onsdag 13 juli 2011

iPhone 5 2011-07-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vilken bra födelsedag

Tillbaka i Sverige och idag, eller snarare igår, har jag haft födelsedag och blivit firad och uppvaktad av nära och kära. Jag jobbade natt till idag och när jag kom hem tidig...
Läs mer

Eart hour den 26.mars

Jag försöker att vara miljömedveten men det är väldigt svårt när man har en bärbar dator som bara har 2 timmars batteri och en iphone som behöver laddas v...
Läs mer

Därför diggar jag Posterous

Kan du mejla? Bra, det räcker. Då fixar vi resten. Ungefär så kan man sammanfatta grundtanken från Sachin Agawal och de andra i teamet som driver Posterous. Och eftersom jag...
Läs mer

Så himla DUMT

Jag åkte ifrån min kamera hemma gissar att jag kommer ha miljoner fina motiv att fota bara för det idag! Ännu en grund till att ha en Canon G12 liggande i väskan Men d...
Läs mer

Photosession backstage video

En kort video som var tagen med tre iPhone och en Canon EOS 60D.
Läs mer

Vecka 32

Den här veckan är min sista arbetsvecka före semester/sjukskrivning. Och det känns väldigt lagom, kan jag ju säga. Just denna vecka är en sån där när...
Läs mer

Semester utflykt i skärgården

Så var man på semesterttippen för i år... våra goda vänner har ett fantastiskt sommarställe på en liten ö i skärgården, som vi fick äran at...
Läs mer

En helt underbar tävling.

Vem vill inte vinna en iphone 4? Hos Linus Persson kan du göra det. klicka här för att tävla
Läs mer

Nu går det

Klicka här för att se videon   Bortse från den dåliga kvalitén (filmat med iPhone), bortse från nakenheten (nybadad bebis bör lufttorka), bortse från pa...
Läs mer

Betar av listan

Hämtat in posten hos mamma - check! Vattnat hennes blommor - check! Näst på tur är ett besök hos frisören för klippning. Yeay! - Posted using BlogPress from my iPh...
Läs mer

Denna mottagning!

Precis ätit en god smörgås. Köpte ölandslimpa igår i Stockholm. Ni som känner mig eller har följt mig ett tag vet säkert att jag tycker mycket om kummin i...
Läs mer

Räkna väderkvarnar

Alltid när vi åkt över Ölandsbron brukar vi räkna väderkvarnar och tävla om vem som hade flest på sin sida. Trots att jag gjort det varje år sedan jag var...
Läs mer

Girls..

Tjejfika hemma hos mig :)) många flickor med mycket på hjärtat!! Underbara samtal med härliga inslag av skratt!! Love :)) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Kommunens satsningar...

Måste bara lägga ifrån mig ett litet inlägg kring kommunens nya satsningar... Läste på www.bohuslaningen.se att kommunen nu ska satsa på sociala medier mer! Storsat...
Läs mer

Jag blev kär

  Del 3   Efter debaclet med biljettköpet var det dags att ta sig till hotellet för att checka in, acklimatisera sig och upptäcka München. Lättare sagt än...
Läs mer

Tråkigt !

Textiler spelar stor roll i ett hem. Allt från gardiner till sängkläder MEN ,det är så dyrt ! Kanske är ensam om att tycka det ,men att köpa ett gardinpar för...
Läs mer

skärgårdsidyll ala gräddhyllan

hallå, "roligt när de går bra för folk".... idag var vi på en ö i den göteborgska skärgårdsidyllen. på en liten ö, fullsmockad med hus...
Läs mer

JA DET VAR PARTAJ, DET VILL JAG LOVA

Vad hände med sova? Jo jag försöker för fullt faktiskt. Bloggar från min iphone, wuho. Känns grymt faktiskt. Med tanke på att den är trasig. Dessutom s...
Läs mer

Japp, jag lever!

Tänkte bara meddela att jag lever och jag har inte lagt ner min blogg eller min Twitter, även om det kanske kan se ut som det. Jag har helt enkelt bara inte haft någon inspiration till...
Läs mer

Dag 13- foto – ljus

Jag har saknat motivation och jag har inte hunnit tänka, så har det varit de senaste dagarna på den här foto utmaningen. Inlägget ” tokigt ” för att juicen kosta 120 kr...
Läs mer

2 the bed it is

Kvällen lyckades bjuda på ännu en husvisning om än spontan :) För övrigt har lilleman varit på rätt uselt humör . Vi skyller på dom två nya t...
Läs mer

Svammel och erkännanden.

Jag trodde jag skulle bli galen idag. Det gjorde ont i magen, precis sådär som det känns när man får missfall. Jag hade bara det för ögonen. Det var missfall p229...
Läs mer