söndag 17 juli 2011

iPhone 5 2011-07-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Säkerhetsuppdatering för iOS

Dags att plugga in iPhone, iPad eller iPod touch och öppna iTunes. Apple har släppt en uppdatering till iOS, 4.3.4. Säkerhetsuppdateringen ska fixa en bugg med fonthanteringe...
Läs mer

Untz Untz Untz!

Fan vilken grym kväll och natt! Mondaybar Trancefest och värsta dans! Stutsat runt och bara njutit. Nykter men galen! Nyfiken på vad en pulsklocka gett för utslag! Måste test...
Läs mer

Visfestivalen

Vilken kväll, super fint väder, trevligt sällskap och bra musik. Bäst var Åsa Jinder, Tommy Nilsson och Kajsa-Stina Åkesson. Synd bara att jag fick så ont i ryggen...
Läs mer

Gudisar

De här två snyggingarna hälsade på mig igår. My God Parents! Det var roligt fram till jag trodde att Claes skulle ta med mig till Hong Kong där han bor, då fick jag...
Läs mer

Nej vet ni vad

Nu har jag fikt med mannen min och är än jag inte mycket piggare faktiskt, fika är kanske ingen universalmedicin ;) så jag står i valet och kvalet på om de blir en midda...
Läs mer

Det blev ju inte så illa…

Tårtan är klar, blev ju inte sååå illa! Lite snett o sådär kanske men övning ger ju färdighet! Nu ska pappa J och Oliver cykla över bron och bjud...
Läs mer

Haha det var gamla tider det ;)

Jösses vad roligt det är att se gamla kort då Jesper är liten :) Jag och Tony pratade om det häromdagen bara om hur otroligt mycket Jesper har utvecklats bara över somm...
Läs mer

Dagens iPhonespel: 9mm

Våldsam tredjepersonsskjutare i slummiljö.  Continue reading →Dagens iPhonespel: 9mm är en nyhet från: Aktuell teknik
Läs mer

Hur gick det ?

Åt helvete. Jag har rivit sönder domarkommentaren så mer än så får ni inte veta. Pelle i A-final, hejja hejja!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Lyckat!

Uppdaterade precis min Iphone utan att tänka på att jag inte kan pin-koden utantill. Så nu är den uppdaterad men kan inte använda den, tyvärr inte något av programm...
Läs mer

I'm not by your side.

Wääsääp pepöl? Haha nä seriöst nu. Sorry för kass uppdatering. Men så går det när man ej har en dator och man är här uppe i norrlandsl...
Läs mer

Lördag och en sväng på stan

Igår så fick vi lite sovmorgon tack vare den lilla herrn och sen klev jag upp och så fick Tony sova lite längre ;) Jag fortsatte småfixa här hemma och då Tony kli...
Läs mer

Storstädning

När jag och mamma kom hem från stranden höll pappa på att städa bilen. Jag fick genast en uppgift, göra rent golvmattorna. Fram med slang, hink och rotborste. Mamma...
Läs mer

Sörping idag med härliga

Försökte få till en bra bild medan vi väntade på att vännerna Persson-Hagberg skulle parkera sin SAAB (!) men gick bet. Bara sura miner eftersom det var före glas...
Läs mer

Luffare.

Tråkigaste dan. Det ända jag har gjort är att övningskört sen suttit hemma och ruttnat. Nu ska jag kolla på hajen 3 hatar sånna filmer men tänkte varför i...
Läs mer

Premiär!

Det här är faktiskt första gången jag bloggar ifrån mobilen! Så blev det egentligen bara för att jag stängde av datorn för att gå och sova men uppt...
Läs mer

Klarar av att ha semester

Sov länge Tränade Satt eurosport HD på inspelning Duschade Långstädade tvättstugan (jättelängesedan) Duschade igen samtidigt som färskpotatisen kokad...
Läs mer

Japan världsmästare

Japan blev världsmästare efter straffar i dam-vm mot USA. Matchen slutade 1-1 efter 90 minuter och 2-2 efter 120 minuter. I straffsparksläggningen drog Japan det längsta strå...
Läs mer

Funderar

Funderar på om de kanske inte är så att de är sovdags snart möjligen, måste ju försöka sova så gott de nu bara går trots att de är besvärli...
Läs mer

Popcorn

- Postat från min iphone.
Läs mer

Jorå!

Grattis Japan! Fan vad kul! - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

farfar ♥

Hej :) Idag har jag vart hos pappa, han hämtade upp mig halv 1 och då åkte vi och åt på dalbaffo, efter det så åkte vi till a6. Han kollade på skor och jag p...
Läs mer

Vilken match!

Den har allt en VM- final bör ha. Och lite till. USA har varit bättre större delen av matchen men man kan ju inte låta bli att älska Japan. Vilka kämpar! Jag smyghå...
Läs mer