tisdag 19 juli 2011

iPhone 5 2011-07-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

19 juli - Rätt OK morgon.

(iPhone inlägg) Här har vi gjort morgon för lite över en halvtimme sedan. Busen gnydde till redan vid halv sex, kvart i sex men jag var snabbare än blixten och stoppade i nap...
Läs mer

En smart telefon

Jag fick en ny telefon av min fru för några månader sedan och det var en iphone 4 jag fick. Nu kan jag knappast vara utan den för den är min adressbok, min anteckningsbok, ja...
Läs mer

Detta blir ju bra

Idag har jag bara legat i min säng med min underbara fina iphone 4. Har kollat lite film och bara tagit de lugnt. Varit rätt så skönt för det är ju ändå s246...
Läs mer

Apples kommande rapport

Det är viss skillnad på att följa Apple och andra aktier som jag följer, men framförallt under en period följde slaviskt (Swedbank, HM och Boliden). Apple regerar i...
Läs mer

Ronneby Brunnsbad

Idag har jag,mamma och farmor varit och badat på brunnsbadet! Verkligen ett toppenställe! Jag badade som en tok! - Mias iphone
Läs mer

Mys framför tv:n

Idag fick jag äta middag framför TV:n. Det hör inte till vanligheterna och jag passade på att njuta av tillfället. Makaroner och köttbullar framför Robin Hood, love...
Läs mer

Öland!!

Lite bilder från Öland.... Ölandsbron Stugan som mina föräldrar hade hyrt... Jätte mysig och låg vägg i vägg med Köpingsvik Ica affä...
Läs mer

Men åh

Himla iPhone and/or blogger. Nedanstående inlägg skulle illustreras av dessa bilder.
Läs mer

Krig- nu i Hipstamatic

I British Journal of Photography kan man läsa om projektet Basetrack där en grupp fotografer följer med en amerikansk pluton i Afghanistan mitt under brinnande krig. Dessa fotograferar...
Läs mer

Donut-knapp!

Kommer ni ihåg klistermärkena som jag bloggade om förut som man sätter fast på hemknappen på sin iPhone? Jag köpte ett paket såna :) Så här fin 228...
Läs mer

Leif GW Persson i bråk om Iphone-app

Ett företag i Kalmar har gjort en Iphone-applikation med Leif GW Persson-imitationer. Författaren, som inte kände till appen, har nu tagit kontakt med en jurist, skriver Resumé.
Läs mer

Apptips

Hejhopp!Tänkte dela med mig av lite appar som jag gillar till iPhone iPod Touch! ( iPad på vissa.)Så inlägget är väl fullt onödigt om du inte har en Ipho...
Läs mer

Go On And Try To Tear Me Down

Hejsan Svejsan! Just nu sitter jag och försöker förstå min Iphone, det går sådär (a) fattar inte hur man ska använda Bluetoothen! Så är lite sm2...
Läs mer

En av tre drömgränser sprängda av Apple

De andra två var mycket nära... Det är egentligen bara en sak som går dåligt för Apple just nu och det är, inte helt oväntat, iPods. Allt annat går s...
Läs mer

Kul iPhone app - Wordfoto

Tänk vad man kan göra med appar. Denna lilla app på iPhone heter Wordfoto och fixar snygga ifyllnader med ord.
Läs mer

Rubrik saknas

Okej nu sitter jag uppe hemma, å alla andra i familjen sover för att dom ska jobba.. Så nu chillar man bah..Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra Jag vill va med jossan s...
Läs mer

Iphone under

    ett sent mitt i natten inlägg. Är grymt trött men så helt förbluffad över hur j…la bra bilder som Iphone 4 tar. jag satt och laddade in bilder som jag sk...
Läs mer

Trött

Idag har jag fått massa bra saker gjorde som jag dragit mig för att göra som tex rensa och städa ur skafferiet, tråkiga saker alltså. Nu är det iaf gjort och medan...
Läs mer

Första iPhone Hjälpen

Har du någon gång varit med om att din iPhone plötsligt "dött" inte vill starta och inte ger det minsta livstecken i från sig oavsett vad du gör? Det finns fak...
Läs mer

Vi har haft några.....

...fantastiska dagar på Astrid Lindgrens värld men när det roliga var slut var vi inte riktigt redo att återvända hem så vi gjorde en "spontanare" och svä...
Läs mer

Apple är IT-branschens verkliga vinnare nu

Apples kvartalsrapport slår alla prognoser. Än en gång har Apple lyckats överträffa alla. Omsättningen under perioden 26 april-25 juni uppgick till 28,75 miljarder dol...
Läs mer