måndag 11 juli 2011

iPhone 5 2011-07-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Therese tipsar 11 juli 2011

Bildt myntar uttrycket ”ficktwittra” Du missade väl inte veckans största meme, hashtaggen laqaqlqaQpApaaqa? (En meme är en händelse som sprids, bloggas, retweetas och likeas oh...
Läs mer

Mer pixelaction till iPhone från skaparna av Hook Worlds

Rocketcat Games nästa spel, Mage Gauntlet, faller under kategorin klassiska pixelactionrollspel. Och det ser ut att vara fritt från änterhakar.
Läs mer

Hope and glory

Folk uppdaterar sina bloggar mycket dåligt. Mycket. Dåligt. När de uppdateras så är det ändå bara en bild på någon gräsmatta och en unge och någ...
Läs mer

Söndag – husvakt och kottvakt

Idag har vi varit i Borensberg en sväng och hämtat Wilmer som praktiskt taget valt att bosätta sig där under helgen. Och så har Ossian haft sin sista fotbollsträning. D...
Läs mer

Köpa skal till mobilen

Det finns ett företag som säljer iphone 4 skal. Dom har verkligen mycket fint att välja på. Jag är så glad att jag hittade dit. Där finns det ett stort utbud att v...
Läs mer

Stickig sötnos!!

Vilken söt liten kotte jag mötte utanför pappas hus igår, inte ett dugg rädd så den ställde upp för fotografering, hade bara min Iphone men de blev ju hyfsat i...
Läs mer

Måndag

Nu är det bara fyra dagar kvar innan semestern. Vissa räknar arbetsdagar, jag räknar det i morgnar man måste gå upp, så måndagen är redan klar för mig. Ve...
Läs mer

Reklam: Apple - iPhone 4 AirPlay

Apple fortsätter med sin reklam om man vad inte har för smarta funktioner om man inte har en iPhone. Denna gång fokuserar de på AirPlay.
Läs mer

Updog

Ett SMS-bus… Andra som läste detta inlägg, läste även: Gio Gio » 10 sätt att ge henne orgasm » Milf » Victoria’s Secret – You Like This 1...
Läs mer

Nintendo har inget med Pokémon till iPhone att göra

Ett antal ögonbryn höjdes nog när den officiella Pokémon-appen, Pokémon Say Tap till iPhone utannonserades .
Läs mer

Rastlös

Lovar du att vara ärlig? Ja Du heter? Julia  Beronde av? Vänner, dator,mobil,smink...osv! Vad behöver du mest just nu? Gå på stan! Vad tror folk om dig? Jag vet faktiskt...
Läs mer

Dålig uppdatering :)

Tjenixen :) Inte den bästa uppdateringen jag vet. Men har ju vatt fint väder så har vatt ute mkt.  Okej här kommer min dag iaf :) Jag vaknade vid halv tolv, sen kom be...
Läs mer

En av alla fördelar med tvåsamhet

Det skulle ju vara schyrre med lite bärhjälp hem från storhandlingen. - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

The battle goes on

Om jag ska göra en bedömning av sorterna Jamaican Bell och Bishops Crown nu så leder faktiskt Jamaican Bell. Jamaican Bell(översta bilden) är en större planta med fler f...
Läs mer

Måndag, vad mer ska man säga...

Nya PS-skåpet är nu på plats i allrummet på övervåningen. Blev jättestor skillnad och nu känns det mycket ljusare och "öppnare" där. Konsti...
Läs mer

BW släpper sina första inear-hörlurar

Lite smådyra men intressanta Bowers Wilkins släpper idag en ny hörlur och sin absolut första inear-hörlur. Den nya hörluren heter C5 och sticker ut …
Läs mer

Ny iPhone 4 reklamfilm från Apple – AirPlay

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly Related posts:Dags för ännu en reklamfilm för iPhone 3Gs iPhone 4 tips f...
Läs mer

Rykteskollen: Framtida appleprodukter laddas trådlöst

Enligt macrumers kan vi få se produkter från Apple som kan laddas trådlöst redan under 2012. Apple har ett ett patent som dom kallar Wireless power utilization in a local computi...
Läs mer

Framme!

Efter att ha gjort ett litet stopp på Mariannelunds Karamellkokeri så är vi nu framme på Astrid Lindgrens Värld, vi har kommit till rätta i ”vår” stuga och har det...
Läs mer

Test

Jag provar bara att blogga från min iphone. Har egentligen inte något att skriva om.
Läs mer

Kääääär!!

Denna underbart vackra tik finns på Blocket och hur fin är hon inte då?! Hon är ett år och finns nere i Uppsala och säljes för 500 kr. Dock vet man ju aldrig hur en...
Läs mer

Sentimental

Är hemskt känslig, precis sett en film som handlade om en systers kamp för att bevisa att hennes bror var oskyldig till ett mord han dömts till.. Sann historia, brodern satt 18 ...
Läs mer