fredag 1 juli 2011

iPhone 5 2011-07-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Just nu.

Klockan är 06:15 och vi är påväg till jobbet. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Zazzle

Nä, det är inte något eget påhittat ord för snarkning. Det är en webbshop som jag handlat av och tänkte ge en liten recension. Miljontals med produkter med allt if...
Läs mer

Godmorgon

Godmorgon super tidigt på morgonen:) Har inte kunnat sova så jättebra inatt trotts ja tog en lite starkare smärlindrings medicin igår. De va inte smärta som höll m...
Läs mer

Tunnelseende. Igen.

Men ååååh man orkar ju ej att man ska ha två psykologsamtal imorrn, varav ett är med föräldrarna. Mamma som föreslog det, såklart! Föräldra...
Läs mer

Toaljud

Går att dölja med förinspelat spolljud. På alla japanska vattenklosetter. - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Tokyo
Läs mer

Regn

Mitt beställda regn är här nu! Lycka! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

På en rättvänd fönsterbänk nära mig

På en fönsterbänk i vårt vardagsrum står min favoritlampa. Den har varit min farmors. Jag har släpat runt med den i några år och jag har fått kämpa f...
Läs mer

eeeh Iphone?

Gud, jag är sådan shoppaholic. Jag borde ge mig. Men ack, när man tjänar pengar och har så att man kan spara varje månad, betala det man måste och roa sig, men 22...
Läs mer

Videofyme-inspeling via webcam

Testar att filma några videor med iPhone 4 och min laptops webcam för att sedan jämföra kvaliteten. Låter det tråkigt? Synd för dig. Puss. 5Testar ny iPhone-applik...
Läs mer

Andas frisk luft kan vara extremt farligt

Alla vet att luften i storstäderna är förorenad. Men forskare tror att kvaliteten på luften i Sibirien eller Fjärran Östern i Ryssland är inte bättre än,...
Läs mer

Frys-rensning = paj

Lite rensning. Hittade massa frukt o bär. Så vi mixtrade lite o gör en paj! Frågan återstår att se hur den smakar. Blandningen blir så mycket som hallon, blåb...
Läs mer

Nya hörlurar på g? - kanske

Vaknade vid lite över ett idag, så himla skönt att sova ut. Idag händer inte ett skit, ska bara ta det lugnt och lyssna på musik. Tänkte att jag skulle leta efter h246...
Läs mer

Sista dagen som sjuttonåring

Jaha, så är dagen snart här. Bara några timmar kvar sen går även jag över till vuxenåren. Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan, det är någo...
Läs mer

Haha länge sen sist :)

Ja nu kanske det e dags att skriva ner några rader igen, jag e en sån bissi women så jag hinner knappt med mig sj.Hmm vad har hänt sen sist måntro, Maria o skit ungen har ju...
Läs mer

Öva, öva...

Nu har jag övat och övat men ni ska få se lite hur det går. Håret och huden har jag färglagt med copics och resten med promarkers. Va tycks såhär lång...
Läs mer

Såpbubble-SM!


Läs mer

En gång vänner, alltid vänner?

Hej på er.. är skit ledsen för det första så har ida svikit sönder mig så henne har jag släppt taget runt.. tror värkligen inte på utrycket ''en g...
Läs mer

Trött fredag

Papper papper papper .. Fixa greja dona .. Trött trött trött .. Planera , undersöka och spåna.. Räkna , datum , pengar .. Never ending.. Orka . Diskussion. Irriterad ....
Läs mer

OCH SÅ DRAR VI EN ELIN-TANKE-TEXT INNAN SÄNGGÅENDE

Jag vill bara bryta den. Den där jobbigt pinsamma situationen då man sitter och pratar och jämför om tekniska saker den ena efter den andra, och det senaste är alltid bä...
Läs mer

Fredag

Fredagen började bra med regn som sedan ersattes av bad och fyraårskontroll (2 mån tidigt) för Nelly. Vi hittade en pytte strand som dög alldeles utmärkt för kidsen...
Läs mer

Facebook – Artikel i Utblick och vidare funderingar, del 2. Kriser, Katastrofer och Statsingripanden

Fortsättning på artikeln om Facebook, en redigerad version av vilken publicerades i Utblick 2/2011, med belysning av Facebooks roll vid Kriser och Katastrofer runtom i världen, samt hu...
Läs mer

Hjärtliga Rum iPhone

Hejsan!I dag har det regnat hela dagen och det ser ut som att det ska hålla i sig, typiskt när jag har semester, men det finns ju så mycket annat att göra än att ligga i sole...
Läs mer

Till slut..

I morse trodde jag aldrig att den här dagen skulle ta slut. Man skulle kunna säga att jag har gått på sparlåga hela dagen. Jag har haft två kortare pikar uppåt. F...
Läs mer