lördag 3 september 2011

iPhone 5 2011-09-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

First dinner off Campus

Denna fredag har jag ägnat mig åt två saker. Den ena har varit att göra så många läxor som möjligt (hej jag går i lågstadiet och har läxor) lyck...
Läs mer

En lördag på stan.

N fin vän, en glad eller i alla fall inte helt omedgörlig familj, snabbmat, live musik på torget och massvis med folk. Gillart!
Läs mer

sims tre fusk nakna

The Sims 3 är uppföljaren till datorspelet The Sims 2 inom spelserien The Sims, som också är världens mest sålda datorspelserie. I Sverige var releasen den 4 juni 2009....
Läs mer

Foto med iPhone 4

Tycker att det är riktigt kul att fota med iPhone 4. Fördelen med att fota med mobilen är att den i princip alltid är med. Med hjälp av iPhones fotoapplikationer kan man l2...
Läs mer

hejsan svejsan :)

hejsan,  idag vaknade jag typ vid 12.. haha ;) Syrran  va tvungen att gå upp fett tidigt idag .-. hon säljer jue ''expressen'' haha. menmen, nu ska jah väll kolla p229...
Läs mer

Hejhej!

sitter och skriver från mammas iphone,den är ganska krånlig o skriva på ibland men jag börjar få in tekniken nu,bara för att jag går in på Facebook h228...
Läs mer

Skapligt hotellrum

Äntligen på plats i HK efter en låååång och tråååång flygresa. Rummet på hotellet är dock mycket bra och utsikten riktigt skaplig. Det...
Läs mer

Olika bloggtjänsters för- resp nackdelar

Det blir allt oftare jag bloggar med min mobil. Efter att jag blev ägare till en iPhone 4 har det blivit så otroligt mycket lättare. Dessutom har WordPress en utmärkt applikation...
Läs mer

Födelsedagskalas

Nu sitter vi i bussen på väg hem från luddes födelsedagskalas. Vi har ätit massor av godsaker och Marcus har fått leka massor. Riktigt trevligt och Marcus lyckades h2...
Läs mer

Inför kvällen...

Tänkte dra på mig en kort klänning ikväll men inser att jag endast har skor med öppna tår. Kan man ha Strumpbyxor i såna skor?? Jag har länge funderat och f2...
Läs mer

Iphone 5 (kanske)


Läs mer

Säljes Bytes Ipad mot ajfone

Ipad 1 16GB Wifi silver baksida, bra skick, komplett med kartong tillbehör. Inga skador eller repor på skärmen. 3500:- Kan tänka mig att byta mot iPhone 4, helst ol...
Läs mer

Första tanden. Börjar krypa.

Halloj. Första arbetsveckan avklarad efter semestern. Första dagen var tung. Var grymt trött vid 05 tiden på morgonen på jobbet. Såg ut som ett lik!! Bild ser ni nedan...
Läs mer

Tomtom släpper app för iPad

Tomtom har precis utannonserat att de tänker släppa en iPadversion av sitt populära navigatorprogram till iPhone. Programmet kommer att släppas någon gång denna hös...
Läs mer

Dinkelpannkaka ... mums!

häromdagen bevisade jag ännu en gång att dinkelmjöl (siktat speltvete) kan ersätta vanligt fluffvete i pannkakor! de blev supergoda :-) och det tyckte junior med :-) ---=...
Läs mer

Rubrik saknas

hejj! ni kke såg förut att jag skrev värsta inlägget om iphone ..? inget av det stämmer längre , kmr it köpa ngn kommer heller alltså inte spara till en...
Läs mer

Painted black

Har varit upptagen på senare. Jag har målat. Och den här gången utan plastpåsar på händerna. Det var med jäklar stekig spjutspets teknik jag spacklade och m...
Läs mer

Ett trist brev, ett konstigt och så har jag blivit kulturtant

Hittade posten barnen tagit in igår. Överst låg ett jävligt trist brev och under det ett mycket märkligt. Jupp fångad i en fartkamera i Morjärv. 2000 fattiga...
Läs mer

Mitt senaste projekt

Har påbörjat nya saker utan att avsluta något gammalt… Tyckte jag fick börja på något nytt efter Sun Ray-sjalen men tre nya saker var kanske att ta i eller? Skall bli...
Läs mer

Okej, jag vet att ni alla undrar...

Det gick bra att jobba idag. Ja, ni vet - alla patienter OCH personal överlevde dagen!Ja men hinner jag inte skriva mer, jag ska vara på jobbet igen om 7 timmar och 47 minuter! Ja precis, d...
Läs mer

Är du bloggkunnig?

Finns det någon blogg-kunnig själ som läser den här bloggen som vet varför jag inte kan få en normal RUBRIK när jag skriver inläggen från min telefon? Ef...
Läs mer