan att lägga till (NOT STRAIGHT) under men vissa saker b...
Läs mer

Ny missionspresident i kyrkan

Ikväll var det ett möte i kyrkan, vi fick träffa den nye presidenten över Sverige. Ja det är inte så högtidligt som det låter, men nån titel måste ha...
Läs mer

Kolmården

I måndags var jag på Kolmården med Alicia och hennes Jakob. Alicia som numera jobbar på Kolmården var den perfekta guiden för att göra vår dag där of246...
Läs mer

Klistermärke

Nu har jag pimpat baksidan av min mobil med ena fotoklistermärket, tänkte som så att blir de slitet beställer jag nytt :p och jag är så lycklig över honom att jag v...
Läs mer

Häst vagn tur

Nu var en dag till slut. Idag tog jag tag i mitt baksug som jag haft ett tag å slängde ihop lite kanelbullar och en god chokladkaka. Sen gick vi ut en liten tur ner till byn på är...
Läs mer