torsdag 30 juni 2011

iPhone 5 2011-06-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

about yesterday

Hej! Idag fungerade allting igen, tur det Juste ja, uppdateringen har ju inte varit jättebra. Därför ska jag fixa en iPhone app så jag kan blogga lite närsom, bra va? Bil...
Läs mer

{ Ny detalj till köket }

Va på Lagerbutiken igår och kunde inte låta bli att köpa det snygga "stringfatet" till diskbänken... sen plockade lillan fina blommor till mig som hon kom med och d...
Läs mer

Typiskt

Tror ni inte att snarkmaskinen kom hem i alla fall? Har sovit rätt bra trots allt...Skickat från min iPhone
Läs mer

Solar i dis

-Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Fulladdad!

Solenergi måste vara den absolut bästa batteriladdaren. Tänk att efter bara fyra dagars härlig sommarvärme är jag som en ny människa. Nästan lite manisk. Plane...
Läs mer

Träningen på min semester

Ja det går finfint! Schemat är följande: 20 armhävningar 20 rumplyft 20 diagonal lyft av arm och ben 20 balanslyft med ben och på frigolitrulle. Detta borde stärka min t...
Läs mer

Absolut torr!

Att vara blöt och lukta illa under armarna är ju ingen hitt. Men att stryka på denna funkar än så länge kanon. -Kramar från Lotta. Bilder från min Iphone!
Läs mer

Att studera

Om man studerar hela ditt liv, vad ger du till samhället då? Hur får dom pengar? Jag jobbar, får pengar och betalar skatt. Skumt det här... -Kramar från Lotta. Bilder...
Läs mer

Fyyy fan

Vad jag e glad, i all smärta, ledsamhet och tyngd. Bestämde jag mig igår för att göra nått jg funderat på i nått år. Skaffa mig ny hål i kinderna. Vi...
Läs mer

Säkra Insättningar Till Spel Via Mobil

Nordicbet.com har uppgraderat sina mobiltjänster. Nu kan du göra Korttransaktioner med ditt Visa eller Mastercard direkt i mobilen, gör insättningar till spelkonto direkt i mobil...
Läs mer

Välkommen(!?) hem.

Vi får väl se hur kaxig jag är om en timme... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Tuff kväll…

…avslutas på ett bra sätt. Efter jobbet så var det snabba steg hem för att sedan ta mig till gymmet via Proteinbutiken. Hade handlat fel vara och behövde mer Kreatin. V22...
Läs mer

Gymgrossisten

Mitt paket från Gymgrossisten har kommit! Så efter semestern ska det börjas på allvar! Träna och äta rätt kommer va min melodi :) Träna kommer ja självkla...
Läs mer

Efterlängtade iPhone skal från Marc by Marc Jacobs!

Äntligen har iPhone skalen från Marc by Marc Jacobs för iPhone 3 och iPhone 4 trillat in i butiken! Flera fina varianter har kommit i många söta utformanden! För iPhone...
Läs mer

Peace Love, regnskur men inte småsur

Peace Love fortsätter! Hemma från graveyards spelning precis, det var riktigt fint! Den strålande solen blev avbruten av en liten regnskur, men det var mest skönt som variat...
Läs mer

Vilken man!

Äntligen är han tillbaka, Ernst -vilken man! Så mysig,så händig så Ernst! Gotta love the guy! /Heidi - Posted using BlogPress from my beautiful white iPhone
Läs mer

Gratulerar!

Idag, en månad efter själva tilldragelsen, firade vi att Isabelle tagit examen som intensivvårdssjuksköterska. I solen längd ån åt vi middag, tog en öl och pra...
Läs mer

En resande sysadmin

David Mytton jobbar som systemadministratör på Boxed Ice och reser just nu världen runt och arbetar i San Francisco, Tokyo och London växelvis. Hans blogg innehåller gott om...
Läs mer

Äntligen!!

Äntligen är det "sommar med Ernst" - sommaren är räddad :)! Kolla in Majas trädgårdsland! Här växer det och frodas så det står härl...
Läs mer

Djur i bur

Många (läs ALLA! - nästan iaf) av Majas leksaker från moster och morbror är horribelt skräniga och högljudda. Elaka människor.. ;) Fast ibland hittar även...
Läs mer

Cityfestival i stan

Jobbade till kvart i 22 nästan lite för lugnt på jobbet. Mötte upp D, Ds pappa. Malin och Fredrik för att lyssna på looptroop. Satt på andra sidan ån om scen...
Läs mer

Ledig..!

Skönt att jobba helg än att jobba två vardagar Känns gött det..! Har många bilder som ska slängas upp men på iphone kan man bara lägga upp en åt g2...
Läs mer