lördag 16 juli 2011

iPhone 5 2011-07-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Griffin RC-helikopter för iPhone

Den här sköna lilla radiokoptern från Griffin styr du direkt från din iPhone. Bara att tanka ned rätt app från iTunes och sen lyfta. Jo, det stämmer. Precis som Par...
Läs mer

Ny mobil

Nu är jag inte ensam om att ha en ny iPhone här hemma. Min hustru kom precis hem med sin nya. Men hon skaffade i alla fall en vit, så vi ser enkelt skilland på våra mobiler....
Läs mer

aaa kreativiteten flödar under nattens timmar....

yea kreativiteten flödar väldigt mycket på natten photoshop. har jobbat hårt med stora tunga filer automate -> photomerge. HDR pro....wie :D klickar klickar klickar bam bam bam...
Läs mer

Säger ju att mitt minne sviker mig

Omg. Det har ju visst hänt massa saker. Visste inte att det var så länge sen jag bloggade här. Galet det kan bli. Trodde jag slutade blogga i oktober. Det var tydligen juli. GALET...
Läs mer

Last night

Här är lite av de normalaste bilderna från igår, resten som finns på Klaras iphone vill jag inte ens se... Men iallafall, kvällen började hos Petra! Där gjor...
Läs mer

Gone fishing

Fiskelyckan var inte så god tur vi hade nygräddade plättar och nykokt hallonsylt med oss. Den enda som gick nåt var denna lilla fiskare som sa sig fånga en fladdermus....
Läs mer

Super bra kväll igår

Förfestade hos Simon med folk och sedan blev det in till k-stad. Mycket rolig och bra kväll :D  Kom hem vid halv 4 inatt sen gick jag och älsk upp klockan 10 typ sen  åk...
Läs mer

Dagens cykelpass!

Med solkräm på näsan och en banan i bakfickan drämde jag till med årets längsta cykelpass! 6,3 mil blev det, egentligen i kortaste laget för att räknas som l...
Läs mer

Första blogginlägget med iphone

Chillar sönder galet med min älskade iphone
Läs mer

Rea shopping Malene Birger, Lexington och Whyred

Nya lakan från Lexington Det blev ett par i svart dessa skor från Whyred - Posted using BlogPress from my iPhone Malene Birgers sandaler på 70% Har man blivit en shopoholic eller finn...
Läs mer

Mmm


Läs mer

Kan Google+ tvinga Apple att bli socialt?

Google har precis lanserat sitt sociala nätverk Google+ som plockar det bästa från Facebook och Twitter och även erbjuder lite nyheter. Trots att man ännu inte ens har n229...
Läs mer

Förfest i raggen!

Snart bröllopsfest för Katta och Sebestian:). - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

återställ raderade sms iphone

Jodå det fanns en annan inspiraionsrubrik också i detta ämnet nu är det återställ raderade sms iphone. Den förra var återskapa raderade sms iphone. Så den...
Läs mer

Smärta.

Nu ligger jag i sängen och vrider mig av smärta. Jag har ont i magen och i själen. Tårarna rinner och det kallas dåligt samvete. Jag har sådan längtan och saknad ef...
Läs mer

Packa ner .. Packa upp..

Köra grejor mellan husen .. Åka till tippen.. Klippa gräsmatta .. Klippa häck .. Rensa ogräs .. Packa ner .. Packa upp.. Packa om .. Rensa ur .. Städa .. Måtte sk...
Läs mer

Ibland överträffar jag mig själv

Helt otroligt. Har nyss skickat iväg ett mail ( nä inte på fejjan faktiskt) å SNÄLLA låt mig få ett svar.,, orka ta fram valp ögonen liksom :/ måste nog s...
Läs mer

Busfabriken, Linköping

Skickat från min iPhone
Läs mer

Kottlasjön, där vi bor

Skickat från min iPhone
Läs mer

Fasansfullt oaktiv

Idag har vi inte gjort ett vettigt nått. Det har vart en sjukt lång dag, kanske för att bi väljer att vakna sju på en lördag?! Igår hade vi trerätters bjudnin...
Läs mer